1)Ότι ΗΔΗ έχεις γνωρίσει ΜΕΓΑΛΗ επιτυχία που δημιουργεί εμπειρία, γιατί η προπόνηση δεν είναι θεωρητικό ζήτημα. και
2)ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ με κάποια εταιρία, γιατί αυτό σου στερεί το κριτήριο της αντικειμενικότητας. Απλά δεν μπορείς να λες "έλα να σε βοηθήσω, να πετύχεις στο δικτυακό μάρκετινγκ, ασχέτως εταιρίας" ,όταν εσύ για τους ΑΒΓ λόγους προωθείς ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ σου. Unfair και προς την εταιρία σου (προφανώς δεν την πιστεύεις), και προς το δίκτυο σoυ, (δεν το πιστεύεις τόσο ώστε να προπονείς μόνο αυτό), και προς αυτούς που απευθύνεσαι,( γιατί δεν μπορεί να είσαι αντικειμενικός, εκτός κι αν...ψαρεύεις με αυτό τον τρόπο υποψηφίους).
Αυτό σας το δηλώνω εγώ, που όπως ποτέ δεν έκρυψα, και μάλιστα είμαι περήφανος για αυτό, κάνω δικτυακό μάρκετινγκ με τη Forever Lιving Products, είμαι manager έχω ήδη βοηθήσει μια ομάδα μου να πάει Manager, και προσφέρω ΔΩΡΕΑΝ και ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ μου τις υπηρεσίες μου ως ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ δικτύωσης, όντας πιστοποιημένος coach. Απλά για αποκατάσταση των πραγμάτων.
(Σέβομαι έναν από τους Προπονητές μου από την Αμερική, ο οποίος μου έστειλε email λέγοντας μου πως δεν μπορεί να με προπονεί άλλο, γιατί αποφάσισε να είναι και πάλι ενεργός δικτυωτής , συνεργαζόμενος με συγκεκριμένη εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, και πως αν φυσικά θέλω να τον ακολουθήσω σε αυτήν είναι στη διάθεση μου . Αυτό σημαίνει ευθύτητα, ακεραιότητα, εντιμότητα και σεβασμός του άλλου).
Κάποια άλλη περίπτωση, θώρησε σκόπιμο να μου κάνει πρόταση φιλίας χωρίς να εξηγεί το λόγο, και στη συνέχεια να στείλει μήνυμα πως «έρχεται να με δει από πολύ μακριά –στον Ελληνικό χώρο_ συνεργάτης του να μου παρουσιάσει…..». Επίσης αφελές και όχι ΑΜΕΣΟ. Κάποιοι βλέπετε θεωρούν ότι τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούνται από ΑΦΕΛΕΙΣ που ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΟΥΣ. ‘Έλλειψη σεβασμού; Μάλλον.
Κάποια Τρίτη περίπτωση μου έστειλε ερωτηματολόγιο για να τον βοηθήσω σε μια έρευνα για θέματα υγείας και ευεξίας, κάποια άλλη περίπτωση…
Αυτά τα αναφέρω διότι δεν συνάδουν καθόλου με αυτό που ΕΓΩ ασπάζομαι ως ΕΥΘΥΤΗΤΑ- ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ- ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ. Που πιστεύω πως είναι η ΚΑΡΔΙΑ των ΑΞΙΩΝ που πρέπει να υπάρχουν στο δικτυακό μάρκετινγκ. Αυτό είναι το δικό μου πιστεύω. Και προς Θεού, δεν λέω με αυτό πως μόνο εγώ και το δικό μου δίκτυο ή η δική μου εταιρία τα πρεσβεύουν αυτά. Όχι. Υπάρχουν πολλοί, είμαστε πολλοί , ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Και θα πρέπει να συμφωνούμε σε αμοιβαίες αρχές λειτουργίας , σε ένα ΚΩΔΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ. Να για παράδειγμα τα βασικά του σημεία που προτείνω
ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΔΙΚΤΥΩΤΩΝ
1. Είμαι επαγγελματίας δικτυωτής. Κάνω με επαγγελματικό τρόπο, και συμπεριφορά δικτυακό μάρκετινγκ με αρχές. Ζω και θέλω να ζήσω από αυτό το επάγγελμα για αυτό και θα το περιφρουρήσω από αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές .
2. Εκπαιδεύομαι διαρκώς για να μπορώ με τον καλύτερο τρόπο να υπηρετώ το δίκτυο μου και τους πελάτες μου.
3. Σέβομαι τους συνεργάτες άλλων δικτύων –τόσο της εταιρίας μου όσο και άλλων εταιριών-και την προσπάθεια που κάνουν, αφού όλοι μαζί προάγουμε τον ίδιο σκοπό.
4. Σε κάθε περίπτωση προωθώ την ιδέα του δικτυακού μάρκετινγκ, και στηρίζω την προοπτική του κλάδου
5. Δεν κατηγορώ άλλες εταιρίες στην προσπάθεια μου να πείσω για την αξία της δικής μου
6. Δεν δίνω ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ για χρηματικά ποσά .Κάνω σαφές ότι κάθε χρηματική ανταμοιβή εξαρτάται από την προσπάθεια του συνεργάτη, και δεν δημιουργείται αυτόματα.
7. Δεν κάνω ΙΑΤΡΙΚΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ για την αξία των προϊόντων. Αντίθετα δίνω μια σωστή διάσταση στηριζόμενη σε ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ
8. Εξηγώ το πώς ΕΓΩ θα βοηθήσω τον υποψήφιο μου να επιτύχει. Εξηγώ το σύστημα υποστήριξης της γραμμής αναδοχής τους δικτυακού μάρκετινγκ.
9. Στην διαφήμιση, και προβολή μου, δηλώνω την ταυτότητα μου και την εταιρία που συνεργάζομαι, και δεν δίνω ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.
10. Τηρώ τις αξίες της ΕΥΘΥΤΗΤΑΣ,ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ
11. Δεν αντιγράφω υλικό άλλων, δεν οικειοποιούμαι υλικό άλλων παρουσιάζοντας το ως δικό μου., Σέβομαι την πνευματική ιδιοκτησία και πάντα αναφέρω την πηγή.
12. Δεν παραπλανώ τους υποψηφίους σχετικά με τα πλάνα αμοιβών , ούτε σχετικά με την ιστορία και τα μεγέθη της εταιρίας μου ή την προσωπική μου ιστορία επιτυχίας.
13. Ακολουθώ όσα ο νόμος ορίζει για το επάγγελμα του δικτυακού μάρκετινγκ και όσα η πολιτική της εταιρίας μου επίσης ορίζει
14. Δεν παραπλανώ τους υποψηφίους σχετικά με το σύστημα πολλαπλασιασμού του δικτυακού μάρκετινγκ, ούτε παρουσιάζω αυτή την επιχειρηματική ευκαιρία ως σύστημα γρήγορου πλουτισμού.
15. Η μόνη ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ
Αν και εσείς συμφωνείτε με αυτό τον κώδικα, προσυπογράψτε τον, δηλώνοντας ονοματεπώνυμο και εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ που συνεργάζεστε και προωθήστε τον.
Σας εκτιμώ όλους
Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης
Manager Forever Living Products
Spiritual Life Coach
2 σχόλια:
Ενδιαφέρον το άρθρο σου και συμφωνώ με τους κώδικες δεοντολογίας που αναφέρεις.
Διαφωνώ εν μέρη όμως με έναν - τον 9 όπου λες ότι "Στην διαφήμιση, και προβολή μου, δηλώνω την ταυτότητα μου και την εταιρία που συνεργάζομαι" - αυτό έχει να κάνει με την πολιτική της εταιρίας αλλά είναι και στη διακριτική ευχέρεια του συνεργάτη.
Η "ταυτότητά μου" όπως λες σε σχέση με την επιχείρησή μου στο δικτυακό μάρκετινγκ δεν είναι η εταιρία μου, αλλά το όνομά μου. Στη εφορία έχω ατομική έναρξη σαν έμπορος και παροχή υπηρεσιών. Επίσης δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα της εταιρία που συνεργάζομαι.
Αυτό ίσως χωράει και συζήτηση βέβαια γιατί μάλλον έχεις διαφορετική άποψη επί του θέματος την οποία θα χαρώ να ακούσω.
Είναι πολύ καλός ο διάλογος και αυτό προάγει πραγματικά τον κλάδο. Καταλαβαινω τη θέση σου, αλλα δεν συμφωνώ. Νομίζω επίσης πως η ανάρτηση μου είναι πολύ σαφής, το ίδιο και η θέση μου.Δεν είναι προσωπικό Θοδωρή, εξάλλου δεν αναφέρεται μόνο σε εσένα αυτή η πρωτη παράγραφος.
Η θέση μου είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ. και αυτή δεν έχει να κάνει με το τι δηλώνουμε στη εφορία μόνον. Αυτό είναι απλό.
Εϊμαι σίγουρος επίσης πως θα συμφωνήσεις με τον κώδικα δεοντολογίας ή αν νομίζεις πως θέλεις να εμπλουτιστεί κάνε το και ας το προωθήσουμνε κατά αρχήν στα δίκτυα μας , σε άλλους συνεργάτες των εταιριών μας, μέσα από τα bolgs μας, και γενικότερα στο χώρο
Δημοσίευση σχολίου