Κυριακή, 17 Μαΐου 2009

ΟΙ ΕΞΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΣ


Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887

Σε αυτό το άρθρο θα περιγράψω τις 6 κατηγορίες ανθρώπων που μπορεί να προσελκυστούν στο δίκτυο σου και θα δώσω ορισμένες ιδέες για το πώς μπορείς να υποστηρίξεις κάθε μία. 

Δεν θέλουν όλα τα άτομα στο δίκτυο σου να  κερδίσουν τεράστια μηνιαία εισοδήματα .Δεν θέλουν ίσως τα εισοδήματα των πολυδιαφημιζόμενων αστέρων. Οι άνθρωποι ψάχνουν διαφορετικά πράγματα ο καθένας στο δικτυακό μάρκετινγκ. Εάν γνωρίζεις κάποια από αυτά, τότε θα είσαι περισσότερο ικανός να προσδιορίσεις τις ανάγκες αυτών των ανθρώπων που δουλεύεις μαζί τους.
 Στη συνέχεια θα εστιάσω την προσοχή σου σε διάφορες κατηγορίες ΑΝΑΓΚΩΝ που έχουν οι άνθρωποι. Πριν το κάνω όμως μια προειδοποίηση: Με αυτή την άσκηση δεν προσπαθούμε ναν βάλουμε ταμπέλες σε κάθε άνθρωπο .Απλά αυτή η λίστα θα σε βοηθήσει να βρεις τα πράγματα που ψάχνουν .
 Ακόμη, αναγνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι δεν είναι «κατηγορίες», ούτε απαραίτητα παραμένουν σε μια από αυτές καθώς οι ανάγκες τους αλλάζουν με τον καιρό. Ακόμη μπορεί να είναι συνδυασμός περισσότερων από μια κατηγοριών.
 1.  ΟΙ ΑΠΡΟΣΕΚΤΟΙ

Είναι οι άνθρωποι που τους αρέσουν τα παιχνίδια και τα gadgets. Κάτι θα πέσει στην αντίληψη και κατοχή τους, θα παίξουν λίγο με αυτό , μετά θα το βαρεθούν και…θα προχωρήσουν. Σχετιζόμενο με το που και πως  βρίσκεις πελάτες και διανομείς για την επιχείρηση σου, αυτή η κατηγορία ατόμων θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει ένα υψηλό ποσοστό των ατόμων του δικτύου σου.. Πως λοιπόν μπορείς να τους υποστηρίξεις και να τους φροντίσεις;
 Πρώτο βασικό σημείο: Μην περιμένεις συνέπεια, διάρκεια και μεγάλη δραστηριότητα από αυτή την ομάδα. Μην τους πιέζεις, αλλά κράτα τους σε επαφή και ενημέρωνε τους. Το περιοδικό ( μηνιαίο -τριμηνιαίο) newsletter   είναι μια καλή λύση. Μην κάνεις όμως το λάθος να τους 15 emails την ημέρα. Αυτό θα τους κουράσει και θα κάνουν πίσω.
 Μην περιμένεις να σου κάνουν μεγάλους τζίρους ή να έχουν μια σταθερή αξιολόγηση επιπέδων. Άφησε τους να έρχονται και να φεύγουν όποτε  και όπως θέλουν. Όταν επιστρέφουν- για λίγο βέβαια- πράγμα που συνηθίζουν, επιβράβευες τους , αναγνώρισε το και άφησε τους να συνεχίσουν από εκεί που είχαν σταματήσει.

Με τον καιρό θα διαπιστώσεις να έρχονται και να φεύγουν. Εντούτοις με τον καιρό, επίσης ,θα καταναλώσουν μια υπολογίσιμη ποσότητα προϊόντων ή υπηρεσιών.
 2.ΟΙ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ
 Σε αυτό το μοντέρνο κόσμο, συχνά οι άνθρωποι θέλουν  να ανήκουν σε κάτι που δεν έχει και πολλές απαιτήσεις από αυτούς. Η υποστήριξη αυτών των ανθρώπων είναι απλή. Καλωσόρισε τους, κράτα τους ενημερωμένους και απόφευγε να τους πιέζεις. Με τον καιρό θα γίνουν καλοί καταναλωτές. Αλλά μην περιμένεις από αυτούς να κτίσουν μια μεγάλη ομάδα.
Αυτό που θα δεις συχνά να συμβαίνει με αυτή την ομάδα ανθρώπων είναι ότι θα συστήσουν σε άλλους την επιχείρηση που ορισμένοι από αυτούς θα μπορούσαν να γίνουν τα άτομα κλειδιά της επιχείρησης σου. Όμως αυτό θα συμβεί μόνον όταν οι ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ νιώσουν ασφαλείς και ήρεμοι και μέρος ενός συνόλου.

3.ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ


 Είναι τα άτομα που μπορούν να πάνε σε ένα εκπτωτικό κατάστημα ή να γυρίσουν όλα τα super markets για να βρουν μια καλύτερη τιμή. Θα στοκάρουν αγοράζοντας τις προσφορές 2 στην τιμή ενός. Θα γραφτούν σαν διανομείς, αλλά αυτό θα το κα΄νουν όχι με σκοπό να αναπτύξουν μια ομάδα ή να κτίσουν μια βάση πελατών λιανικής γραφτούν για να μπορούν να αγοράζουν στην καλύτερη δυνατή  τιμή.
 Είναι εύκολο να υποστηρίξεις αυτούς τους ανθρώπους αφού το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους ενημερώνεις όταν υπάρχουν ειδικές προσφορές. Εάν προσπαθήσεις να τους καταφέρεις να κάνουν περισσότερα από αυτό, τότε ίσως νιώσουν ότι το τίμημα που πρέπει να πληρώσουν για να αγοράζουν στην χονδρική, είναι πολύ υψηλό, ότι η «τιμή» είναι πολύ υψηλή.
 4.ΛΙΓΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
 Συνήθως αυτές είναι γυναίκες. Βρίσκονται σε μια κατάσταση που ο σύζυγος τους δουλεύει  και φέρνει τα χρήματα και απλά αναζητούν ένα μικρό εισόδημα για τον εαυτό τους.
 Πιθανά λοιπόν να  ψάχνουν λίγα extra χρήματα, που θα κερδίσουν με έναν τρόπο προσαρμοζόμενο  στην οικιακή τους ζωή και υποχρεώσεις.. Αυτό σημαίνει ότι τηλεδιασκέψεις αργά το βράδυ και συναντήσεις μόνο τα Σαββατοκύριακα θα τους κάνουν να τα παρατήσουν.
 Για να τους υποστηρίξεις, βοήθησε τους να βρουν απλούς τρόπους , τρόπους που θα ταιριάζουν στον τρόπο ζωής τους, για να κάνουν πελάτες . Κατά κανόνα δεν θα είναι τα άτομα που θα κτίσουν ομάδα, αυτό μπορεί να προκύψει τυχαία και όχι βάσει σχεδίου.
 5. Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
 Αυτά είναι τα άτομα που κάνουν το δικτυακό μάρκετινγκ σαν να βρήκαν μια δεύτερη δουλειά. Θα προσπαθήσουν να κτίσουν ομάδα και θα είναι μέτριοι πωλητές λιανικής.

Θα ανακαλύψεις πως σε χρειάζονται για συστήματα υποστήριξης της ομάδας τους.. Κατά συνέπεια για να τους υποστηρίξεις να αντιμετωπίζεις τα άτομα τους σαν να ήταν πρώτη σου γραμμή, σαν να τα είχες φέρει εσύ στην επιχείρηση.
Αυτό που θα δεις, επίσης, είναι ότι θα έχεις λίγα άτομα αυτής της κατηγορίας, έτσι αυτό που θέλουν δεν θα σου προσθέσει μεγάλο φόρτο σε όσα ήδη κάνεις. Για να τους κρατήσεις , βεβαιώσου ότι ασχολούνται και απλά βοήθα τους να βρουν απλούς τρόπους να κτίσουν τις ομάδες τους.
 Αυτή η ομάδα,  θα διαφέρει από την προηγούμενη (Λίγα extra χρήματα για μένα) στο ότι θα δουλεύουν την δικτυακή τους επιχείρηση σαν να ήταν «δουλειά», κατά συνέπεια θα δουλεύουν βράδια και Σαββατοκύριακα. Θα προσαρμόσουν λοιπόν τη ζωή τους γύρω από την επιχείρηση , και όχι –όπως η προηγούμενη ομάδα- την επιχείρηση γύρω από τη ζωή τους.
 Με τον καιρό, αυτό που θα πρέπει να κάνεις είναι να διδάξεις αυτούς τους ανθρώπους πως ια γίνουν ανεξάρτητοι, πως θα απεξαρτηθούν δηλαδή από σένα. Και μιας και έχουν πολύ λίγο χρόνο για να διαθέσουν σε αυτή την επιχείρηση, κάτι τέτοιο θα πάρει καιρό να γίνει, αλλά η ανταμοιβή θα είναι τότε σημαντική.
 6. ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ
 Αυτά είναι άτομα που ο καθένας μας ονειρεύεται να στρατολογήσει. Είναι εξαιρετικά σπάνιο να συμβεί, για να το καταλάβεις απλά κοίτα στην εταιρία σου και το πόσους ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ έχει. Πόσα άτομα συνολικά στρατολογήθηκαν στην επιχείρηση για να βρεθεί ένα τέτοιο σπάνιο και εξαιρετικό άτομο; Τι νομίζεις;  Αυτά τα άτομα είναι ένα ανάμεσα σε πολλές χιλιάδες.
 Για αυτό η σύσταση μου είναι να βεβαιωθείς ότι το επιχειρηματικό σου πλάνο – μοντέλο δεν εξαρτάται από το να βρεις τέτοια άτομα.!!!
 Η υποστήριξη τους είναι πολύ απλή. Βγες από τον δρόμο τους! Το συντομότερο δυνατό δείξε τους τις πηγές που θα χρειαστούν,  και φέρε τους σε επαφή με  τα άτομα που μπορούν να τους βοηθήσουν. Μετά άφησε τους ελεύθερους.
 Το συμπέρασμα μας είναι ότι διαφορετικοί άνθρωποι ψάχνουν διαφορετικά πράγματα. Να είσαι ευτυχής για αυτό και να θέλεις να τους υποστηρίξεις σε αυτά που εκείνοι θέλουν να πετύχουν. Αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας. Βεβαιώσου ότι είναι στην δική τους agenda το να δουλέψετε μαζί και όχι στην δική σου.

Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
Business & Life Coac/Mentor
2105018493
6938979887







 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: