Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2014

Πώληση όπως ο Steve Jobs



Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887

DARREN HARDY-Publisher of SUCCESS Magazine

Ενώ ο  Steve είναι γνωστός για το ιδιοφυές  marketing του και για το ότι έβγαλε την  Apple από το χείλος της καταστροφής και την οδήγησε στο να γίνει η μεγαλύτερης αξίας μάρκα και η πιο αγαπημένη ταυτόχρονα στον κόσμο, ήταν ικανός να τα κάνει όλα αυτά επειδή πάνω από όλα ήταν καταπληκτικός πωλητής. Και μάλιστα μια ιδιοφυία στις πωλήσεις.
Πιο συγκεκριμένα,  δεν είναι γνωστός ούτε και τον θυμόμαστε ως πωλητή , αλλά με όλα τα άλλα επίθετα  θαυμασμού  που του δόθηκαν από άλλους: ιδιοφυία, επαναστάτης, ηγέτης, μεγιστάνας, φωστήρας, και ο κατάλογος συνεχίζεται.  
Να όμως κάποια μυστικά σχετικά με το πώς κατάφερε αυτό τον άθλο- ως πωλητής και ηγέτης πωλήσεων- και για το πώς να γίνεις σαν τον Στηβ.
ΜΥΣΤΙΚΟ 1 : Μην ανταγωνίζεσαι μόνο με βάση την τιμή. Κανείς δεν αγόρασε ποτέ ένα  Apple λόγω της τιμής του. Στην πραγματικότητα η Αpple  είναι η πιο ακριβή συγκρινόμενη με τους βασικούς ανταγωνιστές της. Όμως οι άνθρωποι αγοράζουν Apple λόγω της αξίας των προϊόντων τα και όχι λόγω του κόστους
Αυτό είναι ένα μεγάλο μάθημα. Μην ανταγωνίζεσαι με τις άλλες εταιρίες στην αγορά σου βασιζόμενος στην τιμή. Αντίθετα, να ανταγωνίζεσαι με βάση την αξία, και να κάνεις μια καλύτερη δουλειά από αυτούς  διατυπώνοντας την πρόταση αξίας των προϊόντων και υπηρεσιών σου, την ανακούφιση στον πόνο που αυτά δημιουργούν και την  ουσιαστική αξία που παραδίδεις.
ΜΥΣΤΙΚΟ 2: Οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν τι θέλουν μέχρι να τους το δείξεις.
Για αυτό και
oι πελάτες θα πρέπει πρώτα να εκπαιδεύονται στο γιατί χρειάζονται το προϊόν σου. Και μετά μπορεί να γίνουν οι καλύτεροι συνήγοροι, και να διαδίδουν ενεργά τα λόγια σου εκ μέρους της εταιρίας ή των προϊόντων.
Κανείς δεν έψαχνε για ένα iPhone  όταν αυτό βγήκε στην αρχή. (ούτε για ένα iPod ή ένα iPad), όμως τώρα κανείς δεν θέλει να είναι ο μοναδικός στην κοινότητα του χωρίς αυτό. Με τον ίδιο τρόπο μπορεί να δουλέψει και το δικό σου προϊόν, όμως αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν εσύ και οι πωλητές σου ευαγγελιζόσαστε και εκπαιδεύετε  την αγορά των καταναλωτών για τον «καλύτερο κόσμο» που δημιουργείται από προϊόν ή την υπηρεσία σου.
ΜΥΣΤΙΚΟ 3: Δημιούργησε σπουδαίες  παρουσιάσεις. Θεωρώ τον Jobs τον σπουδαιότερο  κεντρικό ομιλητή της εποχής μας. Ο Jim Rohn συνήθιζε να περιγράφει δύο ρήτορες από την αρχαιότητα. Ο ένας ονομαζόταν Κικέρων. Και ο άλλος Δημοσθένης. Λέγεται πως όταν μιλούσε ο Κικέρων τα πλήθη συγκλονίζονταν και αναφωνούσαν « Τι λαμπρή ομιλία». Και όταν μιλούσε ο Δημοσθένης , οι άνθρωποι θα έλεγαν «Ας βαδίσουμε». Ο  Steve Jobs ήταν ο Δημοσθένης της μοντέρνας εποχής. Όταν μιλούσε οι άνθρωποι έλεγαν «Ας αγοράσουμε»
Μην μιλάτε για να εισπράττετε χειροκροτήματα.
Μιλάτε για να υποκινείτε δράση.
Πολλοί ομιλητές ομιλούν για την επιστροφή των «πωλήσεων δωματίου».
Να κάνουν πολλές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια πωλήσεις μετά μια ομιλία σε μια επική ημέρα.
 Ο Steve  θα έκανε όμως δισεκατομμύρια πωλήσεις μετά την ομιλία του.
Τόσο καλός ήταν.
Ένα βιβλίο το οποίο συστήνω συχνά για το πώς να δυναμώσετε τις δεξιότητες παρουσιάσεων σας είναι το είναι The Presentation Secrets of Steve Jobs  του Carmine Gallo. Αν δεν έχεις ακούσει τη συνέντευξη μου με τον  σχετικά με τα μυστικά παρουσίασης του Steve Jobs,είσαι τυχερός. Θα την μοιραστώ μαζί σου σήμερα. Πάτησε τον ακόλουθο σύνδεσμο:
Πόσο καλός είσαι λοιπόν στις παρουσιάσεις πωλήσεων;
Όταν μελετάς τον Steve και μετά εσένα, βλέπεις καθόλου χώρο για βελτίωση;
Αν βλέπεις. Κλείσε το χάσμα. Κάνεις μια μεγάλη πρόοδο έτσι.
ΜΥΣΤΙΚΟ 4: Δημιούργησε μια «Εμπειρία Αγοράς».
Ο
Job δεν έκανε μια πώληση. Ήταν εκεί για να παραδώσει μια πλήρη και ολοκληρωμένη εμπειρία. Κοίταξε πως είναι φτιαγμένο ένα κατάστημα της Apple ώστε να διευκολύνει μια εμπειρία. Πρόσεξε το πώς είναι σχεδιασμένο το προϊόν, πως είναι συσκευασμένο, πως παραδίδεται και πως υποστηρίζεται. Είναι μια τελική εμπειρία πολύ συγκεκριμένη, που δημιουργήθηκε με επιμέλεια και προσοχή. Να γιατί η  Apple έχει κερδίσει μια τέτοια βάση πελατών παθιασμένων και πιστών.
Τι κάνετε όμως εσείς;
Είστε έξω για να κάνετε μια πώληση ή για να δημιουργήσετε μια πλήρη και ολοκληρωμένη εμπειρία;
 ΜΥΣΤΙΚΟ 5:Μην φοβάσαι την απόρριψη. Ο Jobs έζησε το slogan του “Think Different” . Πάντα ήθελε να σκέπτεται έξω από το κουτί ή να δημιουργεί ένα ολότελα καινούργιο κουτί με κάποιες ριζοσπαστικές  ιδέες. Ήθελε να δοκιμάζει καινούργια πράγματα και να αποτυγχάνει.
Η  Apple δεν είναι κάτι που θυμούμαστε για τις αποτυχίες της, είχε όμως πολλές. Απλά  για να αναφέρω κάποιες αναφέρω τα Apple III, Macintosh TV, the 20th Anniversary Macintosh, PowerMac G4 Cube, Apple Bandai-Pippin, AppleWorks, iPod U2 Special Edition, eMate 300, Macintosh Portable, eMac και φυσικά τα Newton και Lisa.Όμως αποτυγχάνοντας-και αποτυγχάνοντας γρήγορα, νωρίς και συχνά-ο  Jobs μάθαινε πολύτιμα μαθήματα από τις εμπειρίες του, οι οποίες σχημάτισαν τις επόμενες επιτυχίες του.
Για αυτό λοιπόν για εσένα και την ομάδα πωλήσεων σου, μην φοβάστε να αποτυγχάνετε . Το να μαθαίνετε μέσω των αποτυχιών είναι ένας σπουδαίος τρόπος να αναπτύσσεστε γρήγορα. Όπως έλεγε ένας άλλος μεγάλος πωλητής, ο Zig Ziglar, , «Γίνε ειδικός στα καλύτερα, προετοιμάσου για τα χειρότερα και αξιοποίησε  πάνω σε ότι έρχεται».
Για αυτό, αποτυγχάνετε γρήγορα, συχνά και διαρκώς. Και επιτρέψτε σε αυτές τις αποτυχίες να μορφοποιήσουν τις δεξιότητες σας, τις διαδικασίες  σας και την ειδικότητα σας.
 Ανακεφαλαιώνοντας:
  1. Μην ανταγωνίζεστε αποκλειστικά πάνω στις τιμές.
  2. Εκπαιδεύετε τους πελάτες σας πάνω στο γιατί χρειάζονται το προϊόν σας
  3. Δημιουργείτε σπουδαίες παρουσιάσεις
  4. Δημιουργείτε μια «Εμπειρία Αγοράς»
  5. Μην φοβάστε την αποτυχία

 ________________________________________________________________________
Λοιπόν;
Πως μπορείτε να εφαρμόσετε αυτές τις 5 αρχές στην δικτυακή σας επιχείρηση;
Φτιάξτε ένα πλαίσιο αρχών γύρω από την κάθε μια αρχή , για το τι πρέπει να κάνετε και τι να μην κάνετε.
Εφαρμόστε ΠΡΩΤΑ εσείς ο ίδιος
Διδάσκετε το στην ομάδα σας
Περάστε το στην κουλούρα  (φιλοσοφία) του δικτύου σας
ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣ Ο STEVE JOBS
 Μιχαηλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
Business & Life Coach
2105018493
6938979887


Δεν υπάρχουν σχόλια: