Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

EIMAI FOREVER ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΕΙΜΑΙ FOREVER ΓΙΑ 20+1 ΛΟΓΟΥΣ


Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887

Είμαι Forever από επιλογή. Είμαι Forever για 20+1 λόγους
Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν η επιλογή της εταιρίας δικτυακού μάρκετινγκ είναι θέμα τύχης ή επιλογής. Νομίζω πως για πολλούς όταν ξεκινούν χωρίς να έχουν γνώση του ΤΙ ΕΙΝΑΙ δικτυακό μάρκετινγκ, η επιλογή εταιρίας είναι θέμα τύχης. Κυρίως ενθουσιάζονται από την ιδέα , και από τον άνθρωπο που τους την παρουσιάζει. Επίσης δεν έχουν τη γνώση να ερευνήσουν σε βάθος, που σημαίνει απλά να μελετήσουν αν καλύπτει η εταιρίας τους 5 πυλώνες του δικτυακού μάρκετινγκ, και αν η γραμμή αναδοχής τους είναι ικανή να του οδηγήσει σε επιτυχία. Όλα αυτά είναι καλά αλλά σπάνια υπάρχουν από την πρώτη επαφή που έχει κάποιος με τον κλάδο του δικτυακού μάρκετινγκ.
Εγώ λοιπόν είμαι Forever από επιλογή. Η πρώτη μου εμπειρία , η πρώτη μου προσπάθεια στο δικτυακό μάρκετινγκ , ήταν με άλλη εταιρία, την Amway. Εκεί συνειδητοποίησα , εκ των υστέρων, ότι υπάρχουν πράγματα στο marketing που με απωθούσαν. Κυρίως η έλλειψη της βασικής αρχής του marketing , του Think Global, Act Lοcal, το κόστος των εκδηλώσεων, το κόστος υποστήριξης του δικτύου στο οποίο βρέθηκα (αλλά και των άλλων), η «απαγόρευση» ανοικτής εσωτερικής επικοινωνίας, η πιεστική λογική αγορών, το ότι κανείς δεν διατηρούσε το επίπεδο του , η συνδρομή κλπ. Συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν αυτό που έψαχνα και έτσι σταμάτησα, έχοντα ήδη κάνει μια μεγάλη προσπάθεια και φτάσει σε επίπεδα επιτυχίας.
Ο χώρος του Δικτυακού Μάρκετινγκ ήταν όμως αυτό που με συνάρπαζε. Έχοντας την γνώση πλέον και την απόφαση να έχω ερευνήσει προσεκτικά ώστε η επιλογή να καλύπτει τις δικές μου προϋποθέσεις (αυτά που δεν μου άρεσαν στην πρώτη εμπειρία και επιπλέον κριτήρια), ξεκίνησα την έρευνα. Πρέπει εδώ να πω πως το σύστημα των 5 πυλώνων (εταιρίες που πρέπει να καλύπτουν και τους 5 πυλώνες) με βοήθησε αποφασιστικά. Μπορείτε να δείτε περισσότερα για αυτό το σύστημα στο σχετικό video μου ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ.
Η επιλογή Forever λοιπόν συνοδεύτηκε και από μια αφορμή. Την ίδια περίοδο ψάχναμε να αντιμετωπίσουμε ένα θέμα υγείας της Μαίρης. Έτσι μια φίλη μας, μας πρότεινε - αφού πλέον είχαμε δοκιμάσει ότι υπάρχει από φάρμακα- να δοκιμάσουμε και τα συμπληρώματα διατροφής της Forever.Και έτσι κάναμε, και τα αποτελέσματα ήταν καταπληκτικά. Είδαμε λοιπόν ότι το προϊόν δούλευε, και από εκεί και μετά ψάξαμε και τους υπόλοιπους πυλώνες.
Σήμερα 3 ½ χρόνια μετά ( 2010) , είμαστε managers το εισόδημα μας είναι 2.000-2.500 ευρώ κάθε μήνα και αυξάνει, έχουμε ήδη δημιουργήσει 1 manager και λαμβάνουμε οικονομικά δικαιώματα από αυτό το δίκτυο, η ανάπτυξη μας συνεχίζεται σε Ελλάδα και εξωτερικό και έχουμε το δικό μας σύστημα ΔΩΡΕΑΝ υποστήριξης των συνεργατών μας.
Είμαι λοιπόν Forever από επιλογή.
Είμαι ενθουσιασμένος με την Forever από θέση γνώσης. Αυτό μάλιστα σε συνδυασμό με τα όσα συμβαίνουν σε ανταγωνιστικές εταιρίες (και πιστέψτε με , γνωρίζω πολύ καλά τον ανταγωνισμό και αυτό μου δίνει μεγαλύτερη σιγουριά για το ότι είμαι Forever).
Η πρόταση της Forever Living Products είναι πανίσχυρη για 20 +1 λόγους
1. Όλες οι αμοιβές υπολογίζονται επί της λιανικής τιμής και όχι επί της χονδρικής.
2. Δεν χάνεις ποτέ το επίπεδο σου (βαθμίδα σου).
3. Έχεις 2 συνεχόμενους μήνες για να επιτύχεις τον στόχο που χρειάζεται για να ανέβεις βαθμίδα.
4. Η εκπαίδευση είναι δωρεάν.
5. Το κόστος των εργαλείων υποστήριξης είναι ελάχιστο, και τα εργαλεία ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.
6. Υπάρχει εξειδίκευση, προϊόντων, εκπαίδευσης και στρατηγική στον Κλάδο Ευεξίας.
7. Υπάρχει ΓΡΑΠΤΗ πολιτική της εταιρίας, που ο συνεργάτης λαμβάνει ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ του.
8. Η εγγραφή γίνεται με μια αίτηση και την επιλογή των πρώτων προϊόντων. Δεν υπάρχουν συνδρομές .
9. Οι συνεργάτες αμείβονται και από την προσωπική τους παραγωγή.
10. Όλες οι αμοιβές είναι χρηματικές. Κανένα επίπεδο δεν… αμείβεται με προϊόντα
11. Κάθε χρόνο η Forever δίνει στους συνεργάτες τους 3-5 νέα προϊόντα εκ των οποίων το 1 είναι πατέντα.
12. Η Forever είναι παραγωγός ΟΛΩΝ των προϊόντων του καταλόγου της.
13. Πατέντα σταθεροποίησης της Αλόης Βέρα. Η ΝΟ 1 Αυθεντική Αλόη Βέρα της αγοράς.
14. Δυνατότητα επέκτασης του δικτύου μας σε 145 χώρες. Η Νο1 σε διεθνή παρουσία εταιρία mlm.
15. Online αγορές και πωλήσεις. E-marketing ,Eshop 24 ώρες την ημέρα- 7 ώρες την εβδομάδα, 365 ώρες τον χρόνο.
16. Πρόγραμμα συμμετοχής στα κέρδη της εταιρίας.
17. Πρόγραμμα κινήτρων (μηνιαία επιπλέον αμοιβή για 36 μήνες).
18. Κέρδος από δικτυακή ανάπτυξη από την 1η ημέρα.
19. Διαφορά χονδρικής – λιανικής 43%.
20. 32 χρόνια σταθερής ανάπτυξης, σταθερής διοίκησης, σταθερής κερδοφορίας, σεβασμού των συνεργατών και πελατών.
20+1. Το δίκτυο μας η Megaservice Net προσφέρει ένα ολοκληρωμένο ΣΥΣΤΗΜΑ υποστήριξης (Megaservice System) ΔΩΡΕΑΝ σε όλους τους συνεργάτες, το πρώτο με 100% αξιοποίηση της τεχνολογίας και του διαδικτύου.
Για αυτό λοιπόν ΕΙΜΑΙ FOREVER ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ.
ΥΓ: Αν διαβάζετε αυτό το άρθρο και είστε σε μια άλλη εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, ΠΡΕΠΕΙ να δείτε και την δική μου πρόταση. Και τότε θα μπορείτε να συγκρίνετε. Επικοινωνήστε μαζί μου
Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης – Manager Forever Living
megaservicenet@flp.com

Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887

Δεν υπάρχουν σχόλια: