Σάββατο, 9 Απριλίου 2011

TA ΚΟΣΤΗ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ



Οι εταιρίες Δικτυακού Μάρκετινγκ από τα χρήματα που λαμβάνουν από τις πωλήσεις/ αγορές προϊόντων που κάνουν  οι διανομείς (συνεργάτες τους), κάνουν την παρακάτω κατανομή:
  • 50% σε bonus
  • 25% σε κόστος προϊόντων / υπηρεσιών
  • 25 % σε λειτουργικά έξοδα/ κέρδη.
Δηλαδή για κάθε ευρώ που δίνει στην  εταιρία ένας συνεργάτης ,μόνον τα 50 λεπτά θα μπουν στη διαδικασία πληρωμής των Bonus.
Τα υπόλοιπα 50 λεπτά θα αξιοποιηθούν για να μεγαλώσει η Αξία Προϊόντος ,τα Διοικητικά Έξοδα και για  κέρδος.
Για αυτό λοιπόν είναι καθοριστικής σημασίας - για τη δυνατότητα επιτυχίας σας - τα προϊόντα / υπηρεσίες που διανέμετε να έχουν υψηλή Αξία (Product Value) , αλλιώς κινδυνεύετε να χάσετε το 50% των χρημάτων σας. 
Είναι λοιπόν πρωτίστης σημασίας η έρευνα -ΠΡΙΝ ΕΝΤΑΧΘΕΙ κάποιος σε εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ- της Άξιας των προϊόντων , και αν εδώ υπάρχει θετική απάντηση , μετά να εξετάσει τι χρήματα προσφέρει το marketing plan. Δεν μπορούμε να αγνοούμε την Αξία του Προϊόντος γιατί από τις πωλήσεις των προϊόντων πληρωνόμαστε.
Η Αξία του προϊόντος / υπηρεσίας μας πρέπει να είναι ΠΡΟΦΑΝΗΣ. Να είναι εύκολα δηλαδή αναγνωρίσιμη. Το προϊόν που προωθείτε είναι σημαντικό:
  1. Να είναι σωστά τιμολογημένο
  2. Να το θέλουν οι αγοραστές
Για να δημιουργήσετε ένα δυναμικό , και αναπτυσσόμενο δίκτυο, θα χρειαστείτε να μπαίνουν σε αυτό πολλοί συνεργάτες με κριτήριο την Αξία των προϊόντων. Αυτοί οι συνεργάτες θα αποτελέσουν τα θεμέλια των αμοιβών σας.

Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887


Μιλήστε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες πάνω στο Θέμα Αξία Προϊόντων.
© Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης -Coach
mmavrovouniotis@gmail.com
2105018493
6938979887

Δεν υπάρχουν σχόλια: