Τρίτη, 28 Ιουλίου 2009

ΒΡΕΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ


Το πραγματικό ΓΙΑΤΙ σου στο δικτυακό μάρκετινγκ , δεν είναι ποτέ τα χρήματα.

Το πραγματικό ΓΙΑΤΙ σου αφορά εσένα, το ποιος είσαι στην πραγματικότητα, το ποιος θέλεις να γίνεις.
Ο κρίσιμος παράγοντας υποκίνησης , για να έχει διάρκεια, θα πρέπει να είναι πολύ περάν των χρημάτων.
Μια νέα επιχείρηση , συνοδεύεται πάντα από πόνο. Οι άνθρωποι ρισκάρουν προκειμένου να αποφύγουν τον πόνο ή να καταφέρουν την ευχαρίστηση.
Η απάντηση των παρακάτω ερωτημάτων μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις το γιατί σου:
  • · Τι σημαίνει για εσένα η οικογένεια σου;
  • · Τι θέλεις πραγματικά σχετικά με τη δική σου προσωπική αυτοβελτίωση;
  • · Τι θες να πετύχεις, να κάνεις, στη διάρκεια της ζωής σου;
  • · Τι σε τρομάζει;
  • · Τι σε συναρπάζει στα αλήθεια στη ζωή σου ;
  • · Τι σε εξαγριώνει σχετικά με τη ζωή σου;
  • · Τι θα ήθελες να προσφέρεις στα άτομα που αγαπάς περισσότερο;
  • · Τι είναι αυτό που στην πραγματικότητα σε κάνει συναισθηματικό, σε γεμίζει συναισθήματα;
  • · Τι σε κάνει να σηκώνεσαι από τον «καναπέ» σου;
  • · Τι σε κάνει να σβήνεις την Τηλεόραση;
  • · Τι θα σε υποκινούσε ώστε να τηλεφωνήσεις σε κάποιον που έχει ζητήσει πληροφορίες για την επιχείρηση σου;
Βλέπετε η κεντρική μου ερώτηση είναι «Τι είναι αυτό που σε υποκινεί για να…»
ΙΔΕΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ: Απαντήστε στα παραπάνω ερωτήματα. Όσο πιο αναλυτικοί γίνεστε τόσο πιο κοντά στο πραγματικό γιατί σας θα βρίσκεστε
6938979887
©Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης 2009.

Δεν υπάρχουν σχόλια: