Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ



Όλοι νομίζω έχουμε ακούσει και δει το slogan  της Nike Just do it!” (Απλά , κάνε το).Όμως ακόμη η πλειοψηφία των ανθρώπων ξεκινά να κάνει κάτι για λίγες μέρες και στη συνέχεια επιστρέφει στην παλιά συνήθεια να μην  το κάνει.

Θέλεις να κόψεις το τσιγάρο; Απλά κάνε το. Αυτό θα λειτουργήσει για λίγες μέρες και μετά θα επιστρέψεις στο κάπνισμα ξανά.
Θέλεις να περιορίσεις την ποσότητα φαγητού που τρως; Ώστε να βοηθηθείς στον καλύτερο έλεγχο του βάρους σου; Απλά κάνε το. «Πείνα» για λίγες μέρες και μετά θα βρεις τον εαυτό σου να τρώει όπως παλιά και να ξαναπαίρνει τα κιλά
Αν λοιπόν «Απλά το κάνεις» δεν θα δουλέψει .Και τότε, τι θα δουλέψει; Πως μπορεί κάποιος να μπει σε δράση και να ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ σε δράση μόνιμα;
Ας ξεκινήσουμε από το να δούμε γιατί δεν αναλαμβάνεις άμεσα δράση.
Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή τη στιγμή δεν είναι στη φιλοσοφία να αναλαμβάνεις δράση και η συνήθεια σου να μην αναλαμβάνεις δράση το έχει ενισχύσει αυτό και το έχει μετατρέψει σε αυτό που είναι το τρέχον ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ σου αυτή την περίοδο της ζωής σου.

Γιατί αλήθεια κάποιοι ξυπνούν το πρωί  και στρώνουν αμέσως το κρεβάτι τους ενώ άλλοι «πάνε αργά» και φεύγουν για να ξεκινήσουν την ημέρα τους αφήνοντας ξέστρωτο το κρεβάτι τους;
Γιατί κάποιοι τελειώνουν το γεύμα τους και αμέσως πλένουν τα πιάτα, ενώ αφήνουν τα βρώμικα πιάτα στη σωρό και τα πλένουν όλα μαζί μετά από μέρες;
Είναι λόγω της φιλοσοφίας τους. Απλά ρωτήστε τους «Γιατί στρώνεις  πάντα το κρεβάτι σου αμέσως το πρωί .Ή γιατί δεν αφήνεις ποτέ στο νεροχύτη άπλυτα πιάτα; Και αυτοί θα σου απαντήσουν «Α, απλά έτσι είμαι εγώ». Θα μπορούσαν εύκολα να σου πουν βεβαίως «Αυτή είναι η φιλοσοφία μου», όμως οι περισσότεροι μπορεί πραγματικά να μην  καταλαβαίνουν το τι είναι;
Βασικά είμαστε αυτό που είμαστε λόγω τους πως σκεφτόμαστε για το ποιοι είμαστε. Ο τρόπος που σκεφτόμαστε σχετικά με το ποιοι είμαστε και τι είμαστε ικανοί να κάνουμε δημιουργεί εικόνες στο μυαλό μας του τι είμαστε συνήθως, και του πως συμπεριφερόμαστε. Το άτομο που φωτογραφίζει τον εαυτό του να φτιάχνει το κρεβάτι του αμέσως μόλις σηκώνεται, φτιάχνει αμέσως το κρεβάτι του, και το άτομο που φωτογραφίζει τον εαυτό του να πλένει τα πιάτα στην κουζίνα αμέσως, τα πλένει αμέσως και έχει έναν καθαρό νεροχύτη πάντα. Το άτομο που δεν ασχολείται με το να καπνίζει, έχει μια εικόνα του εαυτού του να αναπνέει καθαρό, φρέσκο αέρα  χωρίς καπνό. Το άτομο που λέει όχι όταν του προσφέρουν ένα ποτό, έχει για τον εαυτό του μια εικόνα του να ελέγχει πλήρως τις σκέψεις και την συμπεριφορά του- πράγμα που δεν μπορεί να έχει με την επίδραση του αλκοόλ-  και δεν μπαίνει και στον κίνδυνο ένός επικίνδυνου οδηγήματος
Όπως μπορείτε να δείτε η συμπεριφορά του καθένα υπαγορεύεται από τις σκέψεις που έχει και τις εικόνες που διατηρεί στο μυαλό του που έχουνε μεταφερθεί στο υποσυνείδητο του και έχουν γίνει η φιλοσοφία του.
Έτσι ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος να μπεις σε δράση για τη Νέα Χρονιά είναι να δημιουργήσεις τη φιλοσοφία του να είσαι ένα άτομο δράσης.

Για να μεταφέρεις αυτές τις σκέψεις και τα συναισθήματα στο υποσυνείδητο μυαλό σου θα πρέπει να απεικονίσεις στο μυαλό σου το άτομο της δράσης που θέλεις να είσαι, αλλά να το κάνεις με ένα τρόπο που να λέει ότι ήδη είσαι αυτό το άτομο. Ο Αϊνστάιν  ανέφερε ότι δημιουργούσε στο μυαλό τους εικόνες για ότι ήθελε να πραγματοποιήσει.
Στη συνέχεια γράψε μια Δήλωση που να περιγράφεις το άτομο της δράσης που έχεις γίνει τώρα. Αυτό αποκαλείται θετική δήλωση. Μπορείς να ονειρευθείς μια ημέρα που θα έχεις γίνει άτομο της δράσης, αυτό όμως και πάλι θα είναι ένα όνειρο. Μπορείς να θέσεις μια ημερομηνία και να δημιουργήσεις ένα χρονικό περιορισμό για να γίνεις ένα άτομο της δράσης, αλλά αυτό και πάλι είναι ένας στόχος.
Για να ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ θα πρέπει να πιστέψεις ότι ήδη ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ, ανταποκρινόμενος γρήγορα σε όλες τις αποστολές και αναλαμβάνοντας δράση πάνω σε αυτές αμέσως.

Για να μεταφέρεις αυτές τις εικόνες και τα λόγια (θετικές δηλώσεις( στο υποσυνείδητο σου και να τις κάνεις μέρος του νέου σου Παραδείγματος ή φιλοσοφίας , θα πρέπει να πειθαρχήσεις στον εαυτό σου και να κρατάς αυτές τις εικόνες στο μυαλό σου ενώ επαναλαμβάνεις τις θετικές δηλώσεις σου πολλές φορές την ημέρα για 30 ημέρες ώστε αυτές να γίνουν μια συνήθεια και να συμπεριληφθούν στο υποσυνείδητο μυαλό σου. Να το κάνεις αυτό το πρωί και ξανά  το απόγευμα και μια φορά ακόμη το βράδυ πριν πας για ύπνο. Πριν να το καταλάβεις  δεν θα χρειάζεται να το κάνεις ξανά και να «πιέζεις» τον εαυτό σου, γιατί θα γίνεται αυτόματα να αναλαμβάνεις δράση κάθε μέρα, κάθε φορά όλες τις φορές.
Όμως τι θα γίνει αυτές τις πρώτές 30 ημέρες πριν η διαδικασία γίνει αυτόματη; Απλά, συνέχισε να διατηρείς την εικόνα του νέου «Εαυτού σου της δράσης» στο μυαλό σου, συνέχισε να επαναλαμβάνεις τις Θετικές Δηλώσεις δυνατά και ΝΑ ΔΡΑΣ ΣΑΝ να ήσουν ήδη ένα άτομο της δράσης. Κάθε μέρα αυτό θα γίνεται ευκολότερο μέχρι να αντιληφθείς ότι έχεις γίνει το άτομο της δράσης που φανταζόσουν και υποκρινόσουν πως είσαι.
Ξεκίνα λοιπόν να αναλαμβάνεις δράση «σαν να» ήσουν ήδη ένα άτομο της δράσης το οποίο αρχίζει να αναλαμβάνει δράση τη στιγμή που εσύ βλέπεις κάτι που θα πρέπει να γίνει.
“The secret to getting ahead is getting started.”  «Το μυστικό να πας μπροστά είναι να ξεκινήσεις» - Mark Twain
Το μυστικό να παραμένεις σε δράση είναι να αλλάξεις τη φιλοσοφία του ποιος είσαι και να πιστέψεις ότι είσαι αυτό το άτομο της δράσης.
Το άτομο που πάντα λέει «Ω δεν μπορώ ποτέ αν το κάνω αυτό», δεν το κάνει ποτέ.
Το άτομο που εξετάζει μια αποστολή που  ίσως δεν έχει ποτέ του αναλάβει, αλλά λέει «Μπορώ να το κάνω, θα βρω τον τρόπο και θα το κάνω», το κάνει τελικά.
Τι κάνει την διαφορά; Η Φιλοσοφία τους.
Είτε νομίζεις πως μπορείς ή νομίζεις πως δεν μπορείς…. Έχεις δίκιο» -Henry Ford
Για αυτό άλλαξε τον τρόπο σκέψης σου, άλλαξε τις εικόνες σου και άλλαξε τις λέξεις που χρησιμοποιείς και γίνε οτιδήποτε και οποιοσδήποτε επιθυμείς να είσαι.
**************************************
Μια από τις σπουδαιότερες θετικές δηλώσεις σχετικά με την ανάληψη δράσης μπορεί να βρεθεί στο βιβλίο The Greatest Salesman by Og Mandino. («Ο μεγαλύτερος Πωλητής που γεννήθηκε στον κόσμο»)
The Greatest Salesman in the World – Scroll Nine Θα δράσω τώρα
Τα όνειρα μου δεν έχουν αξία, τα πλάνα μου  είναι σκόνη, οι στόχοι μου είναι μη δυνατοί. Όλα αυτά είναι χωρίς αξία, εκτός κι αν ακολουθούνται από δράση.
Θα δράσω τώρα
Ποτέ δεν έχει υπάρξει ένας χάρτης, προσεκτικά εκτελεσμένος λεπτομερώς και με μια κλίμακα που μετέφερε τον ιδιοκτήτη του πιοπέρα έστω και μία σπιθαμή του εδάφους. Ποτέ δεν υπήρξε μια περγαμηνή του νόμου, η οποία  να εμπόδισε ένα έγκλημα. Ποτέ δεν έχει υπάρξει μια περγαμηνή, ούτε μια φορά, η οποία να κέρδισε έστω μια δεκάρα, ή  να παράγει μια λέξη επευφημίας. Μόνο η δράση είναι το προσάναμμα που ανάβει το χάρτη - αυτή κυλάει, τα όνειρά μου, τα σχέδιά μου, τους στόχους μου σε μια ζωντανή δύναμη. Δράση είναι το φαγητό και το ποτό που θα θρέψει την επιτυχία μου.
Θα δράσω τώρα
Η αναβλητικότητα που με κρατάει πίσω, γεννήθηκε από τον φόβο, και τώρα αναγνωρίζω αυτό το μυστικό που ξεπήδησε από το βάθος όλων αυτών των θαρραλέων καρδιών. Τώρα γνωρίζω ότι για την κατάκτηση του φόβου θα πρέπει να δρω πάντα χωρίς δισταγμό και τότε  θα εξαφανιστεί το φτερούγισμα στην καρδιά μου. Τώρα γνωρίζω ότι αυτά τα λόγια περιορίζουν το λιοντάρι του τρόμου σε ένα μυρμήγκι.  
Θα δράσω τώρα
Στο εξής θα θυμάμαι το μάθημα της πυγολαμπίδας που δίνει  το φως της μόνο όταν είναι στο φτερό , μόνο όταν είναι σε δράση. Θα γίνω μια πυγολαμπίδα και ακόμη και την ημέρα  η λάμψη μου θα φαίνεται  παρά τον ήλιο. Αφήστε τους άλλους να είναι οι πεταλούδες που καθαρίζουν με το ράμφος τα φτερά τους  και εξαρτώνται από τη φιλανθρωπία ενός λουλουδιού για τη ζωή. Θα γίνω σαν πυγολαμπίδα και το φως μου θα φωτίζει τον κόσμο.
Θα δράσω τώρα
Δεν θα αποφύγω τα καθήκοντα του σήμερα αναβάλλοντάς τα για το αύριο, γιατί γνωρίζω  ότι το αύριο δεν έρχεται ποτέ. Επιτρέψτε μου να δράσω τώρα, ακόμη και αν οι πράξεις μου δεν μπορεί να φέρουν την ευτυχία ή την επιτυχία, γι 'αυτό είναι καλύτερα να δράσω και να αποτύχω από το να μην ενεργήσω και να αποφύγω. Η ευτυχία, στην πραγματικότητα μπορεί να μην είναι ο καρπός που παίρνω  από τη δράση μου, αλλά χωρίς δράση όλα τα φρούτα θα πεθάνουν στο αμπέλι.
Θα δράσω τώρα
Θα δράσω τώρα. Θα δράσω τώρα. Θα δράσω τώρα. 
Στο εξής θα επαναλαμβάνω αυτά τα λόγια ξανά και ξανά, και ξανά, κάθε ώρα, κάθε μέρα,  μέχρις ότου οι λέξεις  να γίνουν τόσο συνήθεια όσο και η αναπνοή μου και οι ενέργειες που τις  ακολουθούν  να γίνονται τόσο ενστικτώδης όσο το ανοιγοκλείσιμο των βλεφάρων μου. Με αυτά τα λόγια, μπορώ να ρυθμίσω το μυαλό μου να εκτελέσει κάθε πράξη που είναι αναγκαία για την επιτυχία μου ..
Θα δράσω τώρα.
Θα επαναλαμβάνω ξανά και ξανά, και ξανά αυτά τα λόγια. Όταν ξυπνώ θα τα λέω και θα πετάγομαι από το κρεβάτι μου, ενώ η αποτυχία κοιμάται ακόμη  μια ώρα.
Θα δράσω τώρα
Όταν μπαίνω στο χώρο της αγοράς, θα τα λέω  και θα αντιμετωπίζω άμεσα τον πρώτο μου υποψήφιο ενώ η αποτυχία συλλογίζεται ακόμα την πιθανότητα μιας άρνησης.
Θα δράσω τώρα
Όταν αντιμετωπίζω μια κλειστή πόρτα, εγώ θα τα λέω και θα χτυπώ, ενώ η αποτυχία  θα περιμένει έξω με φόβο και τρόμο.
Θα δράσω τώρα
Όταν μπαίνω στον πειρασμό να τα παρατήσω, και να αρχίσω και πάλι αύριο, εγώ θα τα λέω και θα ενεργώ αμέσως για την πραγματοποίηση μιας άλλης πώλησης.
Θα δράσω τώρα
Μόνο η δράση καθορίζει την αξία μου στην αγορά. Και για να πολλαπλασιάσω την αξία μου, θα πολλαπλασιάσω τις δράσεις μου. Θα περπατώ, όπου οι φόβοι της αποτυχίας φοβούνται να περπατήσουν. Θα λειτουργώ όταν η αποτυχία επιδιώκει να ξεκουραστεί. Θα μιλώ όταν η αποτυχία παραμένει σιωπηλή, εγώ θα καλώ δέκα υποψηφίους που μπορούν να αγοράσουν τα  αγαθά μου, ενώ η αποτυχία κάνει μεγάλα σχέδια για να καλέσει μόλις έναν. Θα λέω αυτό έγινε πριν η αποτυχία να πει ότι είναι πάρα πολύ αργά. Θα δράσω τώρα. Προς το παρόν είναι το μόνο που έχω. Αύριο είναι η μέρα που προορίζεται για την εργασία του τεμπέλη. Δεν είμαι τεμπέλης. Αύριο είναι η μέρα που το κακό γίνεται καλό. Δεν είμαι κακό. Αύριο είναι η μέρα που ο ασθενής γίνεται δυνατός, δεν είμαι αδύναμος. Αύριο είναι η μέρα που η αποτυχία θα πετύχει, δεν είμαι μια αποτυχία.
Θα δράσω τώρα
Όταν το λιοντάρι είναι πεινασμένο τρώει. Όταν ο αετός έχει δίψα πίνει. Αν δεν ενεργήσουν και τα δύο θα χαθούν . Έχω πείνα για την επιτυχία. Διψώ για την ευτυχία και την ειρήνη του μυαλού. Αν δεν   ενεργώ εγώ θα χαθώ σε μια ζωή της αποτυχίας,  της δυστυχίας, και  θα έχω άγρυπνες νύχτες. Θα δράσω, και θα υπακούσω στις δικές μου εντολές.
Θα δράσω τώρα
Η επιτυχία δεν θα περιμένει. Αν έχω καθυστερήσει αυτή θα  αρραβωνιαστεί με έναν άλλον και θα την χάσω  για πάντα. Αυτή είναι η στιγμή. Αυτό είναι το μέρος. Κι εγώ είμαι το πρόσωπο.
Θα δράσω τώρα!
Τώρα, ενώ αυτό είναι ένα μεγάλο κίνητρο όταν διαβάζω μεγαλοφώνως τρεις φορές την ημέρα, ο πιο αποτελεσματικός χρόνος θα ήταν να χρησιμοποιήσω τον ενεστώτα και να δηλώνω "Αναλαμβάνω Δράση» Για να εμφυσήσεις αυτή την θετική δήλωση με τη συγκίνηση , μπορείς να προσθέσεις, «Μου αρέσει να είμαι ένας πρόσωπο που συμμετέχει πάντα στη δράση, που κάνει τα πράγματα να συμβαίνουν και είμαι ενθουσιασμένος να πραγματοποιώ σπουδαία πράγματα. "
Έτσι ξεχώρισε κάποια πράγματα που θα ήθελες είτε να δημιουργήσεις είτε, κάνεις, να επιτύχεις  και κάνε μερικές Πρωτοχρονιάτικες ευχές. Μετά ανέλαβε δράση, αλλά ενώ περνάς στη δράση, κράτησε την εικόνα στο μυαλό σου για το τι θέλεις να πετύχεις και να επαναλαμβάνεις φωναχτά  τη θετική σου δήλωση η οποία επιβεβαιώνει ότι ήδη κατέχεις το εν λόγω χαρακτηριστικό γνώρισμα ή έχεις στην κατοχή σου αυτό που επιθυμείς . Με τον τρόπο αυτό η διαδικασία όχι μόνο θα τεθεί σε δράση, αλλά θα παραμείνεις σε δράση μέχρι ο στόχο σου να έχει γίνει πραγματικότητα.
Δράσε Τώρα
Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
Best Life Coaching
2105018493-6938979887


Δεν υπάρχουν σχόλια: