Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MLM)


ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τα απλά  στοιχεία που δείχνουν το γιατί αυτός ο κλάδος άρχισε ξανά την άνθηση

ED LUBROOK
The World’s Best Selling Netwrok Leadersip Author

“To Δικτυακό Μάρκετινγκ ενηλικιώθηκε Αναμφισβήτητα αποτελεί  έναν τρόπο επιχειρηματικότητας και ανεξαρτησίας για εκατομμύρια ανθρώπους”
-STEPHEN COVEY,Συγγραφέας του “7 συνήθειες των πολύ αποτελεσματικών ανθρώπων”

Σχεδόν όλοι έχουν ακούσει για το Δικτυακό Μάρκετινγκ.

Αν κάποιος δεν έχει ακούσει  για “Δικτυακό Μάρκετινγκ”, τότε υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα  να μπορεί να έχει αγοράσει κάποιο προϊόν από μια εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ χωρίς να έχει αντιληφθεί ότι πρόκειται για εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ.

Η πραγματικότητα είναι ότι ο κλάδος του Δικτυακού Μάρκετινγκ είναι πολύ μεγάλος, επιτυχημένος και παντού.

Η καθοδική πλευρά αυτής της πραγματικότητας είναι ότι πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται αν οι μέρες του  χαλκού του Δικτυακού Μάρκετινγκ έχουν τελειώσει και ότι η ενδεχόμενη πλευρά ανάπτυξης αυτής της επιχειρηματικής ευκαιρίας έχει πεθάνει.

Πόσο λάθος κάνουν.

Η μεγαλύτερη έκρηξη στην ιστορία μας συμβαίνει ΤΩΡΑ ΑΚΡΙΒΩΣ, έχει απλά αρχίσει να δημιουργείται μια ευκαιρία της “μιας φοράς” για ανθρώπους σαν εσάς.

“ Το μέλλον της απασχόλησης και της αυτοαπασχόλησης. Η Άμεση Πώληση είναι μια από τις ελάχιστες επιχειρηματικές ευκαιρίες η οποία προσφέρει στο μέσο άνθρωπο, με τις μέσες φιλοδοξίες τη δυνατότητα να πετύχει ένα τρόπο ζωής πάνω από τον μέσο. γαλήνη του  μυαλού και οικονομική ασφάλεια”
-DURREN HARDY,εκδότης του περιοδικού SUCCESS

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

“Η επιτυχία είναι απλή. Κάντε αυτό που είναι  σωστό, με το σωστό τρόπο, τη σωστή ώρα”
ARLOND H. GLASGOW

Αν μελετήσεις την ιστορία όλων των επιτυχημένων ανθρώπων, θα βρεις μια απλή “Συνταγή Επιτυχίας”, να εφαρμόζεται, η οποία απλά λέει ότι για να δημιουργήσεις ξεχωριστή  επιτυχία θα πρέπει να είσαι  “Στο Σωστό Μέρος (Κλάδο), τη Σωστή Ώρα και με τη Σωστή Επιχείρηση”


ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Γιατί το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι το “Σωστό Μέρος στη Σωστή Ώρα σήμερα, είναι λόγω των παρακάτω….

1.    Το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι ένας ΑΣΦΑΛΗΣ κλάδος καθώς η πρώτη άνθηση του  έχει ήδη πραγματοποιηθεί και  έχει καθιερώσει το κλάδο του Δικτυακού Μάρκετινγκ σε πάνω από 50 χώρες. Αυτό είναι το αποτέλεσμα και οδηγείται από ορισμένες κύριες τάσεις. Αν και αυτό μας προσφέρει ορισμένη σιγουριά για τον κλάδο αυτό δεν είναι “δεδομένο” ότι θα οδηγήσει σε μεγάλη μελλοντική ανάπτυξη.
Η Άμεση Πώληση είναι στην πραγματικότητα ένα από τα παλαιότερα και πιο σεβαστά επιχειρηματικά μοντέλα στον κόσμο και έχει αντέξει στις δοκιμασίες του χρόνου” -DONALD TRUMP ,Δισεκατομμυριούχος Επιχειρηματίας

2. Η μεγαλύτερη έκρηξη που θα συμβεί στον κλάδο του Δικτυακού Μάρκετινγκ, θα δημιουργηθεί από αυτό που ονομάζουμε Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ INTRAPRENEUR

Η Λέξη “Intrapreneur” είναι ένας όρος που χρησιμοποιήθηκε στην τεχνολογία του Αμερικανικού management για να προσδιορίσει κάποιον ο οποίος είναι εργαζόμενος αλλά δρα ως “ Entrepreneur” (Επιχειρηματίας).

Γιατί όμως είναι  αυτό σημαντικό; Είναι κρίσιμο  να το καταλάβεις αυτό επειδή  το κύριο μέρος των νέων εισόδων στο Δικτυακό Μάρκετινγκ (95%) ΔΕΝ είναι κλασσικοί “Entrepreneurs”, δηλαδή εκείνοι που αναλαμβάνουν μεγάλα ρίσκα , οι οποίοι βγαίνουν έξω και ρίχνονται μέσα σε αβέβαια νερά καινούργιων χωρίς αποδείξεις εταιριών που πρωτοπορούν, αλλά και αντίστοιχων ιδεών που έχουν υψηλό βαθμό κινδύνου έχοντας έτσι πολλά να χάσουν ή να κερδίσουν.


Το θέμα με το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι ότι ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ τώρα με υπέροχα συστήματα και προϊόντα με αποδείξεις, και έτσι ο κίνδυνος και  το καινουργιές έχουν εξαφανιστεί. Ως αποτέλεσμα έχει γίνει πλέον μια ελκυστική πρόταση για ανθρώπους που θέλουν να ξεκινήσουν μια επιχείρηση, όμως χωρίς  να έχουν τους εγγενείς κινδύνους και την υποβολή κεφαλαίων για κάτι που δεν είναι αποδεδειγμένο Αυτό σημαίνει Intrapreneur.

Τα καλά νέα είναι ότι μέσα στο Δικτυακό Μάρκετινγκ αυτό τον καιρό υπάρχουν  νέες εξελίξεις για πρώτη του φορά, οι οποίες πρόκειται να καταστήσουν ικανούς τους Intrapreneurs να ενδυναμωθούν για να καταφέρουν μεγάλης κλίμακας επιτυχίες. Αυτό από μόνο του θα δημιουργήσει ένα  Εκρηκτικό Κύμα Ανάπτυξης.

3. H επόμενη  γενιά Ηγετών Intrapreneurs θα εξελιχθείί χρησιμοποιώντας νέα Εκπαιδευτικά Προγράμματα που βασίζονται στη Νέα Μέθοδο 100% επιτυχίας. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι ο καθένας μπορεί πια να βγάζει γρήγορα χρήματα.

ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΩ
Είναι κρίμα   να το λέω, όμως πρέπει να τονίσω πως μέχρι πρόσφατα το Ιντερνέτ έχει κατακλυστεί με “Ειδικές Εκθέσεις”  με τίτλους όπως “Ο Θάνατος του Δικτυακού Μάρκετινγκ” και το “ Τα 7 ψέματα του Δικτυακού Μάρκετινγκ”.

Όλα  αυτά έχουν δημιουργηθεί για να σας στρατολογήσουν σε ένα Σχέδιο Online Marketing. Είναι πολύ αρνητικές σχετικά με τον τρέχοντα κλάδο του Δικτυακού Μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας εσφαλμένη λογική βασισμένη σε μια θεμελιώδη άγνοια του Δικτυακού Μάρκετινγκ ή οποιουδήποτε άλλου κλάδου. Στερούνται ακεραιότητας ή επάρκειας έτσι λοιπόν θα ήθελα να γνωρίζετε τα παρακάτω:
1.     Ολική Ανεξαρτησία: Η εταιρία μου και εγώ είμαστε ειδικοί  στην Ηγεσία και στην Ανάπτυξη και είμαστε ανεξάρτητοι από όλες της εταιρίες. ΠΟΤΕ δεν θα σας προσφέρουμε ΕΜΕΙΣ μια επιχειρηματική ευκαιρία.
2.    Μοναδική Γνώση Ειδικού:Από το 1992, έχω συμβουλεύσει κυβερνήσεις, τα ΜΜΕ και άτομα για την κατάσταση και το μέλλον του  Κλάδου του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Είμαι επίσης συγγραφέας best-selling για το μέλλον του Δικτυακού Μάρκετινγκ με τις πωλήσεις των βιβλίων και των ηχογραφήσεων μου, πωλήσεις που αριθμούν 1.4 εκατομμύρια αντίτυπα σε 20 γλώσσες.
3.    Σιγουριά Κλάδου: Το Δικτυακό Μάρκετινγκ δεν έχει πεθάνει, ούτε πεθαίνει, ή καταρρέει όπως τόσες πολλές “Εκθέσεις” ισχυρίζονται Θα εξηγήσω τα στοιχεία σχετικά με το γιατί ποτέ άλλωστε δεν ήμασταν τόσο δυνατοί και το γιατί πρόκειται να δυναμώσουμε ακόμη πιο πολύ και δραστικά.

ΣΩΣΤΟ ΜΕΡΟΣ
Οι πιο δυναμικές τάσεις στον κόσμο
« Ακόμη και οι μεγαλύτερες επαναστάσεις της τεχνολογίας ή οι κατ’ ισχυρισμό ηγούμενες της τεχνολογίας, στην πραγματικότητα έγιναν δυνατές μόνο  λόγω τάσεων που ήσαν ήδη παρούσες»_SCOTT COOK

Το να είσαι στο Σωστό Μέρος, είναι απλά το να βρίσκεσαι σε έναν κλάδο με υψηλή ανάπτυξη και η βασική ανάπτυξη να προέρχεται από δυναμικές τάσεις.

Όσο πιο δυναμικές και πιο πολλές είναι αυτές οι τάσεις, τόσο μεγαλύτερη η έκρηξη στον κλάδο.Το Δικτυακό Μάρκετινγκ ίσως είναι ο μοναδικός κλάδος στον κόσμο με παρούσες σχεδόν ΟΛΕΣ τις μεγαλύτερες τάσεις στην κοινωνία (μεγάλες τάσεις που ονομάζονται «επαναστάσεις»). Ορισμένες από τις τάσεις που υποστηρίζουν το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι :
·       Το πώς Ζούμε-η επανάσταση της «αναζήτησης Τρόπου Ζωής»
·       Το πώς Βγάζουμε Χρήματα- η επανάσταση της  αυτοαπασχόλησης
·       Το πώς  Πουλάνε οι Εταιρίες- η επανάσταση των Αμέσων Αγορών
·       Το πώς Εμείς Αγοράζουμε- η επανάσταση της Εμπειρίας του Καταναλωτή
·       Το πώς Αλληλοεπιδρούμε-η επανάσταση των Κοινωνικών Μέσων
·       Το πώς Συνδεόμαστε- Η επανάσταση του Κινητού

Και μετά υπάρχουν

·        Οι Baby Boomers που αναζητούν νέες πηγές εισοδήματος
·       Η «πιεζόμενη» Μεσαία Τάξη που χρειάζεται νέες πηγές εισοδήματος
·       Το κύμα των γυναικών που θέλουν ευελιξία και εισοδηματική ισότητα

Οι Τάσεις και η επίδραση τους στο Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι ένας συναρπαστικός τομέας και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε το βιβλίο μου 100% Confidence-   www.100percentsuccessstore.com




Η ΣΩΣΤΗ ΩΡΑ-ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΕΚΡΗΞΗ !
«Τίποτα, ούτε κι όλοι οι στρατοί του κόσμου, δεν μπορούν να σταματήσουν μια ιδέα τη οποίας ήρθε η ώρα»-VICTOR HUGO

Ένας κλάδος μπορεί να βρεθεί μπροστά στις πιο δυναμικές τάσεις του κόσμου, όμως ( και εδώ βρίσκεται η επιφύλαξη) σε ένα κλάδο θα πρέπει να βρεθείς στο σωστό χρονισμό.

Ποιος είναι λοιπόν ο Σωστός Χρόνος για να εμπλακείς με έναν κλάδο;

Αν συνδεθείς με έναν κλάδο στα πρώιμα στάδια του Κύκλου Ζωής του (δες το γράφημα) ειλικρινά οι κίνδυνοι είναι τόσο μεγάλοι που πετυχαίνουν πολύ λίγοι. Αν συνδεθείς με ένα κλάδο πολύ αργά ( στο στάδιο μαρασμού) του Κύκλου Ζωής του , τότε έχεις ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας.

Η Πρώτη Άνθηση  της Θεμελίωσης

Το Στάδιο της  Θεμελίωσης είναι η πρώτη μεγάλη άνθηση σε κάθε κλάδο. Είναι τότε που οι «επιχειρηματίες» πρωτοπορούν, νέες εταιρίες, νέες χώρες,προϊόντα και συστήματα.

Το Δικτυακό Μάρκετινγκ είχε αυτό το πρώτο στάδιο μεγάλης αναπτυξιακής έκρηξης το οποίο «Θεμελίωσε» τον κλάδο σε περισσότερες από 50 χώρες στον κόσμο.

Μέχρι τώρα αυτή αναπτυξιακή έκρηξη δημιούργησε έναν κλάδο που προσμετρείται σε $100 δις παγκόσμιο τζίρο, με πάνω από 100 καθιερωμένες εταιρίες παγκόσμια.Το 10% αυτών των εταιριών έχουν πωλήσεις που ξεπερνάνε τα $100 εκατομμύρια και το 1% έχουν πωλήσεις που ξεπερνούν το $1 δις.

«Η Άμεση  Πώληση δεν είχε ποτέ της πορεία προς την Wall Street.Ήρθε η ώρα να αναγνωρίσουμε πως το μοντέλο των άμεσων πωλήσεων δουλεύει, και μάλιστα δουλεύει καλά».Mad MoneyMarket Guru JIM CRAMER

Αυτό το αρχικό κύμα  ανάπτυξης  συνεχίζεται μέχρι σήμερα σε πολλές «Αναδυόμενες» χώρες, όπως είναι η Ινδία και η Κίνα, και θα προσθέσουν ίσως άλλα $50 δις το χρόνο για τα επόμενα 10 χρόνια

Σημεία Κλειδιά 1ου Κύματος

·       Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι τώρα μια ΔΥΝΑΤΗ & ΣΙΓΟΥΡΗ επιχείρηση. Αυτό δεν ακούγεται μεγάλο πράγμα αν δεν κοιτάξουμε πίσω στα 1990 που έχασα τον αριθμό του πόσες εταιρίες έκλεισαν. Πολλοί άνθρωποι θα πρέπει να μάθουν πως είναι το ισχυρό Δικτυακό Μάρκετινγκ προκειμένου να νοιώσουν σιγουριά αρκετή για να αναλάβουν δράση.
·       Σε όλες τις  50 χώρες που έχει καθιερωθεί, η αγορά κυριαρχείται από «Καθιερωμένες Εταιρίες». Οι μέρες που η αγορά οδηγείτο από «Καυτές Νέα Εταιρίες» πέρασαν. Και αυτά είναι καλά νέα επειδή «εκείνες τις μέρες» οι περισσότερες «καυτές νέες εταιρίες» δεν επέζησαν. Αυτή είναι η τυραννία του να ξεκινάς μια επιχείρηση στο στάδιο Γέννησης ενός κλάδου.

Η μελλοντική ανάπτυξη σε αυτό τον κλάδο μπορεί μόνο και ΠΡΕΠΕΙ να προέρθει από τις Καθιερωμένες Εταιρίες στις Καθιερωμένες Χώρες. Αυτό έχει θέματα που είναι συνδεδεμένα μαζί του  όπως το «Πως δημιουργούμε BUZZ (κουβέντα) για στρατολόγηση όταν τα πάντα  δεν είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ

Αυτή η ερώτηση του πως δημιουργούμε Νέα Ανάπτυξη σε αυτές τις Καθιερωμένες Χώρες είναι το ερώτημα κλειδί που θα πρέπει να απαντήσουμε αν θέλουμε μακροχρόνια, βιώσιμη και μεγάλη επιτυχία!

·       Το να είσαι  «ισχυρός και δυνατός» δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει πιθανότητα πραγματικά μεγάλης καινούργιας ανάπτυξης κάτι που καταλαβαίνουν οι κορυφαίοι επενδυτές στον κόσμο.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ…

«Μετά από χρόνια σκεπτικισμού, η επενδυτική κοινότητα τελικά αφυπνίζεται στη ζωτικότητα των αμέσων πωλήσεων ως μια καλή επενδυτική ευκαιρία. Τα μέλη της το πιστεύουν αληθινά»._DOUG LANE,Jefferies Analyst

Αν θες να ξέρεις τους κλάδους που θα μπορούσες να μπεις, τότε ένας καλός τρόπος μέτρησης είναι να δεις που οι καλοί επενδυτές βάζουν τα χρήματα τους. Ο Warren Buffet , ο πιο επιτυχημένος επενδυτής στον κόσμο,είπε για την  δική του εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ:

«Είναι μια από τις καλύτερες επενδύσεις που έκανα»

Μια από τις πιο επιτυχημένες εταίρες venture capital (επιχειρηματικών κεφαλαίων) στον κόσμο  στη  Silicon Valley  ονομάζεται Sequoia Capital. Φημίζεται για τις επενδύσεις της σε έξυπνες εταιρίες σε «κλάδους που σύντομα θα ανθήσουν». Φαντάσου αν είχες επενδύσει την ίδια στιγμή όπως αυτοί έκαναν σε αυτές τις εταιρίες!

·       Apple,Personal Computers, 1973
·       Cisco,Telecoms,1987
·       Yahoo! Web Portal 1995
·       Paypal,Online Payments 1999
·       Google,Online Search 1999
·       Linkedin,Social Media 2003
·       Zappos,Online Retailer 2004
·       Youtube,Video Hosting 2005
·       Network Marketing 2011

Τον Φεβρουάριο του 2011, η Sequoia Capital, επένδυσε στην πρώτη της εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ. Ήταν μια εταιρία χωρίς μοναδική κατηγορία προϊόντων ( κοσμήματα και αξεσουάρ για γυναίκες) έτσι η επένδυση της ήταν «παίζω για λίγο στον κλάδο», επένδυσαν στην προοπτική του κλάδου του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Άλλος ένα καλός δείκτης λοιπόν για εσένα.

«Οι δυναμικές ταχείας ανάπτυξης, τόσο σε όρους αγοράς καταναλωτικών προϊόντων όσο και συνεργατών που συμμετέχουν ως άμεσοι πωλητές , προκαλούν ισχυρό ενδιαφέρον από ομάδες επενδυτικών συμφερόντων και στρατηγικών εξαγορών για τις εταιρίες άμεσων πωλήσεων»
-LORIN DEMORDAUNT,Managing Director,McColl Partners.


TA MME EΠΙΣΗΣ ΜΙΛΟΥΝ
Η σιγουριά στο Δικτυακό Μάρκετινγκ φτάνει κατά μήκος και πλάτος του κόσμου και τα ΜΜΕ επίσης παρατηρούν το τι συμβαίνει όπως  γράφει η Washington Post τον Ιούλιο του 2011:

«$125 δις σε έσοδα από 150 εταιρίες μέσω περισσότερων από 75 εκατομμύρια άνδρες και γυναίκες που αλλάζουν τις ζωές τους εξυπηρετώντας άλλους. Αυτή είναι η ιστορία των άμεσων πωλήσεων…»

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: το 97% του κλάδου Άμεσων Πωλήσεων είναι εταιρίες Δικτυακού Μάρκετινγκ.

Επίσης τον Ιούλιο του 2011, το ευρείας κυκλοφορίας περιοδικό BUSINESS INC, αναφέρει:

«… το πολυεπίπεδο μάρκετινγκ κτίζει ένα δίκτυο πρακτόρων που πωλούν, και λαμβάνουν προμήθειες  τόσο από τις πωλήσεις , όσο και από την υπογραφή περισσότερων πρακτόρων- πρόκειται για μια αποδεδειγμένη συνταγή εκθετικής ανάπτυξης».

Οι λέξεις κλειδιά εδώ είναι ΕΚΘΕΤΙΚΗ και ΑΝΑΠΤΥΞΗ!

Κάθε μέρα και ένα άλλο περιοδικό ή εφημερίδα αναφέρεται στην επιτυχία μιας εταιρίας Δικτυακού Μάρκετινγκ, σε νέα βραβεία που κέρδισε, σε πρωτοπόρα τεχνολογία ή στα φιλανθρωπίες που δόθηκαν. Ή αναφέρουν μια άλλη ιστορία επιτυχίας  ενός ντόπιου ατόμου που τα πήγε καλά στο Δικτυακό Μάρκετινγκ. Πολλά άρθρα φυσικά εμφανιζόντουσαν για χρόνια όμως  η ένταση και η ποιότητα της κάλυψης είναι τώρα ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΑ. Και πρόκειται για μια σημαντική τάση.
Κι όμως , όλα αυτά δεν είναι ο λόγος που με κάνει να ενθουσιάζομαι!


Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ INTRAPRENURS

(εργαζόμενοι που έχουν επιχειρηματικό μυαλό)

Το γεγονός ότι το Δικτυακό Μάρκετινγκ έχει τεράστιες  τάσεις και καυτές αναδυόμενες αγορές δεν είναι τα μεγάλα νέα. Τα Μεγαλύτερα νέα  που κτυπούν το Δικτυακό Μάρκετινγκ- από τότε που η Amway κέρδισε τη δίκη εναντίον του FTC , το 1979, γεγονός που έδωσε τον σπινθήρα στην πρώτη παγκόσμια έκρηξη -είναι…  ότι η επανάσταση των intrapreneurs μέσα στο Δικτυακό Μάρκετινγκ η οποία θα δώσει τον σπινθήρα για την επόμενη έκρηξη μας.

Με λίγα λόγια, αυτή η επανάσταση είναι αναδυόμενη επειδή τώρα πια έχει φύγει η ανάγκη να εστιάζουμε πάνω στους «κλασσικούς» επιχειρηματίες  για να «καθιερώσουν» εταιρίες και αγορές. Αυτή η στρατηγική έχει καταστεί πάρα πολύ επιτυχημένη όπως αποκαλύψαμε στις προηγούμενες σελίδες.

Για αυτό το σίγουρο επιχειρηματικό θεμέλιο, η επόμενη γενιά ηγετών έχει δημιουργηθεί μέσω νέων επιχειρηματικών προγραμμάτων ειδικά σχεδιασμένων να στρατολογούν και υποστηρίζουν τους intrapreneurs. Κάνοντας το αυτό προσθέτεις 1900% ΠΕΙΡΡΟΤΕΡΟΥΣ ανθρώπους στην δεξαμενή των ενδεχόμενων ηγετών του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Η επίδραση των δικτύων θα είναι μετασχηματιστική και η ανάπτυξη που θα επέλθει εκθετική.


ΤΙ ΕΙΝΑΙ INTRAPRENEURS

Πολλά χρόνια πίσω παρατήρησα ότι οι «κτίστες επιχειρήσεων» φαίνεται να εμπίπτουν σε δυο διακριτές ομάδες. Η μία έδρασε  σαν τους «κλασσικούς επιχειρηματίες», αυτοί αποδέχθηκαν τους κινδύνους που συνόδευαν την πρωτοπορία τους σε αυτό το νέο κλάδο και ανέλαβαν μαζική δράση όταν συνδέθηκαν με την επιχείρηση.

Ορισμένοι από αυτούς είχαν φυσική σιγουριά με την επιχείρηση, ορισμένοι είχαν μια υποκίνηση που τους προκαλούσε ( συνήθως κάποια οικονομική κρίση ή κάτι παρόμοιο) και οι υπόλοιποι απλά είχαν συνεπαρθεί από την έκσταση αυτής της νέας έκρηξης με την οποία είχαν συνδεθεί και έτσι αναλάμβαναν μαζική δράση η οποία –όπως οι ίδιοι παραδεχόντουσαν- ήταν έξω από τη φυσιολογική συντηρητική τους φύση.

Αυτοί ήσαν οι άνθρωποι που πρωτοπόρησαν στον κλάδο ας και είναι οι ιστορίες επιτυχίας που θα ακούσεις σε κάθε επιτυχημένη επιχείρηση.

Η άλλη ομάδα ανθρώπων δεν ήσαν τόσο σίγουροι για την επιτυχία ή δεν είχαν τόσο επείγουσα υποκίνηση και έτσι ήσαν πιο αργοί στο να αναλάβουν δράση. Ήσαν ειλικρινείς στο ότι ήθελαν μεγαλύτερη υποστήριξη και πιο αναλυτικές δομές και συστήματα.

Για να δώσω σε αυτή την ομάδα ένα όνομα, δανείστηκα τον όρο που στη θεωρία management των ΗΠΑ χρησιμοποιείτο από τις εταιρίες όπως IBM & Locked Martin για να περιγράψουν αυτούς τους managers (διευθυντές) που αναλάμβαναν την αρμοδιότητα να αναπτύξουν νέες εργασίες για την επιχείρηση και των οποίων η αμοιβή βασιζόταν πάνω στην οικονομική επιτυχία της μονάδας που διοικούσαν. Θα έπρεπε λοιπόν να δράσουν σαν entrepreneurs (επιχειρηματίες) όμως έχοντας επιπλέον την σιγουριά της εταιρίας. Έτσι τους ονόμασα «intra-entrepreneurs” ή intrapreneurs.

Μπορείτε να δείτε ότι η νοοτροπία της επιχειρηματικής δράσης μέσα στην ασφάλεια ενός αποδεδειγμένου συστήματος είναι πολύ παρόμοια με αυτή την ομάδα μέσα στις επιχειρήσεις Δικτυακού Μάρκετινγκ και για αυτό αυτά τα άτομα είναι «αυτοαπασχολούμενοι intrapreneurs».

Το σημείο κλειδί που πρέπει να καταλάβετε είναι ότι ο intrapreneur έχει ένα πολύ διαφορετικό προφίλ ανάπτυξης και προϋποθέσεις υποστήριξης από τους κλασσικούς entrepreneurs. Και αν ο intrapreneur δεν δει να ικανοποιούνται αυτές οι ειδικές προδιέγραφες, τότε γρήγορα χάνει τη σιγουριά του και τα παρατάει.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ INTRAPRENEURS

·        Τυπικά και ουσιαστικά  είναι entrepreneurs , αφού ξεκινούν και επενδύουν σε μια «επιχείρηση».
·        Όμως, αντίθετα από τους κλασσικούς  πρωτοπόρους επιχειρηματίες , αποφεύγουν τους κινδύνους και κατά συνέπεια θα πρέπει να κτίσουν τη σιγουριά τους ότι θα γίνουν επιτυχημένοι ΠΡΙΝ ακόμη αναπτύξουν μαζική δράση για να επιτύχουν.
·       Χρειάζονται δομές, αναλυτικά συστήματα και 1-1 επάρκεια βασισμένη στο coaching, για να κτίσουν την σιγουριά τους στην επιτυχία.
·       Ορισμένοι intrapreneurs θα συνδεθούν με μια εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ για να κτίσουν μια επιχείρηση, όμως πολλοί θα ξεκινήσουν εστιάζοντας στην πλευρά δημιουργίας πελατών και μετά από κάποιο χρόνο θα αποφασίσουν να κτίσουν την επιχείρηση.
·       Δεν υπάρχει ακόμη κάποια έρευνα που να μας δίνει στοιχεία για το ποσοστό  των «κτιστών επιχείρησης» που θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν ως intrapreneurs  και  έτσι να έχουμε και στατιστική υποστήριξη αυτού του φαινομένου, όμως ο δικός μου υπολογισμός είναι ότι το 95% όλων εκείνων που αναζητούν μια Επιχειρηματική Ευκαιρία και συνδέονται με μια επιχείρηση Δικτυακού Μάρκετινγκ σήμερα είναι intrapreneurs. Οι Ηγέτες μου λένε ότι το 99% των γυναικών θα θεωρούσαν τον εαυτό τους μάλλον intrapreneurs παρά «κλασσικές entrepreneurs».

Μπορείς τώρα να καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ  intrapreneurs και «κλασσικών entrepreneurs»;

«Ένας λόγος για τον οποίο έχω τόσο μεγάλο σεβασμό στο δικτυακό μάρκετινγκ είναι ότι είναι μια αυθεντικά ισότιμη επιχειρηματική ευκαιρία. Το Δικτυακό Μάρκετινγκ δημιουργεί ένα πολύ ευρύ δίκτυο. Όταν  δεις από κοντά τα 60 εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο που ασχολούνται με αυτή την επιχείρηση, θα βρεις άτομα κάθε χρώματος και θρησκεύματος, κάθε ηλικίας και κάθε επιπέδου υπόβαθρου, εμπειρίας και δεξιοτήτων»_ROBERT T. KIYOSAKI, συγγραφέας των «Πλούσιος Μπαμπά, Φτωχός Μπαμπάς» και «Η Επιχείρηση του 21ου Αιώνα»

Γιατί δεν μπορούσαν να πετύχουν στο παρελθόν οι intrapreneurs;

Η κλασσική ατάκα στρατολόγησης στο Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι ότι «ο καθένας μπορεί να πετύχει». Αυτός ο ισχυρισμός ήταν βέβαια τεχνικά σωστός, όμως η πραγματικότητα ήταν κάπως διαφορετική.

Πρωτοπορώντας σε έναν κλάδο

Για να ανοίξουμε το δρόμο στον  κλάδο του Δικτυακού Μάρκετινγκ χρειαζόμασταν αυτά τα κλασσικά ριψοκίνδυνα άτομα που ονομάζουμε entrepreneurs επειδή είναι τα μόνα άτομα που μπορούν να δημιουργήσουν αποτελέσματα σε μια αγορά διακατεχόμενη από σκεπτικισμό.

Αυτά βλέπεις είναι τα άτομα που θα επενδύσουν σε μια νέα επιχείρηση που δεν διαθέτει ακόμη αποδείξεις και η οποία δεν παρέχει ασφάλεια εισοδήματος. Η σιγουριά τους στην επιτυχία τους βασίζεται καθαρά στο τι νομίζουν ως δυναμικής της αγοράς.

Ονομάσαμε αυτούς τους πρωτοπόρους «Ηγέτες Δικτύων» επειδή η επιτυχία τους βασιζόταν στο κτίσιμο ενός δικτύου σε μια νέα εταιρία/κλάδο.Αυτός είναι ο λόγος που πολύ γρήγορα, όλες οι επιτυχημένες εταιρίες Δικτυακού Μάρκετινγκ οδηγήθηκαν και καθιέρωσαν  ένα πρόγραμμα , ένα Πρόγραμμα Ηγεσίας Δικτύων (συχνά ονομαζόμενο και MLM  πρόγραμμα ή σχέδιο), έτσι ώστε να μπορούν  με αποτελεσματικότητα να βρίσκουν και καθοδηγούν Entrepreneurs Ηγέτες Δικτύων. Και πριν από πολλά χρόνια όταν  ήμασταν οι πρωτοπόροι στον Κλάδο του Δικτυακού Μάρκετινγκ, αυτό ήταν κάτι καλό. Όμως οι εποχές άλλαξαν, για αυτό πρέπει να αλλάξουν και οι «Μέθοδοι» μας.

Όλα τα Entrepreneurial Προγράμματα Ηγετών MLM, βασίζονται σε τρία σημεία:
1.    Μαζική στρατολόγηση (ένα παιχνίδι αριθμών) για να βρεθούν οι ΛΙΓΟΙ  τύποι Entrepreneurs και να στρατολογηθούν. «Ρίξε λάσπη στον τοίχο και κάποια θα κολλήσει».
2.    Ένα Απλό Σύστημα των Βασικών Πραγμάτων  αφού βλέπετε οι Entrepreneurs σπάνια είναι εκπαιδεύσιμοι και προπονήσιμοι  ή θέλουν αναλυτικά συστήματα
3.    Μαζική Υποστήριξη Ενθάρρυνσης  για να καθοδηγεί τις αναδοχές και την υποκίνηση. Ενθάρρυνση και έμπνευση που βασίζονταν σε έννοες και εργαλεία που ενθουσιάζουν και εμπνέουν όπως είναι οι Συναντήσεις  , οι Εκδηλώσεις, τα Webinars και η Μαζική Εκπαίδευση.
Τι σημαίνουν λοιπόν όλα αυτά;

ΒΑΣΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ

·       Το βασικό σημείο σε όλη αυτή την έκθεση που παρουσιάζω είναι ότι « Αυτά τα Entrepreneurs Προγράμματα δεν παρέχουν την υποστήριξη που ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ οι Intrapreneurs , για αυτό και εκείνοι γρήγορα χάνουν τη σιγουριά τους και τα παρατούν.»
·       Αυτός είναι ο λόγος  για τον οποίο τόσο πολλοί άνθρωποι ισχυρίζονται ότι τα βρίσκουν δύσκολα στο Δικτυακό Μάρκετινγκ παρότι ακολουθούν κατά γράμμα ότι τους συμβουλεύουν να κάνουν. Ο λόγος που τα παρατάνε είναι γιατί ΕΙΝΑΙ INTRAPRENEURS ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΥΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.
·       Αυτοί οι Entrepreneurs  που πέτυχαν,δεν καταλαβαίνουν το πώς και το γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δίνουν μάχη  και τα βρίσκουν δύσκολα (δηλαδή οι intrapreneurs) , αφού   οι ίδιοι βλέπουν πως το Πρόγραμμα τους παρέχει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ αυτοί χρειάζονται για να πετύχουν.
·       Τόσοι πολλοί intrapreneurs τα παρατάνε νοιώθοντας μη επιτυχημένοι  και έτσι ο κόσμος είναι ακόμη σκεπτικός σχετικά με την αξιοπιστία της επιχειρηματικής ευκαιρίας του Δικτυακού Μάρκετινγκ και συνεχίζουν να ρωτάνε «Μήπως είναι πυραμίδα;»
·       Η ενσωμάτωση στρατηγικών ανάπτυξης όπως η εισαγωγή νέων προϊόντων,τεχνολογία,εργαλεία,εκπαιδευση ή στρατηγική δεν αυξάνουν σημαντικά τα επίπεδα επιτυχίας των δικτύων.
·       Πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν αναδοχές ( να σπονσοράρουν άλλους ) επειδή στερούνται της σιγουριάς στην προοπτική και την επιτυχία του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Το πρόβλημα είναι ότι ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ για να είσαι ικανός να κοιτάξεις κάποιον στα μάτια ώστε να μπορείς να τον στρατολογήσεις γνωρίζοντας βαθειά στην καρδιά σου ότι του προσφέρεις μια υπέροχη ευκαιρία.
Και το μεγάλο…

Είναι απολύτως λογικό πως αν η ζωτική πλειοψηφία των ανθρώπων στερούνται αυτών που χρειάζονται για να γίνουν επιτυχημένοι, τότε θα τα παρατήσουν και αυτό θα κάνει τη σταθερή ανάπτυξη κάτι το αδύνατο.

Και έτσι είναι. Δεν υπάρχει τίποτε λάθος με την επιχείρηση του Δικτυακού Μάρκετινγκ ,απλά υπάρχει «Κάτι που Λείπει».

Για να δημιουργήσεις ένα Δίκτυο το οποίο δουλεύει αποτελεσματικά, τα υπάρχοντα Προγράμματα χρειάζονται αναβάθμιση με το να προστεθεί σε αυτά ένα Πρόγραμμα Ηγεσίας για “ intrapreneurs”.


«Τώρα καταλαβαίνω το τι λείπει, μετά από χρόνια αγώνα»
DIANA C-100% “Success Method” follower

ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ
1.    Δεν ξεφορτώνεσαι τo Entrepreneur Πρόγραμμα όσο παραμένεις να θέλεις τους  Entrepreneurs .
2.    Το Intrapreneur Πρόγραμμα θα πρέπει να προστεθεί και η εστίαση όλου του Προγράμματος Δικτυωτών τοποθετείται πάνω στους Intrapreneurs καθώς αυτοί αποτελούν το 95% των ανθρώπων που χρειάζονται υποστήριξη.
3.    Τώρα, το 100% των ανθρώπων που συνδέονται με το Δικτυακό Μάρκετινγκ μπορούν να πετύχουν, για αυτό και αυτό το Πρόγραμμα ονομάζεται «100% Μέθοδος” κτισίματος ενός Δικτύου.
4.    Με το 100% των ανθρώπων να αναπτύσσονται χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα προγράμματα  αντί με μόλις το 5%, αυτή η 100% Μέθοδος Επιτυχίας τώρα προσφέρει τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, σε όλο τον κόσμο.
«Μετά από 23 χρόνια σε αυτή την επιχείρηση, και 20 χρόνια στην κορυφή, έχω κλιμακώσει την επίδραση  αυτού του coaching στους καινούργιους μου συνεργάτες. Η σιγουριά, η δράση, ο ενθουσιασμός δεν συγκρίνονται με ότι έχω γνωρίσει μέχρι τώρα. Αυτός είναι ο Κρίκος που Έλλειπε»
SALLY P,USA-100% Success Method follower

ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Έχουν οι Intrapreneurs ότι χρειάζεται  για να πετύχουν;
Η παλιά νοοτροπία στο Δικτυακό Μάρκετινγκ μας λέει ότι «μόνο λίγοι έχουν όσα χρειάζονται για να πετύχουν».

Η παραπάνω πρόταση  όμως είναι μια κλασσική νοοτροπία Entrepreneur  και αποτελεί την απόδειξη του γιατί η βασική στρατηγική κτισίματος στο Δικτυακό Μάρκετινγκ για πάρα πολλά χρόνια είχε εστιαστεί στην μαζική στρατολόγηση για να ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ εκείνοι οι ΛΙΓΟΙ που θα μπορούσαν να πετύχουν! «Είναι ένα παιχνίδι αριθμών».

Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι: Δεν ΒΡΙΣΚΕΙΣ έναν intrapreneur. Αναπτύσσεις έναν intrapreneur με το σωστό Πρόγραμμα που δουλεύει για αυτούς.

Αυτό που είναι συναρπαστικό είναι ότι με την 100% Μέθοδο Επιτυχίας δεν αλλάζουμε Εταιρίες, Προϊόντα ,Προγράμματα, Ανθρώπους ή το Σύστημα της Εταιρίας. Απλά εφαρμόζουμε μια Μέθοδο που είναι συγκεκριμένη στην ανάπτυξη αυτών των αξιόλογων ανθρώπων ώστε να μπορούν να γίνουν επιτυχημένοι.

«Μετά από 1 μήνα με την εκπαίδευση σου έγινα από District Manager σε Area Manager και τώρα βρίσκομαι στο δρόμο για Region Manager. Έχω πει στην ομάδα μου ότι αν δεν γραφτούν στην εκπαίδευση σου- δεν μπορώ να τους βοηθήσω. Είμαι ευγνώμων σε εσένα που δημιούργησες αυτή την ανεκτίμητη εκπαίδευση διαθέσιμη σε όλους  που είναι ΕΤΟΙΜΟΙ».SANTRA G, USA- 100% Success Method follower

«Ed ,δεν θα πιστέψεις το τι έγινε στην ομάδα μου με αυτή την απλή αλλαγή στην εστίαση πάνω στην «ανάπτυξη ανθρώπων» , αντί για την απλή προσπάθεια να «βρίσκουμε ηγέτες». Συνδεθήκαμε με τη δύναμη της δικτύωσης και η ομάδα μου είχε έκρηξη στη σιγουριά και στην ανάπτυξη. Από εκεί που δεν είχαμε ανάπτυξη, τώρα αναπτυσσόμαστε με 25%  τον μήνα»TOMMI J, USA -100% Success Method follower

Μπορούν οι Intrapreneurs να υποκινηθούν   από τη Μαζική Δράση;

Όπως δείχνε το παρακάτω γράφημα με τα Στάδια της Δικτυακής Επιτυχίας , για να δημιουργήσεις ένα εξαψήφιο εισόδημα ανεξαρτησίας (στάδιο 3) , πρώτα θα πρέπει να δημιουργήσεις Μαζική Ανάπτυξη (στάδιο 2).


Το μυστικό για τη δημιουργία Ορμής είναι η δημιουργία Ταχύτητας Αναδοχών. Και αυτό έρχεται από τη Μαζική Επείγουσα Δράση για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, γνωστή και ως ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ.

Το πρόβλημα είναι πως το Στάδιο της Απογείωσης είναι μια μεγάλη δέσμευση χρόνου και προσπάθειας και όχι το κατάλληλο σημείο εκκίνησης για άτομα με χαμηλή σιγουριά.

Ένα Πρόγραμμα για Entrepreneur υποθέτει πως ο καθένας πρέπει να πάει για ΜΑΖΙΚΗ ΔΡΑΣΗ από την 1η μέρα και οι intrapreneurs απλά δεν διαθέτουν αρκετή σιγουριά για να το κάνει αυτό.

Αν θέλεις  να συνδεθούν  και να πετύχουν στην ομάδα σου intrapreneurs, τότε θα πρέπει να έχεις μια προσέγγιση που εγώ την ονομάζω Αναδοχή για το Στάδιο της Ανακάλυψης

« Στο μυαλό μου, ο καθένας που ακολουθεί της Διαδικασία της Ανακάλυψης, θα βιώσει μια μετάβαση   στην στάση του προς το Δικτυακό Μάρκετινγκ. Αυτή η προσέγγιση έχει ανεβάσει το Δικτυακό Μάρκετινγκ από ένα μέρος  με υποψίες σε ένα μέρος που σέβονται. Από το «Γίνει Πλούσιος Γρήγορα» με όλες τις αρνητικές συνδέσεις που προκαλούσε πηγαίνουμε στο στάτους μια προοπτικής υψηλών ανταμοιβών για τους «επαγγελματίες». Η πίεση απομακρύνεται από τους καινούργιους και εκείνοι έχουν ένα καθαρό μονοπάτι να ακολουθήσουν»-ROBERT WEBB,UK -100% Success Method follower

“ Αγαπώ τον Πίνακα Ελέγχου της Ανακάλυψης καθώς την κάνει πολύ επιτεύξιμη. Σε αυτή την επιχείρηση στερούμαστε ένα θεμελιώδες εργαλείο pre profiling και πιστεύω ότι το έχουμε πια βρει με αυτόν τον Πίνακα»- CATHERINE COOKE,Australia-100% Success Method, Follower

Η Αναδοχή για το Στάδιο της Ανακάλυψης είναι ένα εντελώς Νέο Παράδειγμα Αναδοχών στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, το οποίο έχω αναπτύξει και με αυτό οι intrapreneurs το βρίσκουν 100% ευκολότερο να εισάγουν κτίστες  της επιχείρησης, ειδικά τους φίλους και συγγενείς τους, καθώς με την Αναδοχή της Ανακάλυψης εξαφανίζεται το θέμα της πίεσης. Η Αναδοχή γα την Ανακάλυψη βασικά εξαλείφει κάποιους από τους μεγαλύτερους εφιάλτες που έχουν οι άνθρωποι σχετικά με τις αναδοχές και τα ποσοστά επιτυχίας είναι απίστευτα καθώς  φέρνει επίσης και πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία στη διαδικασία.

Το πώς να κάνετε Αναδοχές για την Ανακάλυψη είναι μια από τις 5 βασικές δεξιότητες δικτύωσης και μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες στο 100% Success Mastery Programme


«Αυτός είναι ένας υπέροχος τρόπος να βγάλετε την πίεση από τους νέους σας υποψηφίους εξ’αρχής.Αυτό σημαίνει ότι έτσι θα μπορούν να είναι χαλαροί και να απολαμβάνουν τη διαδικασία ενώ επίσης εμείς προπονούμε και παρουσιάζουμε την επιχείρηση σε αυτούς και σε πολλές περιπτώσεις δουλεύουμε αυτή τη σχέση με αυτούς.  Προς στιγμήν νοιώθω ότι τους κάνουμε να μπουν σε αυτή τη θέση και έτσι κάποιοι θα μείνουν και κάποιοι όχι»-ANDLY MAILE , UK-100% Success Method Follower

Γιατί τα παρατάνε οι Intrapreneurs;
Τα Προγράμματα Δικτύων Entrepreneurs υποθέτουν ότι οι άνθρωποι  θα μάθουν από μόνοι τους τις δεξιότητες για επιτυχία με λίγο “mentoring” και πολύ έμπνευση.Η έμπνευση, η αυτομάθηση και τα παραγόμενα αποτελέσματα δημιουργούν σιγουριά και αυτοϋποκίνηση.

Αλλά για να είμαστε ΠΟΛΥ σαφείς με αυτό… οι Intrapreneurs ΔΕΝ μαθαίνουν από μόνοι τους ούτε αυτουποκινούνται  μέχρι να παράγουν αρκετά αποτελέσματα. Η νοοτροπία τους είναι εντελώς διαφορετική από αυτή των Entrepreneurs.

Αν λοιπόν χρησιμοποιείς ένας Πρόγραμμα Εστιασμένο στους Entrepreneurs ,  τότε για αυτό όλοι οι Intrapreneurs δίνουν δύσκολη μάχη ή αποτυγχάνον  και για αυτό είναι πολύ δύσκολο να  δημιουργήσουν ανάπτυξη που να διαρκεί.


Κι όπως εξηγεί το γραφικό οι Entrepreneurs ακολουθούν την Α διαδρομή επειδή αναλαμβάνουν γρήγορα δράση και αυτή δημιουργεί αποτελέσματα τα οποία κτίζουν τη σιγουριά τους. Κάθε άλλος ακολουθεί την διαδρομή Β στην οποία είναι απολύτως φυσιολογικό να έχει μια μείωση σε σιγουριά και υποκίνηση «αρχικά» καθώς μαθαίνει τις δεξιότητες της δουλειάς. Αυτή η μείωση της σιγουριάς ονομάζεται «Μπαίνοντας στην Βουτιά της Υποκίνησης».

«Πιστεύω ακράδαντα πως αυτή η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ θα αλλάξει την επιχείρηση μου/μας προς το καλύτερο –ειδικά στο να  απομακρύνει την πίεση, εξαφανίζοντας αυτό τον παράγοντα αποτυχίας και ανεβάζοντας ξανά τον επαγγελματισμό στο πως κάνουμε τα πράγματα. Θέλω να έχω μια επιχείρηση- κι όχι μια άγρια βόλτα στην οπoία μόνο λίγοι τα καταφέρνουν χωρίς παρενέργειες» -LINDA,USA-100% Success Method follower

«Απλά ξεκίνησα να δημιουργώ ένα δίκτυο, και εδώ βρήκα πολύ υλικό, το οποίο δεν ήξερα. Το coaching είναι πραγματικά βασικό. Βλέπω άλλα άτομα να «πετούν» τους ανθρώπους σε σειρά για να αποκτούν τίτλους- όμως χρειάζεται χρόνος για να κτίσεις ένα δίκτυο σταθερό.»- OLIVER T,USA-100% Success Method Follower

Ο μόνος τρόπος να κάνετε το 95%   όλων των κτιστών επιχείρησης που συνδέονται με την ομάδα σας ( intrapreneurs) να συνεχίσουν να δουλεύουν προς την επιτυχία είναι να κτίσετε τη σιγουριά τους κάνοντας τους επαρκείς σε δεξιότητες. Και το κλειδί για αυτή τη σιγουριά είναι το 1-1 coaching το οποίο βασίζεται στην Επάρκεια.

Εδώ δεν πρόκειται για Life Coaching, ούτε για Mentoring. Ούτε για Business Coaching. Εδώ πρόκειται για συγκεκριμένο απλοποιημένο coaching σχεδιασμένο για τον μοναδικό κόσμο του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Είμαι πρωτοπόρος εδώ και 15 χρόνια σε αυτό το  coaching και τα αποτελέσματα είναι ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΑ.Μπορώ να αναζωογονήσω μια ομάδα μέσα σε εβδομάδες. Δείτε το www.100percentmethod.com

“ Τα στοιχεία είναι μπροστά μας. Όχι ανάπτυξη για 2 χρόνια. Μια εβδομάδα στην εκπαίδευση σου, μαθαίνοντας πως να κοουτσάρω και μετά από τέσσερεις εβδομάδες η ομάδα μου διπλασιάστηκε. Γιατί να μην το είχα μάθει αυτό πριν; Ο καθένας πρέπει να το κάνει αυτό. Ο καθένας.Τώρα.Αμέσως”_TOM P ,CANADA-100% Success Method,Follower


ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ
Μπορεί να φαίνεται τόσο απλό , όμως η επίδραση της προσθήκης ενός Προγράμματος για Intrapreneurs στο Δίκτυο σου θα είναι μετασχηματιστική.
«Αυτό βοήθησε να λανσάρω τα μαθήματα σου. Έδωσε στους ανθρώπους μου εστίαση και ενέργεια να κάνουν τα πράγματα που ξέρουν και μαθαίνουν, και να αυξήσουν τα αποτελέσματα τους με τις υπάρχουσες δουλειές αλλά και να δημιουργήσω ένα πιο ενδυναμωτικό περιβάλλον για την ομάδα μου!!!»- CRAIG W,UK- 100% Success Method follower

Σκέψου το αυτό για ένα λεπτό. Υπάρχει μια πραγματική δυνατότητα 19 στα 20 άτομα στο Δικτυακό Μάρκετινγκ να έχουν δουλέψει με τη λάθος μέθοδο για αυτούς και να έχουν αναπτυχθεί κάτω από το λάθος πρόγραμμα. Αγαπούν την εταιρία , τα προϊόντα, τους ανθρώπους και το επιχειρηματικό μοντέλο ΟΜΩΣ από το σύστημα τους ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΤΙ. Και αυτό που έλλειπε εγγυάται ότι δεν πρόκειται να αποκτήσουν τη σιγουριά ώστε να πετύχουν.

«Τελικά καταλαβαίνω που πηγαίνω λάθος. Αισθάνομαι σαν να κλαίω  καθώς όλες τις μέρες της σύγχυσης σκέπτομαι ότι τις έκανα λάθος»- TOMM F,The Netherlands-100% Success Method Follower

Όλα τα Συστήματα Δικτύωσης σε όλο τον κόσμο είναι παρόμοια. Λειτουργούν χρησιμοποιώντας αυτό που ονομάζω «Η ΠΑΛΙΑ μέθοδος» στο κτίσιμο δικτύων. Μπορείς φυσικά και έτσι να δημιουργήσεις ανάπτυξη ΟΜΩΣ είναι πολύ δύσκολο να το κάνεις και επιπλέον η ανάπτυξη αυτή δεν διαρκεί γιατί απλά έχει πολύ υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης/φθοράς.

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι να επιβεβαιώσεις ότι το Σύστημα Δικτύωσης σου περιλαμβάνει την 100% Μέθοδο Επιτυχίας. Οι Intrapreneurs θα υποστηριχθούν με αυτό όσο το χρειάζονται. Η σιγουριά απογειώνεται και έτσι οι ομάδες προχωρούν σε Μαζική Δράση. Σίγουρα αυτό είναι αυτό που θέλουμε.
«Αυτό έχει αλλάξει όλο τον τρόπο του  coaching μου και η ομάδα αποκτά τόσο πολύ σιγουριά από αυτό. Ευφυέστατο!- GARY T,UK-100% Success Method Follower»

Μπορείς και εσύ να το κάνεις αυτό.

Το 95% των αναγνωστών αυτής της Έκθεσης είναι Intrapreneurs.

Αν αυτός είσαι εσύ, είμαι σίγουρος πως θα καταλάβεις επίσης πως  όχι η επιχείρηση γίνεται πιο δυναμική από την ολοκλήρωση της με την 100% Μέθοδο Επιτυχίας, αλλά πως επίσης ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΤΩΡΑ.

Απλά βεβαιώσου ότι μαθαίνεις την 100% Μέθοδο Επιτυχίας



TO ΜΕΛΛΟΝ
Όλοι οι κλάδοι αναπτύσσονται σε Κύκλους Ζωής και μια άνθηση στην Καθιέρωση τους ακολουθεί άλλη μια άνθηση!

Ο Κλάδος του Δικτυακού Μάρκετινγκ είναι ήδη δυνατός και σίγουρος, ασφαλής. Το μόνο που χρειάζεται για να πάει στο επόμενο επίπεδο ήταν η επανάσταση της «μεθοδολογίας κτίσιμο των δικτύων.

Τώρα αυτή είναι εφικτή και μπορείς να βρεις περισσότερα στο www.100percentmethod.com

Είναι σημαντικό να σημειώσεις ότι αυτή η εστίαση δεν  διπλασιάζει τα νούμερα στον κλάδο, η εστίαση βρίσκεται στον διπλασιασμό της παραγωγικότητας των ανθρώπων οι οποίοι θα μπορούσαν φυσιολογικά να συνδεθούν. Είναι πολύ ευκολότερο, ταχύτερο και οριστικά πολύ πιο θετική προσέγγιση για την επιχείρηση!

Και είναι η ΜΟΝΗ στρατηγική που θα δημιουργήσει ανάπτυξη που διαρκεί στις Καθιερωμένες χώρες του κόσμου που είναι το γιατί μπορώ να δω τον κλάδο να διπλασιάζεται σε πωλήσεις (τώρα υπολογίζεται σε $100δις) μέσα σε 10 χρόνια. Η χρησιμοποίηση της 100% Μεθόδου Επιτυχίας (το Πρόγραμμα Intrapreneurs)  θα προκαλέσει την μεγαλύτερη, ταχύτερη περίοδο ανάπτυξης στην ιστορία μας.

  «’Έχω κολλήσει στο κομπιούτερ , έχω σοκαριστεί με αυτή την εκπαίδευση. Είναι σίγουρα η καλύτερη Ed  συνδέεις όλες τις τελείες για να κάνεις το επιχειρηματικό σχέδιο να δουλέψει. Σε ευχαριστώ»_MARLENE -100% Success Method Follower

Τώρα μπορείς κι εσύ να γίνεις μέρος αυτού, επειδή μπορείς να μάθεις τις δεξιότητες και να κτίσεις τη σιγουριά σου για να γίνεις ΜΕΡΟΣ της ΕΠΟΜΕΝΗΣ Γενιάς Ηγετών.

Και η Τελική μου Σημείωση…

ΜΙΑ ΤΕΛΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΤΕΣ….

Το Franchising είναι ο μεγάλος αδελφός του Κλάδου του Δικτυακού Μάρκετινγκ επειδή και οι δύο κλάδοι προσφέρουν μια συστηματοποιημένη επιχειρηματική ευκαιρία στο κοινό. Αυτό που είναι χρήσιμο να γνωρίζετε είναι ότι το franchising αναπτύχθηκε  πολύ ευκολότερα από ότι έκανε το Δικτυακό Μάρκετινγκ και πως και σε  αυτό τον κλάδο εστιάζουν στους intrapreneurs.Η ιστορία τους είναι άξια μάθησης επειδή υπάρχουν τόσοι παραλληλισμοί με το Δικτυακό Μάρκετινγκ…

Το Στάδιο Καθιέρωσης του Franchising ήταν την δεκαετία του 1960 και 1970 όταν αυτή η επιχειρηματική ιδέα γνώρισε εκρηκτική ανάπτυξη σε όλες τις χώρες όπως και τις ΗΠΑ και στην Μεγάλη Βρετανία. Και χωρίς καμία έκπληξη, η στρατηγική ανάπτυξης τους βασίστηκε στη στρατολόγηση entrepreneurs και στην πώληση σε αυτούς τους συστήματος franchising.

Επίσης χωρίς έκπληξη, οι intrapreneurs που συνδέθηκαν δεν υποστηρίχθηκαν κατάλληλα και κατά συνέπεια απέτυχαν σε τόσους μεγάλους αριθμούς από αυτό  προκάλεσε κυβερνητική παρέμβαση και ρύθμιση νομοθετική του κλάδου για να προστατευθεί το κοινό.

Η Εξέλιξη του Franchising την δεκαετία του 1980
Οι εταιρίες Franchising αντιλήφθηκαν ότι το κλειδί της επιτυχίας ήταν να παραδώσουν ένα σίγουρο σύστημα Franchising στους intrapreneurs. Έτσι λοιπόν ανέγραψαν τον ηγέτη του κλάδου, τα McDonalds που είχαν δημιουργήσει το Hamburger University στη δεκαετία του 60 στο οποίο διδασκόταν ένα ΣΥΣΤΗΜΑ βασιζόμενο στην Επάρκεια και στο Coaching (όπως κάνουμε στην 100% Μέθοδο Επιτυχίας). Δείτε περισσότερα στο www.mcdonalds.com

Ο κλάδος εξελίχθηκε ταχύτατα και τα αποτελέσματα απογειώθηκαν: Από μια βάση ίσου μεγέθους με το σημερινό κλάδο του Δικτυακού Μάρκετινγκ, το Franchising στο Ηνωμένο Βασίλειο μεγάλωσε 500% μέσα σε 6 χρόνια. Και τώρα έχει γίνει μια παγκόσμια βιομηχανία μεγέθους πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων και συνεχίζει να αναπτύσσεται. Και όλα αυτά επειδή άλλαξε στρατηγική και εστιάστηκε στους Intrapreneurs και όχι πια στους Κλασσικούς Entrepreneurs. Το σύστημα ρυθμίστηκε κατάλληλα ώστε να ανταποκρίνεται στον Intrapreneur, και όλα τα άλλα είναι ιστορία!

«Έχω εντυπωσιαστεί τόσο πολύ με αυτή τη Μέθοδο , έχω περάσει μέσα από το Στάδιο της Ανακάλυψης με τόσους πολλούς ανθρώπους, τώρα όμως έχουμε ένα όνομα για αυτό. Τώρα μπορώ να δουλέψω με αυτούς μέσα από αυτό το Στάδιο γνωρίζοντας τα ότι το αποτέλεσμα εξαρτάται από αυτούς ( με τη δική μου βοήθεια) και το επίπεδο δέσμευσης/αποφασιστικότητας τους για την επιτυχία τους στην επιχείρηση. Κτυπάς το καρφί στην πληγή όταν δηλώνεις πως μόνο το 2% θα γίνει στα αλήθεια επιτυχημένο και διδαχθήκαμε να πάμε και να κάνουμε αναδοχές πολλών  ατόμων ώστε με αυτό τον τρόπο να έχουμε το 2%, πράγμα που δημιούργησε πολύ σύγχυση και απογοήτευση και την ανάγκη να δουλεύουμε με πολλούς μη ρεαλιστές κτίστες επιχείρησης. Γιατί να μην βάλουμε κάποια εστίαση στο 98% επίσης και να δούμε αν αυτοί  έχουν τη σιγουριά/δέσμευση ή μπορούμε να τους βοηθήσουμε να την αναπτύξουν; Σκέφτομαι ότι αυτή η εκπαίδευση ήταν υπέροχη και ανυπομονώ  να την τελειοποιήσεις και να δω τα τελικά αποτελέσματα της σκληρής εργασίας και αφοσίωσης σου»_KELLY S-100% Succes Method Follower

H ΑΠΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ
Το 1995, έκδοσα το πρώτο μου βιβλίο εξηγώντας σε αυτό τι πίστευα ότι ήταν το μέλλον του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Σε αυτό το βιβλίο προέβλεπα το πρώτο κύμα εκρηκτικής ανάπτυξης που θα μας πήγαινε από ένα κλάδο θεωρούμενο ως  δυσνόητο και σκοτεινό με λίγες καθιερωμένες εταιρίες ή χώρες, ε μια παγκόσμια δύναμη μάρκετινγκ και εξηγούσα το γιατί.

« Δύο σεμινάρια/φροντιστήρια και η επιχείρηση μου μετασχηματίστηκε. ΟΙ άνθρωποι που έκανα  αναδοχή τελικά εργάζονται»- DEE D,Singapore-100% Success Method Follower.

Και είμαι στην ευχάριστη θέση να σας δηλώσω πως οι προβλέψεις μου βγήκαν αληθινές (και το βιβλίο έγινε το μεγαλύτερο σε πωλήσει βιβλίο στην ιστορία του κλάδου, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 4 εκατομμύρια αντίτυπα και μεταφρασμένο σε 20 γλώσσες).

Το 2011, προβλέπω πως το επόμενο κύμα ανάπτυξης θα βασίζεται σε μια νέα μέθοδο κτισίματος της επιχείρησης, την οποία εγώ ονομάζω 100% Επιτυχία . www.100percentmethod.com

Αυτή θα μετασχηματίσει τον κλάδο μας λόγω του ότι μετασχηματίζει την παραγωγικότητα, τη σιγουριά και τα αποτελέσματα για τους πολλούς, παρά να εισάγει απλά ατελείωτα για να βρίσκει εκείνους τους λίγους entrepreneurs.

«Αυτή είναι μια φανταστική μέρα. Μόλις έκανα τα πρώτα 15 λεπτά στο φανταστικό σου πρόγραμμα.Ελπίζω πολλοί άνθρωποι να συνδεθούν με αυτό,επειδή είναι τόσο καλό.Έχω διαβάσει τα βιβλία σου, έχω δει τα web seminar, όμως αυτό είναι το καλύτερο. Ανυπομονώ να εκπαιδευθώ και να γίνω ένα αστέρι. Κάθε πρωί και βράδυ θα είμαι μέσα»-BENTE J,Sweden-100% Success Method Follower

Η πρόκληση που αντιμετωπίζεις είναι να μάθεις αυτή τη νέα 100% Μέθοδο Επιτυχίας  , ξεκινώντας από το «Πώς να Κοουτσάρω τα Βασικά στην Ομάδα μου». Και να γίνεις μέρος του μέλλοντος κι όχι του παρελθόντος.

Αυτή η νέα μέθοδος σημαίνει ότι «Ο καθένας μπορεί στην πραγματικότητα να πετύχει» σε αυτό τον κλάδο. Και αυτό προϋποθέτει την ανάπτυξη των δεξιοτήτων πράγμα που σημαίνει πω οι άνθρωποι επενδύουν στην μάθηση ΠΡΙΝ αρχίσουν να ανταμείβονται με αποτελέσματα. Πράγμα που έχει νόημα.

«Έμαθα τόσα πολλά  που δεν ήξερα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα επαναλαμβάνοντας τα μαθήματα και κάνοντας τα ξανά και ξανά και ξανά.Eίναι κάτι που δουλεύει. Τώρα άρχισα και πάλι να κάνω αναδοχές. Η καλύτερη επένδυση που έκανα ποτέ!» STEVE M,UK-100% Success Method Follower

Με τον τόσο υψηλά συνδεόμενο σήμερα κόσμο, μπορείς να έχεις πρόσβαση στη γνώση της Μεθόδου ΑΜΕΣΩΣ και ελπίζω να το κάνεις σήμερα. Ελπίζω επίσης ότι αντιλαμβάνεσαι ότι η επιτυχία θα έρθει από την δουλειά που θα κάνεις με τους upline σου (γραμμή αναδοχής σου) για να αριστεύσεις αυτές τις δεξιότητες στην αγορά με το σύστημα της εταιρίας σου.

Καλή Τύχη και Καλή Ευλογία
Rock n Roll

ED


« Για πρώτη μου φορά από τότε που ξεκίνησα στην εταιρία μου 12-13 χρόνια πριν ( καλό πράγμα που αγαπώ τα προϊόντα) αισθάνομαι να είμαι σίγουρος και να έχω ένα σύστημα με το οποίο θα δουλέψω. Ξεκινώ να το βάζω σε εφαρμογή. Ed είναι πραγματικά πανέυξυπνο. Σε ευχαριστώ». JAN G-100% Success Metdod follower.

 ΚΑΙ ΜΕΤΑ;

Πήγαινε στο www.100percentmethod.com

Ανακάλυψε το πώς να αναπτύσσεις Ιntrapreneurs σε Ηγέτες και την 100% Συνταγή για Νίκη στο Δικτυακό Μάρκετινγκ.

Πήγαινε στο www.100percentmethod.com

Ο Coach Δικτύων Ed Ludbrook θεωρείται ο Ειδικός σε όλο τον κόσμο στην Ηγεσία Δικτύων, πράγμα που χρειάζεται μια βασική γνώση όλων των πλευρών του Δικτυακού Μάρκετινγκ; Έχει πουλήσει 2 εκατομμύρια βιβλία και Audios σε 20 γλώσσες, περιλαμβανομένου του bestseller βιβλίου του για το Μέλλον στο Δικτυακό Μάρκετινγκ.

Το πάθος του είναι η δημιουργία της επόμενης γενιάς Ηγετών Δικτύων και το να δει το Δικτυακό Μάρκετινγκ να φθάνει τη πλήρη δυναμική του.Αναγνώρισε πριν 17 χρόνια πως όταν αυτός ο κλάδος καθιερωθεί, τότε θα χρειαστεί ένα καινούργιο επιχειρηματικό μοντέλο. Μετά από πολλά χρόνια πρωτοπορίας και  παροχής στην αγορά με αξιοσήμαντα αποτελέσματα, η νέα 100% Μέθοδος Επιτυχίας γεννήθηκε στην αγορά. Δείτε στο www.100percentmethod.com




 ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ

Σε προσκαλώ να γνωρίσεις πως εγώ αξιοπoίω και εφαρμόζω στην δική μου δικτυακή επιχείρηση τις αρχές και μεθόδους του Ed. Πως μπορώ με αυτές να σε βοηθήσω να κτίσεις μια μεγάλη δικτυακή επιχείρηση που θα σου δώσει οικονομική ανεξαρτησία

210501893
6938979887

ΜΙΧΑΗΛ.Ι.ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: