Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012

Προγραμματισμός και εκτέλεση έργων για την επιτυχία στο Δικτυακό Μάρκετινγκ

Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887



Η εργασία πάνω σε ένα  Έργο (Project) είναι η διαδικασία του να παίρνουμε ένα συγκεκριμένο στόχο ή αγορά και να δημιουργούμε ένα σχέδιο (ένα πρόγραμμα) για την επίτευξη του. Αυτό το πρόγραμμα θα πρέπει να συμπυκνωθεί, είτε σε εβδομαδιαίες ή σε ημερήσιες δράσεις



Οι κύκλοι μετρησιμότητας (λογοδοσίας) είναι μικρές ομάδες (3-12 ατόμων) στις οποίες κάθε άτομο είναι δεσμευμένο στο δικό του έργο και στις δικές του ΜοναδικέςΗμερήσιες/Εβδομαδιαίες Δραστηριότητες. Ο Κύκλος βρίσκεται μαζί ημερήσια ή εβδομαδιαία για να υποστηρίξουν ο ένας τις δεσμεύσεις του άλλου ατόμου και να διατηρήσουν έτσι σε  λογοδοσία  ο ένας τον άλλον(σε υπευθυνότητα αν θέλετε) πάνω στις δραστηριότητες οι οποίες οδηγούν στην ολοκλήρωση του Έργου..
Αυτή η  εργασία θα αυξήσει την ικανότητα μας για επιτεύγματα  τουλάχιστον δέκα φορές .
Το Έργο ( Project)
Έργα μπορούν να δημιουργηθούν για κάθε στόχο. Θα είσαστε  οι πλέον παραγωγικοί  αν  οι στόχοι σας είναι ευθυγραμμισμένοι με το όραμα σας και τις αξίες σας. Για καθαρά εκπαιδευτικούς σκοπούς σχετικά με το θέμα μας, θα χρησιμοποιήσουμε το κτίσιμο ενός δικτυακού οργανισμού που διατηρεί παθητικό εισόδημα στο Δικτυακό Μάρκετινγκ .Όπως συμβαίνει με κάθε άλλο Έργο, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε πως θα είναι  το ολοκληρωμένο έργο και ποια  στοιχεία του πρέπει να το απαρτίζουν. Για παράδειγμα τα ακόλουθα συστατικά είναι απαραίτητα για το κτίσιμο παθητικού εισοδήματος στο Δικτυακό Μάρκετινγκ:
  1. Μια επιτυχημένη εταιρία προμηθευτής - οικοδεσπότης.
  2. Μια βιώσιμη γραμμή προϊόντων που αγαπάς να χρησιμοποιείς και να συστήνεις.
  3. Ένα δοκιμασμένος πρόγραμμα αμοιβών.
  4. Ένα δίκτυο Διανομέων και Πελατών αρκετά μεγάλο  να παράγει τον όγκο αγορών και το εισόδημα που επιθυμούμε.
  5. Μια  ομάδα  ηγετών του δικτύου, επαρκή σε αριθμούς και σε δύναμη για να κρατάει ενωμένο το δίκτυο και να το αναπτύσσει.
Δεν υπάρχουν και πολλά που μπορείτε να κάνετε στα θέματα  1,2,3, παρά από το να επιλέξετε την σωστή εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ και να υποστηρίξετε άνευ όρων τους ηγέτες της. Ας υποθέσουμε λοιπόν πως αυτό το έχετε κάνει, τότε μπορείτε να δημιουργήσετε  το παθητικό εισόδημα σας από τα 4 και 5. Αυτά τα δύο σημαντικά στοιχεία είναι αλληλοσυνδεόμενα και αλληλοεξαρτώμενα… και εννοώ τα ότι ο αριθμός των ηγετών που έχετε , εν μέρει εξαρτάται από το πόσους Διανομείς έχετε εισάγει. Και ο αριθμός των Διανομέων που θα διατηρείτε ή θα αναπτύσσετε θα εξαρτάται από το πόσους ηγέτες έχετε .

Ηγέτες =Εισόδημα
Ο αριθμός των ενεργών διανομέων ή ο τζίρος (όγκος αγορών) , δεν είναι αυτά που δημιουργούν μια επιτυχημένη Γραμμή .Αυτό που την προσδιορίζει καλύτερα είναι η ύπαρξη ενός Ηγέτη Δικτύου. Όταν έχετε έναν Ηγέτη σε αυτή τη Γραμμή, ο ηγέτης θα καθιερώσει τη Γραμμή και θα την αναπτύξει από εκεί και πέρα.



Τι προσδιορίζει έναν Ηγέτη Δικτύου ;
  1. Έχει ένα σαφές Όραμα του τι προτίθεται να επιτύχει.
  2.  Έχει  δημιουργήσει ένα Έργο ( project) και ένα πρόγραμμα για την επίτευξη του  .
  3. Είναι αυτοϋποκινούμενος από το όραμα του, διατηρεί τον ενθουσιασμό του, την επιμονή του, την στάση του και το πιο σημαντικό από όλα, τις δραστηριότητες του.
  4. Παράγει τα αποτελέσματα που έχει πρόθεση (στόχο)  να παράγει.
Μέχρι να έχετε κάποιον που ικανοποιεί και τα τέσσερα παραπάνω κριτήρια, δεν έχετε έναν ηγέτη. Μπορεί να έχετε ένα καλό άτομο που εργάζεται σκληρά και θέλει πάρα πολύ να πετύχει. Μπορεί να έχετε ακόμη και κάποιον που θα κάνει ότι του ζητήστε και θα πάει όπου πρέπει να πάει. Αλλά μέχρι αυτό να παράγει διαρκώς από την δική του υποκίνηση, δεν μπορεί να τον υπολογίζετε για την ηγεσία.
Δηλώστε τον Στόχο ως Ηγεσία
Θα σας βοηθάει πολύ, το να διατυπώνετε πάντα τους στόχους σας όσον αφορά τα επίπεδα του προγράμματος αμοιβών  (αναγνωρίσεις, θέσεις) και των αμοιβών, με όρους ηγετών. Γιατί το να εστιάζετε πάνω στους τίτλους του Προγράμματος Αμοιβών και στα επίπεδα εισοδήματος είναι κάτι που δημιουργεί  μια ρηχή και συχνά παραπλανητική προσέγγιση για την επιτυχία του στόχου. Οι τίτλοι του  Προγράμματος Αμοιβών συχνά είναι επιτεύξιμοι, έστω κι αν δεν έχετε το δίκτυο και τους ηγέτες για να διατηρήσετε αυτό τον τίτλο.Μπορείτε προσωρινά να «τεντωθείτε» για ένα τίτλο και να τον λάβετε, αλλά ο τρόπος με τον οποίο τον πετύχατε σας άφησε με ένα άδειο κέλυφος δικτυακού οργανισμού. Κι έτσι έχετε τον τίτλο αλλά όχι την ουσία. Δημιουργείτε έτσι για τον εαυτό σας μια κατάσταση μακριά από την ακεραιότητα και την ειλικρίνεια. Και όταν είστε  έξω από την ακεραιότητα, τότε χάνετε τη δύναμη και την ενέργεια σας. Γινόσαστε  θυμωμένοι και πελαγωμένοι. Και από αρχίζει η πτώση.
Κάνετε λοιπόν τους τίτλους και το εισόδημα να βρίσκονται στην πίσω θέση στο όχημα που θα σας πάει στην ηγεσία. Να είναι το υποπροϊόν της επιτυχίας του στόχου σας. Κάνετε  στόχο σας την ανάπτυξη του εαυτού σας σε έναν δυναμικό ηγέτη και  την  προσέλκυση  και άλλων δυναμικών ηγετών   σε αυτό το παιχνίδι. σας.

 Ηγέτες-Γίνονται ή γεννιούνται;
Και τα δύο. Ο κάθε διανομέας που έρχεται στο δίκτυο σας , έρχεται με έναν προϋπάρχοντα βαθμό ικανότητα ηγεσίας. Συνήθως χρειάζεται έναν υψηλό βαθμό ικανότητας για έναν ηγέτη ώστε ένα κτίσει μια Καθιερωμένη Γραμμή.  Περίπου το 10%, ή το ένα από τα 10 άτομα που εισάγετε στο δίκτυο σας  θα έχουν αρκετή προϋπάρχουσα ικανότητα να κτίσουν μια Γραμμή . Ορισμένες φορές αυτό το ποσοστό είναι χαμηλότερο- στο 5% ή  1 στα είκοσι άτομα. Αυτό εξαρτάται από το σε ποιους απευθύνεστε  και από το πώς παρουσιάζετε την επιχειρηματική ευκαιρία.
 Οι νέοι Διανομείς  γρήγορα θα ανέβουν στο επίπεδο της ηγεσίας τους οικοδομώντας ότι μπορούν. Και αυτό συμβαίνει συνήθως στους πρώτους  έξι μήνες τους. Όταν  όμως χτυπήσουν ταβάνι στα όρια της δικής τους ικανότητας ηγεσίας, τότε ΕΣΕΙΣ  μπορείτε να τους αναπτύξετε , και αυτό απαιτεί χρόνο, δέσμευση, συνεργασία και πολύ εργασία ανάπτυξης. Ο τρόπος για να κτίσετε ένα επιτυχημένο δικτυακό οργανισμό, χρειάζεται και τα δυο, δηλαδή να εισάγετε αρκετούς νέους διανομείς ώστε να βρίσκετε ηγέτες υψηλών επιπέδων αλλά και επιπλέον να αναπτύσσετε τους δικούς σας ηγέτες που είναι στο δίκτυο σας, αφού οι εξωτερικοί περιορίζονται.
Η σωστή αναδοχή ισούται με Ηγέτες
Αφού λοιπόν  ο 1 στους 10 από τους νέους διανομείς σας θα μπορούσε να είναι ένας ηγέτης υψηλής απόδοσης, το πρώτο πράγμα στο πρόγραμμα σας θα πρέπει να είναι να αποφασίσετε πόσους ηγέτες χρειάζεστε , και στη συνέχεια πόσους νέους διανομείς θα πρέπει  να εισάγετε για να βρείτε τους ηγέτες. Το να κάνετε  όμως αναδοχές για να βρείτε ηγέτες (το συγκεκριμένο είδος αναδοχής)  δεν είναι μια ακριβής επιστήμη. Είναι σαν να ρίχνεις τα χαρτιά αλλά να μην ξέρεις που ακριβώς βρίσκονται στην τράπουλα. Μπορεί να είναι στα πρώτα τέσσερα φύλλα  ή στα τέσσερα τελευταία ,  στην οποία περίπτωση θα πρέπει να εισάγετε 49 διανομείς πριν  φτάσετε να βρείτε έναν ηγέτη. Θέλει πολύ μεγάλο όραμα και υποκίνηση για να μετακινηθείτε σε αυτή τη διαδρομή εξεύρεσης ηγετών, και για αυτό πολλοί παλεύουν σκληρά χωρίς σαν έχουν συναρπαστικά αποτελέσματα. Δεν πρέπει λοιπόν απλά να έχεις πίστη και να τη διατηρείς αλλά να έχεις ,πάθος, σιγουριά στο αποτέλεσμα και υπομονή
Οι ηγέτες δεν προσελκύονται από επιχειρηματικές ευκαιρίες που είναι μέτριες, απαθείς, με χαμηλή ενεργητικότητα ή πολύ πιεστικές. Αντίθετα προσελκύονται από το πάθος σας, τον ενθουσιασμό σας, τον πεντακάθαρο , σαφές σας όραμα και την υποκίνηση σας η οποία παράγει για εσάς και για αυτούς.
Ένας ανάδοχος «Χ» μπορεί να εισάγει είκοσι διανομείς «επειδή έτσι πιστεύει πως πρέπει να κάνει» και επειδή «πιστεύει πως αυτό θα δουλέψει» και επειδή θέλει «να παραμείνει στο παιχνίδι». Όμως, η αλήθεια είναι ότι δεν πιστεύει πως μπορούν να γίνουν  μεγάλα πράγματα και πως τα είκοσι αυτά άτομα που εισήγαγε  είναι καταδικασμένα στην ίδια μάχη που και αυτός πέσει θύμα. 
Τα αποτελέσματα:
Είκοσι νέοι αντιπρόσωποι προϊόντων = Κανείς Ηγέτης
Και αυτό όχι επειδή κανένας από τους είκοσι δεν είναι ηγέτης. Είναι. Όμως  η ηγεσία  τους δεν έχει έμπνευση για να ξυπνήσουν και να λειτουργήσουν. Απλά ήσαν εκεί και ο Ανάδοχος Χ τους έχασε.
Ο Ανάδοχος «Ψ» εισάγει  είκοσι άτομα με πάθος για την επιχειρηματική ευκαιρία που έχουν. Τους έχει παρουσιάσει μια δυνατή «εικόνα των δυνατοτήτων» , βασισμένη στο όραμα και στις αξίες των νέων αυτών διανομέων. Τους βοηθούν με τη στρατηγικής «Επέκταση της Λίστας» για να τους δείξουν τι μεγάλο δικτυακό οργανισμό θα έπρεπε να έχουν. Αυτή η προσέγγιση «Επέκτασης της Λίστας» τους αφυπνίζει και τους οδηγεί σε  5 ηγέτες που είναι έτοιμοι για μάχες.
Τα αποτελέσματα :
Είκοσι νέοι αντιπρόσωποι προϊόντων ισούνται με πέντε ηγέτες
« Η εξεύρεση που γίνεται στοχευμενα καιμε πάθος ισούται με αναδοχές (εισαγωγές)
Το επόμενο βήμα σας είναι να βρείτε πόσες συζητήσεις εξεύρεσης θα πρέπει να κάνετε προκειμένου να δημιουργήσετε μια εγγραφή. Η κλίμακα μπορεί να εκτείνεται  από μια προς μία μέχρι 10 προς μια. Του καθένα τα ποσοστά είναι διαφορετικά και βελτιώνονται με την εμπειρία και με την άνοδο της πίστης. Αν ακολουθείτε ένα δοκιμασμένο πρόγραμμα που κινείτε στα πλαίσια της Εξεύρεσης με ακεραιότητα και του ακούσματος μέσω τω αντιρρήσεων και χρησιμοποιείτε την τεχνική της Επέκτασης της Λίστας, τότε μπορείτε   με συνέπεια  και σταθερότητα να εγγράφετε ένα σε κάθε πέντε υποψηφίους. Να
  τα βήματα μιας δυναμικής  διαδικασίας εξεύρεσης:
  1. Όταν  προσδιορίσετε έναν υποψήφιο, αποφασίστε στο μυαλό σας και στην καρδιά σας ότι αυτός είτε θα ανταποκριθεί θετικά είτε θα σας συστήσει σε κάποιον που θέλει. Απλά αποφασίστε το.
  2. Γίνετε το πιο ενδιαφέρον άτομο που έχει ποτέ συναντήσει ή με το οποίο έχει μιλήσει. 
  3.  Στο βαθμό που το επιτρέπει  το πλαίσιο συζήτησης, ανακαλύψτε τι είναι εκείνο που τους υποκινεί, για παράδειγμα τι είναι για αυτούς σημαντικό και τι τους λείπει. Και  ακούτε τους, ακούτε τους, ακούτε 
  4. Να είστε εντάξει με την πιθανότητα ότι δεν βλέπουν  για αυτούς θετική την έναρξη τους αυτή την στιγμή. Μην αποκτήσετε εθισμό με το να προσπαθείτε να κάνετε να γράφετε ο καθένας στο δίκτυο σας.
  5. Πείτε τους πως γνωρίζετε ότι αυτή η επιχειρηματική ευκαιρία μπορεί να φέρει αποτελέσματα για αυτούς, και δώστε τους υλικό της εταιρίας να μελετήσουν.
  6. Κάντε επακολουθητικές ενέργειες , επακολουθητικές ενέργειες,  επακολουθητικές ενέργειες  .
Η πραγματοποίηση των βημάτων  1-5 συνιστά ένα ξεκαθάρισμα. Ξεκαθαρίζετε εκείνα τα άτομα που μπορούν τώρα να δουν την επιχειρηματική ευκαιρία που τους προσφέρετε , και είναι έτοιμα να ξεκινήσουν τώρα. Πόσους ανθρώπους χρειάζεται να ξεκαθαρίσετε, ώστε τελικά να κάνετε αναδοχή έναν;
Η δημιουργία ενός προγράμματος (πλάνου)
Η δημιουργία του πλάνου σου είναι  απλή και αποφασιστικής σημασίας, είτε όταν θέλεις να επιτύχεις τους στόχους σου και να δουλέψεις πάνω στις δράσεις από το τέλος (επίτευξη στόχου)  στο σήμερα, είτε  όταν θέλεις να αποφασίσεις το μέγιστο αριθμό επαφών που μπορείς να δεσμευθείς να ξεκαθαρίζεις καθημερινά ή εβδομαδιαία και να υπολογίσεις έτσι την ημέρα επίτευξης του στόχου που βρίσκεται στο μέλλον.
Για παράδειγμα, εάν θέλεις να κερδίζεις 3.000 ευρώ τον μήνα μέσα σε  6 μήνες (χρησιμοποιώντας τα στατιστικά που αναφέραμε παραπάνω), τότε θα χρειαστείς να δεσμευθείς   να ξεκαθαρίσεις  150 άτομα μέσα στους επόμενους τέσσερις μήνες… και όχι στους  έξι, καθώς θα πρέπει να βρεις και χρόνο για τα τελευταία ξεκαθαρίσματα σου που θα αναπτύξεις στην ηγεσία  και στον όγκο αγορών τους. Για αυτό θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον 2 μήνες για αυτό. Άρα ψάχνεις για 37.5 ξεκαθαρίσματα  τον μήνα ή για 8.7 την εβδομάδα. Και θα πρέπει να καταλήξεις εισάγοντας 1.7 άτομα την εβδομάδα.
Αν δεν μπορείς να δεσμευθείς σε ένα τέτοιο επίπεδο δράσης, τότε αποφάσισε σε τι μπορείς να δεσμευτείς και δούλεψε πάνω σε αυτό και σιγά- σιγά το αναπτύσσεις.
Να θυμάσαι, το πλάνο σου,  είναι απλά ένα πλάνο. Θα πρέπει να εξετάζεις την πρόοδο σου και να ελέγχεις τα ποσοστά σου τουλάχιστον μια φορά τον μήνα. Αν είσαι εκτός πορείας, τότε αναθεώρησε άμεσα το πλάνο σου.
 Παράδειγμα:
3.000 ευρώ τον μήνα ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 3 επιτυχημένες καθιερωμένες γραμμές που ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 3 σε διαφορετικές γραμμές ηγέτες γραμμών που ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 30 νέες σωστές εγγραφές που ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 15 ξεκαθαρίσματα συνειδητοποιημένων που ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 8,7 ξεκαθαρίσματα την εβδομάδα
Αυτά είναι μικρές ομάδες ατόμων με τον ίδιο τρόπο σκέψης που ο καθένας είναι δεσμευμένος είτε στο δικό του Έργο είτε στο ίδιο Έργο. Στην ομάδα δίνουν ο ένας στον άλλον την άδεια να κρατούν ο ένας τον άλλον μετρήσιμο για τις «μέχρι τότε» δεσμεύσεις τους .Η ομάδα επίσης  είναι μια πηγή επίλυσης προβλημάτων.
Οι Κύκλοι Μετρησιμότητας μπορούν να δημιουργηθούν από κάθε ομάδα είτε στα πλαίσια μια συγκεκριμένης εταιρίας/οργανισμού  ή εκτός αυτού. Το κάθε άτομο μπορεί να υπηρετήσει, να συμβάλλει σε αυτή τη δυνατότητα ασχέτως της εμπειρίας του ή ειδικότητας του. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι το δικό σου Έργο , την δικής σου θέλησης να είσαι μετρήσιμος ,και την επιθυμία σου να διατηρείς και τους  άλλους μετρήσιμους ( υπόλογους). Πως σου φαίνεται το να είσαι υπόλογος (μετρήσιμος),πως νιώθεις για αυτό; Μήπως ότι θα μπλέξεις σε μπελάδες με το να γίνεις υπόλογος; Όχι, το να γίνεις με αυτή τη διαδικασία μετρήσιμος (υπόλογος) δεν έχει να κάνει σε τίποτα με το να σε κριτικάρουν, να σου πουν ότι κάνεις λάθος ή τέτοια πράγματα.  
Το να διατηρείσαι μετρήσιμος, είναι απλά το να «ακούς», είναι ένα μέρος να δίνεις αναφορά σχετικά με το κατά πόσον έκανες ή δεν έκανες πράγματα, και ένα μέρος να αναφέρεις αν θα κάνεις αύριο πράγματα,.

Εντόπιζε και λύνε τα προβλήματα

Το μόνο πράγμα που μπαίνει ανάμεσα στο που είσαι τώρα και στο που θέλεις να βρεθείς, είναι μια σειρά προβλημάτων. Πρέπει να λύνεις άμεσα και με συνέπεια τα προβλήματα, και τότε θα προοδεύεις μέσα από την επιτυχία..
Κάνε μέρος του προγράμματος σου να καταγράφεις τα προβλήματα που βλέπεις, σε μια ξεχωριστή σελίδα,  να κάνεις καταιγισμό ιδεών μαζί με άλλους για λύσεις και να μελετάς μοντέλα επιτυχίας για τις λύσεις. Καθώς θα δημιουργείς λύσεις, κατέγραφε τες δίπλα από το πρόβλημα. Και έτσι οι λύσεις θα γίνονται μέρος του προγράμματος σου.
Θα πρέπει να κάνεις δεσμεύσεις για να ενεργοποιείς τις λύσεις σου. Να ένα παράδειγμα:
Μεγαλύτερο Πρόβλημα
Όχι Νέοι Συνεργάτες
Λύσεις
Εξεύρεση 2 την ημέρα
Μέχρι πότε
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!
Υποπρόβλημα
Υπολύσεις
Μέχρι πότε
Που να βρίσκω2 νέους υποψήφιους την ημέρα
1.
Εργασία στη λίστα υποψηφίων.
2.Αγγελίες

3.Συστάσεις
4.
Παλιοί υποψήφιοι
1.
 2
3
4

Σήμερα
1η Ιουνίου
Διαρκώς
7 Ιουνίου
Βρίσκω ένα σταθερό και ήσυχο  2ωρο την ημέρα
A.

B.
Κάνω συναντήσεις με την ομάδα για να συζητώ προγραμματισμό
Περιορίζω και εξαλείφω  χρόνο στην
Τηλεόραση

A.

B.
Πέμπτη

Τώρα
Βελτιώνω την πίστη μου
και τον ενθουσιασμό μου
A.
B.
C.
Ξαναγράφω το όραμα μου
Διαβάζω καθημερινά το όραμα μου
Συνέντευξη με έξι συνειδητοποιημένους ηγέτες
A.
B.
C.
Κυριακή
Καθημερινά
Με δύο την εβδομάδα, ξεκινώ Τώρα
Η επιτυχία σου θα εξαρτηθεί από την επιθυμία σου να δεσμευθείς σε αυτές τις «Μέχρι πότε» δράσεις.
Δέσμευση είναι μια απόφαση να κάνεις κάτι, δεν έχει σημασία τι. Οι περισσότερες αποφάσεις λαμβάνονται με σχετική ευκολία. Το νόημα τους, είναι κάτι που εκείνη τη στιγμή φαίνεται σωστό. Η πρόκληση που συναντάμε με αυτές τις αποφάσεις είναι πως δεν μας προσφέρουν καμία ικανότητα να δράσουμε δυναμικά όταν οι δυσκολίες έρχονται ή όταν δεν είμαστε σε καλή διάθεση. Αντίθετα όμως, μια ΔΕΣΜΕΥΣΗ μας υποστηρίζει στο να δράσουμε, ασχέτως του ποιες είναι οι περιστάσεις. Αυτή η ικανότητα στην ουσία αναδημιουργεί τις περιστάσεις από αρνητικές σε θετικές. Αν φοβάστε κάτι, η μόνη διέξοδος είναι η δράση.
Μπορείτε να διαβάστε περισσότερα άρθρα στο blog μου «Η επιτυχία στο δικτυακό μάρκετινγκ». Επίσης μπορείτε να προμηθευτείτε τα ebooks μου
Ακόμη  να παρακολουθήσετε το σεμινάριο μου ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, εσείς και η ομάδα σας. Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες για αυτό , αλλά και για την δυνατότητα Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κόουτσινγκ) γράφοντας μου στο mmavrovouniotis@gmail.com , και καλώντας  στο 2105018493.

Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: