Μυστικά M.L.M-3ο μέρος-Πως Να Προσκαλείς
(από τη σειρά ο Tim Sales στο Μ.L.M)
Αγαπητέ φίλε,
Χθες σου μίλησα για την σημασία της επικοινωνίας όταν φτάνουμε στην εξεύρεση υποψηφίων. Θα πρέπει να είσαι ένας αποτελεσματικός επικοινωνός λοιπόν ή να διακιντυνέψεις το να χάσεις έναν πιθανό νεό συνεργάτη.
Το επόμενο βήμα στη διαδικασία είναι να ξέρεις πως να προσκαλείς τον υποψήφιο σου για να δει την παρουσίαση σου. Αν μπορείς να τους προσκαλείς καλά, τότε θα είναι σχετικά εύκολο να φέρεις τους υποψήφιους σου ενώπιον καλών παρουσιαστών και καλών εργαλείων παρουσίασης – videos, audios, websites. Από την άλλη, αν δεν μπορείς να προσκαλείς καλά, θα περάσεις δύσκολα στο δικτυακό μάρκετινγκ.
Το καλύτερο είναι να γνωρίζεις εκ των προτέρων το σύνολο των δεξιοτήτων που χρειάζεσαι να αναπτύξεις, παρά να απογοητευθείς ή αγχωθείς όταν η επιχείρησης σου δεν θα πηγαίνει τόσο καλά όσο θα ήθελες να πάει, έτσι δεν είναι; Λοιπόν, η πρόσκληση είναι μια από τις βασικές δεξιότητες που θα πρέπει να μάθεις για να επιτύχεις στο δικτυακό μάρκετινγκ.
Η συνταγή πρόσκλησης με 6 βήματα
Όταν ερχόμαστε στην πρόσκληση, έχω δημιουργήσει μια συνταγή 6 βημάτων η οποία ήταν το αποτέλεσμα της μελέτης του τι οι επιτυχημένοι δικτυωτές έκανα. Όταν τα εφήρμοσα αυτά στη δουλειά μου, το εισόδημα μου εκτινάχθηκε στα ύψη πολύ σύντομα.
Γίνε ειδικός σε αυτή την συνταγή και τότε θα δεις μια άμεση βελτίωση της αυτοπεποίθησης σου. Θα αποφύγεις να κάνεις λάθη που σου κοστίσουν παρεξηγήσεις, παρανοήσεις και ενόχληση των άλλων. Και θα βγάλεις και περισσότερα χρήματα
Να μια σύντομη ματιά των βημάτων αυτών:
1. ΧΑΙΡΕΤΙΣΕ : Ο σκοπός του χαιρετισμού είναι να κάνεις τον υποψήφιο σου να μιλήσει ελεύθερα, άνετα και να σου ανοιχτεί. Χωρίς να νιώσει εξαναγκασμό ή ότι τον ξεγέλασες.
2. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕ: Εδώ ανακαλύπτεις ποιες είναι οι ανάγκες, επιθυμίες του υποψηφίου σου, τι δεν θέλει και το πώς αυτά συσχετίζονται με την επιχείρηση του, με ποιο τρόπο την αφορούν. Αν κάνεις σωστά το στάδιο της αξιολόγησης, τότε θα γνωρίζεις επακριβώς πως να παρουσιάζεις και τοποθετείς με τον καλύτερο τρόπο την επιχειρηματική σου ευκαιρία.
3. ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕ: Τώρα έρχεται η ώρα να ζητήσεις από τον υποψήφιο σου να δει κάποιες πληροφορίες σχετικά με την επιχειρηματική σου ευκαιρία. Και φυσικά οι πληροφορίες που θα δουν , τους εφοδιάζουν ώστε να βοηθηθούν να επιτύχουν αυτά που είπαν πως έχουν Ανάγκη , Θέλουν ή Δεν Θέλουν.
4. ΔΙΑΧΕΡΙΣΟΥ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ/Ή ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ: Ο σκοπός της διαχείρισης των ερωτήσεων και αντιρρήσεων είναι να πας τον υποψήφιο σου πιο πέρα από όσα τον εμποδίζουν να αποκτήσει όσα αρχικά δήλωσε πως έχει Ανάγκη, Θέλει ή Δεν Θέλει. Όταν ξέρεις πώς να Προσκαλείς σωστά, αυτό το βήμα δεν θα αποτελέσει ξανά ένα βήμα που μπορεί να φοβηθείς.
5. ΚΑΛΕΣΕ ΣΕ ΔΡΑΣΗ: Σε αυτό το βήμα, ο στόχος είναι να ολοκληρώσεις οτιδήποτε λέχθηκε ή έγινε και να αρχίσεις να βοηθάς τον υποψήφιο σου να εκπληρώνει τις ανάγκες, επιθυμίες και να αποφεύγει όσα δεν θέλει. Σε αυτό το βήμα κάνεις μια επισκόπηση των επόμενων βημάτων που ακολουθούν και κάνεις τον υποψήφιο σου να συμφωνήσει να κάνει αυτά τα βήματα (πχ να δει ένα dvd,η να παρακολουθήσει μια εκδήλωση).
6. ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕ: Σε αυτό το βήμα κάνεις νέα επαφή με τον υποψήφιο σου για συνέχιση, αφού έκαναν την δράση στην οποία τους κάλεσες, και τον μετακινείς πια προς το να αποκτήσει αυτά που είπε πως έχει ανάγκη, θέλει ή δεν θέλει. Και όταν είναι έτοιμος να μπει στο δίκτυο σου, προχωρείς στην εκτέλεση της διαδικασίας και στο να τους βοηθήσεις να ακολουθήσουν τη διαδικασία αυτή.
ΓΙΝΕ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Βλέποντας την ανάγκη εκπαίδευσης σε αυτό τον τομέα ,ο Tim Sales δημιούργησε ένα εκπαιδευτικό εργαλείο για το δίκτυο του καθώς και για άλλους δικτυωτές, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να γίνουν ειδικοί στη συνταγή 6 βημάτων της πρόσκλησης.
Το ονομάζει Professional Inviter και αποτελείται από 7 cd’s στα οποία μπορείς να ακούσεις πραγματικά τηλεφωνήματα με υποψηφίους και αν διαπιστώσεις πως λειτουργεί το κάθε βήμα της διαδικασίας.
Υπάρχει και επιπρόσθετος σχολιασμός φυσικά, όπως όταν βλέπεις μια ταινία και ο σκηνοθέτης μιλάει για τις διάφορες σκηνές. Είναι όλα σχεδιασμένα για να σε βοηθήσουν να δυναμώσεις τις δεξιότητες σου στην πρόσκληση και να βοηθήσουν το δίκτυο σου να αναπτύξει επίσης τις δικές του
Για να μάθεις περισσότερα πάτησε το σύνδεσμο που ακολουθεί
http://www.firstclassmlmtools.com/Professional-Inviter-CD-Set-P11C33.aspx
Πρέπει φυσικά να σου πω πως το Professional Inviter δεν είναι ο σύντομος δρόμος, η παράκαμψη, για την επιτυχία. Αφορά στο να βελτιώσεις, να γίνεις ειδικός όπως θα λέγαμε την πρόσκληση. Η επιτυχία στο δικτυακό μάρκετινγκ απαιτεί δέσμευση και συνέχεια.
Στο επόμενο μήνυμα , θα σου μιλήσω για την Παρουσίαση
Στην επιτυχία σου
Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης
Business and Life Coach
Manager Forever Living Products
Megaservice Net
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου