Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010

ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΙ ΛΙΘΟΙ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΙΣΕ ΑΡΓΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ


-->

Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887

ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΙ ΛΙΘΟΙ ΤΟΥ «ΓΙΝΕ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΑΡΓΑ»  ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
Μιλώντας και Ακούγοντας, Δίνοντας και Λαμβάνοντας, Χρησιμοποιείς –Συστήνεις – και κάνεις Αναδοχή. Κόουτσινγκ και Ηγεσία. Αυτά είναι τα θεμέλια πάνω στα οποία θα κτίσεις το οικοδόμημα της επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ
John Milton Fogg
Οι τέσσερεις ακρογωνιαίοι λίθοι του ΠΛΟΥΤΙΣΕ ΑΡΓΑ είναι οι απαντήσεις στο ερώτημα: Τι θα χρειαστεί να μάθω και να αναπτύξω τόσο στην προσωπική όσο και στην  επαγγελματική μου γνώση για να κάνω μια επιτυχημένη δικτυακή επιχείρηση;
Υπάρχουν δύο πλευρές στην δημιουργία της επιχείρησης σου.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ του κτισίματος της επιχείρησης σου και
Η ΔΟΜΗ του κτισίματος της επιχείρηση σου.
Η διαδικασία είναι οι δραστηριότητες που θα αναλάβεις.
Η δομή είναι το τι θα φτιάξεις.
Να λοιπόν οι τέσσερεις ακρογωνιαίοι λίθοι του κτισίματος (δημιουργίας)  της επιχείρησης σου:
1)      Μιλώντας και Ακούγοντας.
2)      Στέλνοντας και Λαμβάνοντος
3)      Χρησιμοποιείς, Συστήνεις και Κάνεις Αναδοχή.    
4)      Κόουτσινγκ και Ηγεσία
Ο Tom «Big All» Schreiterδημιούργησε ένα από τα πιο αγαπημένα κλισέ της ζωής μου για το δικτυακό μάρκετινγκ που είναι το
Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν δικτυακό μάρκετινγκ καθημερινά. Απλά δεν πληρώνονται για αυτό.
Αυτές οι λέξεις σοφίας , συνοδεύουν κάποια άλλα κομμάτια εμπνευσμένων σκέψεων σχετικά με την ουσία αυτής ης επιχείρησης:
Το μόνο που κάνεις στο Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι να διδάσκεις τους άλλους να κάνουν αυτό που εσύ ήδη έχεις κάνει…
-Russ De Van
Ένα χαρακτηριστικό και από τα τρία αυτά ρητά το οποίο τα ενώνει κατά τη γνώμη , είναι πως και τα τρία μιλάνε (και σε κάνουν να σκέπτεσαι)  τόσο για τις αρχές όσο και για τις πρακτικές του ΠΛΟΥΙΣΕ ΑΡΓΑ.
Ας ρίξουμε όμως μια σύντομη ματιά στους τέσσερεις ακρογωνιαίους λίθους του . Και λέω γρήγορη γιατί έχεις τόσα  ακόμη να μάθεις για καθένα από αυτούς όσο αναπτύσσεις αυτή την επιχείρηση.

1ος Ακρογωνιαίος Λίθος: ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ

Αυτό μπορεί να ονομαστεί και ο θεμελιώδης, επειδή πράγματι αποτελεί το θεμέλιο πάνω στο οποίο  κτίζονται όλες οι προσπάθειες σου κτισίματος της επιχείρησης σου και οτιδήποτε κάνεις σε αυτή την επιχείρηση. Εκτός του ότι φροντίζει το ΣΩΜΑ ΣΟΥ (γιατί δυσλειτουργικοί άνθρωποι δεν κτίζουν μεγάλα και με διάρκεια δίκτυα), αυτό είναι το ΜΟΝΟ που κάνεις διαρκώς στο δικτυακό μάρκετινγκ: Μιλάς και Ακούς.
Το να μαθαίνεις λοιπόν όσα περισσότερα μπορείς για αυτές τις δύο πιο βασικές ανθρώπινε δεξιότητες, είναι και το ΠΙΟ σημαντικό πράγμα που θα μάθεις ποτέ.
Μπορείς να μάθεις να Μιλάς και να Ακούς, με τρόπους που θα κινούν τα άτομα να αναλαμβάνουν από την λαρδιά τους, και με ενθουσιασμό και δέσμευση δράσεις.
Μπορείς να μάθεις να μιλάς  με τρόπους που κάνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται πολλοί ιδιαίτεροι, σημαντικοί, χαρούμενοι, ενθουσιασμένοι και στα αλήθεια ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ μαζί σου.
Μπορείς να μάθεις να μιλάς και ακούς και να κάνεις τους ανθρώπους να νοιώθουν αρέσκεια για σένα» μέσα σε λίγα λεπτά και να θέλουν περισσότερα από εσένα… και περισσότερα από αυτό που προσφέρεις ….
Μιλώντας και ακούγοντας είναι ίσως ο πιο απλός ακρογωνιαίος λίθος για να κατανοήσεις και όμως ο δυσκολότερος στον οποίο μπορούν να γίνουν ειδικοί οι περισσότεροι άνθρωποι.
Το μιλώντας γίνεται κάνοντας «Τις Σωστές Ερωτήσεις».
Το Ακούγοντας είναι το να μην έχεις καμιά «Ατζέντα»  και να ΑΚΟΥΣ στα αλήθεια τα λόγια του ομιλούντα αλλά και τη μουσική του ( δηλαδή τις σκέψεις και τα συναισθήματα του).
Το Μιλώντας και Ακούγοντας θα πρέπει να είναι κομμάτι κάθε εκπαίδευσης ξεκινήματος , και θα πρέπει να είσαι δεσμευμένος στην ανάπτυξη και εμβάθυνση αυτών των δύο δεξιοτήτων  -αρετών- για το υπόλοιπο της δικτυακής σου σταδιοδρομίας.

2ος Ακρογωνιαίος Λίθος: Στέλνοντας και Λαμβάνοντας

Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι πάντα σχετικό με το να μιλάς σε ανθρώπους (είτε ένας προς ο0ναν, είτε τηλεφωνικά, είτε γρήγορα, είτε χρησιμοποιώντας ηχογραφήσεις ή βίντεο… είτε ηλεκτρονικά με ιστοσελίδες, email,chats και άμεσα μηνύματα  στο Ιντερνέτ). Η ποιότητα και ποιότητα αυτών των «συζητήσεων-συνδέσεωνν» θα οδηγήσουν άμεσα  στην επιτυχία ενός ατόμου σε κάθε και καθένα τομέα αυτής της επιχείρησης. (Για αυτό και μπορείς να δεις γιατί όλα αρχίζουν με το Μιλώντας και Ακούγοντας).
Ένας από τους δασκάλους μου, ο Kurt Right, είπε:
Η ΝΟ 1 αιτία αποτυχίας στο Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι το να έχεις λάθος ατζέντα. Και αυτό σημαίνει να ξεκινάς για να ΚΑΝΕΙΣ τα άτομα να γίνονται πελάτες… για να του ΚΑΝΟΥΝ να μπαίνουν στην επιχείρηση.
Τι κάνεις όταν κάποιος (ακόμη και κάποιος αγαπημένος) προσπαθεί να σε ΚΑΝΕΙ να κάνεις κάτι;
Οι περισσότεροι άνθρωποι αντιδρούν όταν κάποιος προσπαθεί να τους ΚΑΝΕΙ να κάνουν κάτι- ακόμη κι αν αυτό είναι «καλό για αυτούς- με αντίσταση και μάχη ή ανταπόκριση αγνόησης του.
Με το Στέλνοντας και Λαμβάνοντας , η ατζέντα είναι απλά ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΣ με τα άτομα μέσω ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ και να διαπιστώσεις εάν εσύ και το προϊόν / υπηρεσία  / επιχειρηματική ευκαιρία σου ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ το ένα με το άλλο. Αυτή η προσέγγιση είναι απελευθερωμένη από την απόρριψη και έχει πολλές περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας.
Οι τέσσερες φράσεις το Στέλνοντας (με αυτή τη σειρά,  επειδή η μια πρέπει να προηγηθεί της άλλης και να οδηγεί στην επόμενη)  είναι:
 Από τη Δημιουργία Σχέσης,  στη δημιουργία  Φιλία, στη δημιουργία Συνεργασία,  στη δημιουργία Ηγεσίας.
Κάνε αυτή την επιχείρηση «αποστολών» καλά και θα «λαμβάνεις» όλες τις προσωπικές , επαγγελματικές και οικονομικές ανταμοιβές που αυτή η εξαίρετη επιχείρηση προσφέρει. .Όσο περισσότερο  είναι το «στέλνω» σου , τόσο περισσότερο θα γίνεται το λαμβάνω σου.

3ος Ακρογωνιαίος Λίθος: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ, ΣΥΣΤΗΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΕΣ

Ο καθένας το κάνει αυτό.  Πρέπει να το κάνει (ή αν δεν το κάνει δεν θα κτίσει την επιχείρηση του ή θα κατασκευάσει ένα επιχειρηματικό οικοδόμημα). Περί ΑΥΤΟΥ πρόκειται στην ανάπτυξη της επιχείρησης δικτυακού μάρκετινγκ που έχεις.
Τα καλά και σπουδαία νέα είναι, όπως είπε ο Tom Schreiter, «οι περισσότεροι το κάνουν αυτό κάθε μέρα». Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι είναι τόσο καλοί στο να χρησιμοποιούν και συστήνουν προϊόντα και υπηρεσίες που εκτιμούν και απολαμβάνουν οι ίδιοι, που θα μπορούσες χωρίς δισταγμό να τους θεωρήσεις ειδικούς σε αυτό.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθεις στη δικτυακή σου επιχείρηση , είναι τι να κάνεις ώστε να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΪΣ τα προϊόντα.
Όταν πια γνωρίζεις να το κάνεις αυτό –και δουλεύεις πάνω στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων σου στο Μιλώντας και Ακούγοντας και στις δεξιότητες στο Στέλνοντας –τότε μπορείς δείξεις και να πεις σε άλλους να κάνουν αυτό που ήδη εσύ έχεις κάνει και γνωρίζεις πώς να το κάνεις.
Το επόμενο πράγμα που θα πρέπει να μάθεις είναι το τι να κάνεις για να ΣΥΣΤΗΣΕΙΣ τα προϊόντα. Όταν ξέρεις βέβαια και πάλι το  ΠΩΣ, τότε μόνον μπορείς να διδάξεις τους άλλους να το κάνουν και αυτοί.
Η επιτυχής σύσταση των προϊόντων ή υπηρεσιών σου στην ουσία είναι το να «Λες τα σωστά πράγματα στους σωστούς ανθρώπους».
Λοιπόν; Ποια είναι τα πράγματα που πρέπει να λες…. Και ποιοι είναι οι σωστοί άνθρωποι;
Μεγάλες , σπουδαίες ερωτήσεις.
Εκτός και αν έχεις την κατάλληλη εκπαίδευση ή επαγγελματική εμπειρία στο συγκεκριμένο πεδίο, αλλιώς πιθανότατα ΔΕΝ είσαι ένας ειδικός στο μάρκετινγκ. Όμως … υπάρχει ένα μέρος στο οποίο είσαι η Νο 1 αυθεντία του μάρκετινγκ στον κόσμο: Το να  κάνεις μάρκετινγκ  για τον εαυτό σου.
Έτσι λοιπόν θα λες πάντα τα σωστά πράγματα και θα ψάχνεις πάντα για τους σωστούς ανθρώπους που είναι ακριβώς σαν κι εσένα , που μοιράζονται τις αξίες σου… τις επιθυμίες και τα όνειρα σου … άτομα με τις ίδιες ανάγκες και επιθυμίες και εκτίμηση που είχες και έχεις για το προϊόν σου ή υπηρεσία σου.
Εάν το σκεφτείς … υπάρχουν ουσιαστικά εκατοντάδες ή και χιλιάδες άτομα που μοιράζονται με σένα τα ίδια κοινά και παρόμοια γνωρίσματα ,με εσένα. Η δουλειά σου είναι να τους βρεις και απλά να τους πεις εκείνα τα πράγματα που στην αρχή  ενδιέφεραν και ενθουσίασαν ΕΣΕΝΑ. Η δημιουργία σχέσης και η δημιουργία φιλίας  είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιείς για να μάθεις αν το άτομο με το οποίο συνομιλείς μοιράζεται τα ίδια πράγματα με εσένα … αν δηλαδή αυτός ή αυτή είναι οι κατάλληλοι, ταιριάζουν.
Θα κάνεις ακριβώς τα ίδια πράγματα με το επόμενο βήμα που πρέπει να μάθεις να κάνεις επιτυχημένα: την ΑΝΑΔΟΧΗ Επιχειρηματικών Συνεργατών.  Απλά , βρίσκεις ανθρώπους που θέλουν αυτό που εσύ ήθελες … χρειάζονται αυτό που εσύ χρειαζόσουν… που θα ενθουσιασθούν με αυτά που ενθουσίασαν κι εσένα σχετικά με την επιχειρηματική σου ευκαιρία.
Ονομάζεται δημιουργία συνεργασίας.
Και όταν πια ξέρεις πώς να το κάνεις αυτό , τότε μπορείς να εκπαιδεύεις και άλλους να το κάνουν επίσης .
  Οι περισσότεροι άνθρωποι μόλις γίνου ειδικοί στη Χρήση προϊόντων – και με μικρή καθοδήγηση, εκπαίδευση και πρακτική μπορούν να γίνουν καλοί και στη σύσταση αυτών των προϊόντων σε άλλους – αυτά τα δύο είναι σχετικά εύκολο να κάνουν τους ανθρώπους ε ικανούς με αυτοπεποίθηση και με άνεση στην  εκτέλεση. Και ο καλύτερος τρόπος για το τρίτο βήμα, την ΑΝΑΔΟΧΗ , είναι ….

4ος Ακρογωνιαίος Λίθος: ΚΟΟΥΤΣΙΝΓΚ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ

Ο Michael Clouse, θέτει τις τρεις δράσεις που εμπλέκονται στο επιτυχές κτίσιμο της επιχείρησης σου:1) Εξεύρεση Υποψηφίων, 2) Παρουσίαση, 3) Αντιγραφή  Και ο τρόπος να μάθεις (και διδάξεις) αυτά τα τρία ζωτικής σημασίας στοιχεία χρειάζεται κόουτσινγκ. Στο δικτυακό μάρκετινγκ, το κόουτσινγκ είναι η δημιουργία ηγεσίας. Έγραψα :
ΤΟ ΚΟΟΥΤΣΙΝΓΚ είναι ο ταχύτερος τρόπος να κτίσεις ένα μεγάλο και επιτυχημένο οργανισμό δικτυακού μάρκετινγκ – και να κάνεις τους ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.
Ο λόγος για αυτό είναι επειδή το δικτυακό μάρκετινγκ είναι μια υπόθεση ανθρώπου προς άνθρωπο. Για αυτό λοιπόν, η επιχείρηση σου θα αναπτύσσεται μόνον όσο γρήγορα και πολύ, όσο εσύ αναπτύσσεσαι, σαν άτομο, τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά.

Ορισμένα αποσπάσματα επιτυχημένων ανθρώπων από το βιβλίο COACHING FOR MLM LEADERS:

«Αν είσαι κάποιος που θέλει να ξεσπάσει και κάνει κάτι αξιοσημείωτο που δεν θα έκανες με δική σου πρωτοβουλία, τότε το καλύτερο για σένα είναι να έχεις έναν κόουτς και μάλιστα ένα καλό κόουτς» – Richard Brooke
«Ένας κόουτς επεκτείνει τις δυνατότητες που έχει ένας παίκτης. Αυτό δίνει στον παίκτη ή στην ομάδα την ικανότητα να αναλάβει νέες δράσεις που δεν θα ήσαν διαθέσιμες χωρίς τον Κόουτς».- Chris Mayer
To Κόουτσινγκ είναι η υποβολή Δυναμικών, Προκλητικών, Παραγωγικών και λυτών προβλημάτων ερωτήσεων. Το Κόουτσινγκ έρχεται από τη φιλοσοφία πως οι άνθρωποι έχουν ήδη τις απαντήσεις τους. Η δουλειά ως κόουτς δεν είναι να τους τις πεις. Είναι αντίθετα να είσαι επιδέξιος στο να κάνεις ερωτήσεις στις οποίες οι άνθρωποι έχουν ήδη τις απαντήσεις» -Carol McCall
Και να τελικά κάτι που έγραψα ( με μεγάλη σιγουριά και συναίσθημα)…
Οι δάσκαλοι, εκπαιδευτές και σύμβουλοι δείχνουν το πώς να ΚΑΝΕΙΣ τα πράγματα για να γίνεις επιτυχημένος. Οι Κόουτς σου δείχνουν ΠΟΙΟΣ να ΕΙΣΑΙ…
Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΗΓΕΣΙΑΣ. Πρώτα δηλαδή να γίνεις ηγέτης, και όταν πια το  έχεις κάνει αυτό, να κοουτσάρεις τα άτομα στο δίκτυο σου –αυτά που έχουν φυσικό ταλέντο και επιθυμία- σε ποιες εσωτερικές και εξωτερικές δραστηριότητες να δουλέψουν και ασχοληθούν για να γίνουν και οι ίδιοι ηγέτες.
Αυτοί είναι οι 4 ακρογωνιαίοι λίθοι  της φιλοσοφίας του ΠΛΟΥΤΙΣΕ ΑΡΓΑ  -οι αρχές και οι πρακτικές- για το κτίσιμο του οικοδομήματος της δικτυακής σου επιχείρησης.

Αυτός στην ουσία είναι ο δρόμος του κόουτσινγκ στο δικτυακό μάρκετινγκ. Αυτόν που εγώ και η Megaservice Net ακολουθούμε . Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα  για το δικό μας δρόμο ζητήστε πληροφορίες mmavrovouniotis@gail.com

Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887

Δεν υπάρχουν σχόλια: