Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ


Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887

Θα πρέπει να κάνεις ταχυδρομικές ( ή mail) καμπάνιες επιστολών, οι οποίες να απευθύνονται ΜΟΝΟΝ σε ηγέτες. Οι ηγέτες μπορούν να διοργανώνουν τις δικές τους συναντήσεις , να εκπαιδεύσουν μόνοι το δίκτυο τους, και να  είναι παραγωγικοί χωρίς την προϋπόθεση της δικής σου φυσικής παρουσίας. Στις επιστολές εξεύρεσης και στρατολόγησης , δοκίμασε τους παρακάτω τίτλους :

  • "Είστε ένα επιτυχημένος ηγέτης   MLM; Τότε διαβάστε τη συνέχεια"
  • "Έχετε εμπειρία στο MLM; Ας μιλήσουμε"
  • "Μόνον για επαγγελματίες του MLM"
  • "Μόνον για ηγέτες"
  • "Είστε αυτοϋποκινούμενος;"
  • " Μπορείτε να εφαρμόσετε το δοκιμασμένο πρόγραμμα μας "
ΜΥΘΟΣ 1: ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊΤΕ ΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΑΒΕΒΑΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
Λάθος. Μετά από την πρώτη επιστροφή που θα έχετε με την ένδειξη "Άγνωστη Διεύθυνση", η λίστα σας καθαρίζει. Εξ' άλλου το πρόβλημα αλλαγής διεύθυνσης είναι γενικό, και δεν αφορά μόνο την δική σας λίστα.
ΜΥΘΟΣ 2: ΝΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΝΕΕΣ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΕΣ ΛΙΣΤΕΣ 
Για τον ίδιο λόγο με τον Μύθο 1, το μόνο σημαντικό σας κριτήριο είναι  το ποιους περιλαμβάνει η λίστα. 
ΜΥΘΟΣ 3: Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ 2%
Το μέσο ποσοστό ανταπόκρισης που θα έχετε είναι 2%. Εάν δεν το πετύχετε τότε δεν είναι καλή η λίστα σας. Αυτό ορίζει ο Μύθος.
Ας δούμε όμως ορισμένα σενάρια που μπορούν να μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε τον Μύθο και να έχουμε υψηλότερα ποσοστά ανταπόκρισης.
  • Η Λίστα είναι καλή,πρέπει να συνοδεύεται όμως και με καλό φάκελο και κυρίως καλής ποιότητας υλικό μέσα στον φάκελο.Όχι φωτοτυπίες.
  • Να έχετε μια προσφορά (πχ 5 ή 10  ευρώ) μέσα στο φάκελο. Αυτό σίγουρα θα μεγαλώσει το ποσοστό ανταπόκρισης.
  • Το να ζητάς άτομα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά , στα όσα γράφεις. Γιατί στα αλήθεια , δεν σε ενδιαφέρει η ανταπόκριση αν είναι 2%, αλλά να βρεις τα άτομα που ΕΣΥ ζητάς.
Δηλαδή ο Κανόνας του 2% δεν έχει αξία για εμάς που κάνουμε Δικτυακό Μάρκετινγκ (Ίσως να είναι χρήσιμος για τις Εταιρίες  του mass marketing, όμως όχι για εμάς). Στην περίπτωση μας: Η Προσφορά Μας Προσδιορίζει Το Αποτέλεσμα.
Μπορείς να έχεις μικρότερη ή μεγαλύτερη ανταπόκριση, ρυθμίζοντας την προσφορά σου. Αρκεί βέβαια να δουλεύεις με μια αξιολογημένη λίστα.
1. ΤΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ
Όσο πιο εστιασμένη - δηλαδή πιο ειδική - , είναι η λίστα σου, τόσο καλύτερη είναι. Να κάποιες χρήσιμες ερωτήσεις:
  • Πόσο πρόσφατα είναι τα ονόματα μέσα σε αυτήν;
  • Πρόκειται για ενεργά μέλη MLM ή για παρατηρητές ή  άτομα που απλά αλλάζουν εταιρίες;
  • Είναι ανοικτοί ή έχουν "παντρευτεί" την εταιρία τους;
  • Είναι ακόμη δεσμευμένοι στην MLM επιχείρηση τους, ή την κάνουν πλέον ως χόμπι και με μερική απασχόληση;
  • Είναι ανταποκριτικοί; 
  • Σε τι είδους προγράμματα MLM έχουν συνεργαστεί;
  • Τι ψάχνουν;
  • Πότε ήταν η τελευταία φορά που νοικιάστηκε η λίστα;
  • Πότε ανανεώθηκε;
  • Είναι Δικτυωτές ή απλά ψάχνουν τι κυκλοφορεί;
2.ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Εμείς ελέγχουμε στην πραγματικότητα το ποσοστό ανταπόκρισης. Και αυτό μέσω της προσφοράς μας. Με βάση λοιπόν την προσφορά μας το ποσοστό ανταπόκρισης μπορεί να κυμαίνεται από 0-100. Εσείς αλήθεια ποιο θα θέλατε να είναι;
Να ορισμένες ιδέες για να κάνετε πιο ελκυστική την προσφορά σας:
  • Δωρεάν εγγραφή
  • Όχι υποχρέωση αγοράς πακέτου εγγραφής (με πολλά προεπιλεγμένα προϊόντα)
  • Όχι υποχρέωση αγοράς προϊόντων
  • Όχι υποχρεωτική παρακολούθηση συναντήσεων
  • Όχι υποχρέωση να κάνουν στρατολογήσεις
  • Όχι υποχρέωση να κάνουν πωλήσεις
  • Ο ανάδοχος σου θα κάνει όλη τη δουλειά
  • Υπάρχουν μεγάλες επιταγές για όλους
Έτσι θα προσελκύσετε πολλά  άτομα βέβαια. Σκεφθείτε όμως :ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΤΟΜΑ ΠΡΟΣΛΕΚΥΕΤΕ;. Όχι λοιπόν, αυτή θα ήταν μια πολύ κακή προσφορά. Επίσης δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια. Τώρα θα μου πείτε "Μα την κάνουν πολλοί, την βλέπω σε πολλές σελίδες, σε πολλές διαφημίσεις".  Εντάξει αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι είναι σωστή, ούτε ότι δουλεύει. Η θέση μου είναι πως "Αν υπήρχε Αστυνομία Δικτυακού Μάρκετινγκ, σίγουρα θα είχε πολλή δουλειά να κάνει". 
Λοιπόν; Τι  άλλο θα μπορούσε  να κάνει  κακή μια προσφορά; :Να τονίζετε το πόσο καλοί είστε εσείς, ο Ιδρυτής της εταιρίας, το ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη επιχειρηματική ευκαιρία

Ο υποψήφιος σας έχει μόνο ΕΝΑ ερώτημα, που είναι "Τι έχω εγώ να κερδίσω;"
Για αυτό σκεφθείτε αυτά που θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε στην προσφορά σας και να απαντήσετε σε αυτό το ερώτημα του υποψηφίου: Να ορισμένες ιδέες :
  • Μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν ένα CD  ή DVD
  • Μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν δείγματα προϊόντων ή προϊόντα για δοκιμή
  • Μπορείτε να προσφέρετε "μαρτυρίες, δηλαδή ιστορίες" ατόμων  σχετικές με το πως άλλοι δικτυωτές κτίζουν την επιχείρηση τους και μοιράζονται τα μυστικά τους.
  • Μπορείς να προσφέρεις δωρεάν (ή χαμηλού κόστους) ειδική εκπαίδευση, συμβουλευτική (κόουτσινγκ) , υπηρεσίες εξεύρεσης υποψηφίων ή ειδικές μεθόδους λιανικών πωλήσεων.
  • Μπορείς να προσφερθείς να είσαι δίπλα του διαρκώς τον πρώτο μήνα του στην  επιχείρηση (γρήγορο επαγγελματικό ξεκίνημα)
3. ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Ακόμη και μια μέτρια εμφάνιση και παρουσίαση μπορεί να έχει αποτέλεσμα, να έχει ανταπόκριση εάν απευθυνθείς στου ΣΩΣΤΟΥΣ ανθρώπους με την ΣΩΣΤΗ προσφορά.

4.ΚΑΠΟΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ
Οι συνεργάτες σου θα αγαπήσουν την στρατολόγηση μέσω επιστολών, γιατί απλά έτσι δεν έχουν απόρριψη. Και αυτό  τους κάνει να είναι δημιουργικοί και να συνεχίζουν.
Μάθε τους να απευθύνονται μόνον σε ηγέτες και να ξεχάσουν τον κανόνα του 2%.
Μάθε τους 6 μυστικά:
1. Αν έχουν ένα δωρεάν αριθμό,που θα καλούν για πληροφορίες οι υποψήφιοι χωρίς να χρεώνονται, αυτό θα αυξήσει την ανταπόκριση.
2.Να προσφέρουν ένα δώρο σε όσους ανταποκρίνονται
3.Να προσφέρουν ένα προϊόν ή ένα δείγμα.
4.Να προσφέρουν μια εκπτωτική αξία (5ή 10 ευρώ για αγορές) για να αυξάνουν  την ανταπόκριση
5. Να συνοδεύουν την επιστολή τους με ένα τηλεφώνημα. Αυξάνει το ποσοστό ανταπόκρισης κατά 70%
6. Να προσφέρουν μια εγγύηση 100 % ικανοποίησης.
ΜΥΘΟΣ 4 Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗ΅Σ ΩΡΙΜΑΝΣΗΣ (ΤΟΥ ΚΟΡΕΣΜΟΥ)
Οι υποψήφιοι είναι ίδιοι  . Απλά θα ενδιαφερθούν σοβαρά για την προσφορά σου εάν ψάχνουν για πρόσθετο εισόδημα ή για μερική απασχόληση.
Σχεδόν ο καθένας είναι υποψήφιος ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ. Δεν είναι όμως κάθε μέρα της ζωής του.
Πάντα θα υπάρχουν δύο ομάδες ανθρώπων: 
ΟΜΑΔΑ 1 : Οι άνθρωποι που αλλάζουν από καταλλήλους σε μη κατάλληλους υποψήφιους διαρκώς  σε όλη τους τη ζωή.
ΟΜΑΔΑ 2: Η κινούμενη μάζα περνάει μέσα από τη σφαίρα επιρροής σου (Μέσω διαφημίσεων ή mails).
Και κάτι τελευταίο: Οι χειρόγραφες επιστολές έχουν αποτέλεσμα. Γράφετε και στέλνετε μαι χειρόγραφη επιστολή την ημέρα

Πάντοτε λοιπόν να έχεις ανοικτή μια καμπάνια επιστολών. Εφάρμοσε αυτά τα μυστικά και πέρασε τα και στους συνεργάτες σου.

©Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης -Coach
2105018493
6938979887
Ζήστε μου περισσότερες πληροφοριές

Δεν υπάρχουν σχόλια: