Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ή ΑΜΕΣΗ ΠΩΛΗΣΗ

Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887

Ένα άλλο πάλι βασικό ερώτημα που θα πρέπει να είναι σαφές, είναι αν μιλάμε για εταιρία MLM ή εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ.
Και σε αυτό, τα πράγματα πρέπει να είναι ξεκάθαρα .
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΣΑΙ
Θα μου πείτε έχει σημασία αυτό; Ναι, και είναι μεγαλη η σημασία. Άλλο δικτυακό μάρκετινγκ και άλλο Άμεση Πώληση. Γιατί μιλάμε για διαφορετική προσέγγιση, διαφορετική στρατηγική και πολύ διαφορετικό τρόπο δουλειάς, άλλο πρόγραμμα αμοιβών, ,κλπ.
(Το πιο βασικό χαρακτηριστικό των εταιριών Αμεσων Πωλήσεων είναι ότι δουλεύουν μέσα από τον Κατάλογο του μήνα. Αυτόν προωθούν και αυτός αλλάζει τον άλλο μήνα).
Εμένα η προσωπική μου επιλογή είναι ο χωρος του δικτυακού μάρκετινγκ. Αυτό δεν σημαίνει ότι έχω κάτι με τον χώρο των Άμεσων Πωλήσεων. Και τον εκτιμώ σαν χώρο, και εκτιμώ και τις εταιρίες που τον αντιπροσωπεύουν σοβαρά, και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται εκεί.
Όμως επιλέγω δικτυακό μάρκετινγκ .
Και θα ήθελα όταν κάποιος επιλέγει εταιρία ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ αν η εταιρία αυτή κάνει δικτυακό μάρκετινγκ ή Άμεση Πώληση.
Γιατί είναι πράγματι ΑΔΙΚΟ να ήθελε εταιρία Άμεσων Πωλήσεων και να βρεθεί σε εταιρία Δικτυακού Μάρκετιγκ ή το αντίθετο, που μάλλον είναι ο κανόνας.
Γιατί σήμερα βλέπω πολλούς επαγγελματίες των Άμεσω Πωλήσεων να διατείνονται πως κάνουν δικτυακό μάρεκτινγκ!!!
Και δεν είναι έτσι.
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.ΕΣΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΣΑΙ.
Αν το κρύβεις και δηλώνεις κάτι άλλο, κάτι συμβαίνει.
Τι ;

Θα επανέλθω και μέσα από το blog μου Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ,αλλά και μέσα από το newsletter μου στο θέμα με περισσότερες λεπτομέρειες

Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
mmavrovouniotis@gmail.com
www.michailmavrovouniotis.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: