Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2016

2016 – Δικαιολογίες ή Διακρίσεις. Δική σου η επιλογή


Richard brooke

Τέλος φόρμας

Το 2016 έφτασε και ο καθένας είναι γεμάτος με αισιοδοξίαμε την επιθυμία να κάνει διαφορετική αυτή τη χρονιά.

Τότε λοιπόν γιατί όλες αυτές οι δηλώσεις επιθυμίας-οι ευχές- καταρρέουν και χάνονται;
Γιατί απλά ποτέ δεν γίνονται προθέσεις.
Οι προθέσεις επίσης υπερεκτιμώνται. Η δύναμη των προθέσεων μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να ξεκινήσουν τους στόχους για τη νέα Χρονιά, όμως και αυτό ζει για λίγο .
Χρειαζόμαστε κάτι περισσότερο από αυτά. Χρειαζόμαστε παραμένουσα δύναμη. Χρειαζόμαστε ΟΡΜΗ. Χρειαζόμαστε ΝΙΚΕΣ.

Ο καθένας που συνδέεται σε μια ευκαιρία δικτυακού μάρκετινγκ  έχει καλές προθέσεις. Ο καθένας σκέφτεται -και μπορεί και να το πιστεύει-ότι θα πετύχει, σωστά; Αλλιώς, γιατί να γραφτεί;
Όμως  αντίθετα από ότι πρέπει, τι κάνει; Βρίσκει Δικαιολογίες.
Οι δικαιολογίες είναι βαθιά ριζωμένες στην κουλτούρα μας. Αλήθεια όμως, υπάρχει περίπτωση να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι όσο λέμε «Δικαιολόγησε με γιατί… Συγχώρεσε με…»;
Για σκεφθείτε όμως τι θα συνέβαινε αν οι άνθρωποι κατείχαν πραγματικά τις επιλογές τους… και αναλάμβαναν την ευθύνη για αυτές αντί  να βρίσκουν δικαιολογίες;

Να ένα παράδειγμα του τι εννοώ. Ας πούμε ότι ένα μέλος της ομάδας σας αργεί να έρθει σε μια συνάντηση που είχε μαζί σας. Συνήθως δικαιολογείτε λέγοντας κάτι σαν «Συγγνώμη που άργησα. Είχε πολύ κίνηση».
Όμως θα μπορούσε να κάνει μια ειλικρινή δήλωση όπως η ακόλουθη «Καταλαβαίνω ότι άργησα. Επέλεξα να κάνω άλλα πράγματα αντί να τιμήσω την συνάντηση μας. Καταλαβαίνω ότι η επιλογή μου μπορεί να  έχει καταστρέψει την αξιοπιστία μου.  Δεσμεύομαι  να μάθω από αυτό και να διορθώσω τη σχέση μας».
Να οι 4 Κορυφαίες Δικαιολογίες που έχω ακούσει τα 38 χρόνια ενασχόλησης μου με το Δικτυακό Μάρκετινγκ:
 (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τιμώ  τις επιλογές των ανθρώπων. Η δική μου δουλειά είναι όχι να αποφασίζω τι θα έπρεπε να θέλουν ή να έχουν ως προτεραιότητες οι άνθρωποι αλλά το να τους υποστηρίζω αποφασιστικά όταν αποφασίσουν να κτίσουν μαζί μου αυτή την επιχείρηση).
Δικαιολογία #1: “Ήμουν απασχολημένος. Είχα να κάνω αυτό ή εκείνο» , αντί να πουν «Επέλεξα να κάνω κάτι άλλο αντί να κτίσω την επιχείρηση μου. Αυτό το κάτι άλλο είναι πιο σημαντικό για εμένα…πιο σημαντικό και από την δέσμευση μου ή την υπόσχεση που έκανα σε εσένα και στο μέλλον μου».
Δικαιολογία #2: «Κανείς δεν θέλει να το κάνει» αντί του να πουν «Επέλεξα να το αποφασίσω αυτό παρά όλες τις τρέχουσες ενδείξεις που λένε ότι  18.5 εκατομμύρια άνθρωποι μόνο στις ΗΠΑ αποφασίζουν να το κάνουν  και  παρά το ότι περισσότεροι από 475,000 ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ επιλέγουν να κάνουν δικτυακό μάρκετινγκ».
Δικαιολογία #3: «Κανείς πια δεν έχει χρήματα» αντί του «Οι άνθρωποι έχουν χρήματα. Απλά κοιτάτε την ουρά στα Starbucks με τα  20 people που θα ξοδέψουν $150-$200 τον μήνα σε γλυκά και είδη πρωινού» .
Δικαιολογία #4:  «Κανείς δεν μου ανταποκρίνεται» αντί να πουν «Οι προσκλήσεις μου θέλουν δουλειά. Θα πρέπει να βελτιώσω την πειστικότητα μου, τον ενθουσιασμό μου, το αίσθημα του επείγοντος, την εκτίμηση και το άκουσμα μου… ώστε αυτοί οι άνθρωποι ή ακόμη και οι άνθρωποι που με ξέρουν από πάντα, να αρχίσουν να  βλέπουν ότι έχω ενδιαφέρον».
Πως μπορείτε λοιπόν να «προφυλάξετε» την ομάδα σας από αυτές τις δικαιολογίες; 
·         Μπορείτε να ξεκινήσετε με το να τους στείλετε αυτό το άρθρο
·         Μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι εσείς οι ίδιοι αποτελείτε ένα λαμπρό παράδειγμα ανάληψης ευθύνης των επιλογών σας.. και να τους εμπνέετε έτσι ως παράδειγμα προς μίμηση.
·         Ακόμη, μελετήστε και αριστεύστε στην Τέχνη της Υποκίνησης. Θα μπορούσατε να κάνετε το βιβλίο μου  Mach II: The Art of Vision & Self-Motivation το πρώτο βιβλίο που θα διαβάσετε το 2016

Οι άνθρωποι που έχουν υποκίνηση κάνουν στοχευμένες και παραγωγικές επιλογές οι οποίες επιλογές είναι ευθυγραμμισμένες με τους στόχους τους και τις δεσμεύσεις τους. Οι άνθρωποι με υποκίνηση δημιουργούν νίκες και ορμή.
Να μια γρήγορη υπενθύμιση του τι είναι Υποκίνηση:
·         Ενθουσιασμός. Η υποκίνηση σε κάνει να δείχνεις και να νοιώθεις μια φωτιά στη ζώνη σου. Δημιουργεί ενέργεια. Είναι ελκυστική και εκδηλώνει και πραγματοποιεί τις προθέσεις της. Οδηγεί απευθείας σε στοχευμένες δράσεις.
·         Θάρρος. Οι άνθρωποι με υποκίνηση είναι θαρραλέοι. Το θάρρος είναι παρόν μόνο κατάμουτρα μιας συζήτησης – φόβου όπως αυτή που λέει «κι αν δεν δουλέψει αυτό;». Αν είσαι ανθρώπινος τότε αυτοί οι φόβοι επισκέπτονται το μυαλό σου. Οι άνθρωποι με θάρρος κάνουν όσα πρέπει «όπως και νάχει».
·         Φυσική Ενέργεια. Οι άνθρωποι με υποκίνηση έχουν ενέργεια. Θέλουν να μπαίνουν στο παιχνίδι κάθε λεπτό.
·         Δημιουργικότητα. Οι άνθρωποι με υποκίνηση είναι δημιουργικοί. Λύνουν οποίο πρόβλημα έχουν. Σπρώχνουν τα πράγματα σε μια θετική κατεύθυνση. Όταν 10 άνθρωποι  λένε όχι τότε ένα υποκινημένο και δημιουργικό άτομο το ερμηνεύει αυτό ότι σημαίνει πως βρίσκεται όλο και πιο κοντά σε ένα ΝΑΙ.

Η Υποκίνηση είναι ένα άμεσο και προφανές αποτέλεσμα του Οράματος μας… με άλλα λόγια της πίστης μας , της νοοτροπίας μας και των προσδοκιών μας , είτε αυτά είναι για την επιχείρηση μας, είτε για οποιοδήποτε άλλον τομέα  της ζωής μας.

ΣΤΟ ΒΑΘΜΌ ΠΟΥ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΑ ΣΑΦΗ ΠΆΝΩ ΣΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΌ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ… ΤΟΤΕ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΜΜΕΝΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ.

Όμως στο βαθμό που το ΟΡΑΜΑ τους είναι ΑΣΑΦΕΣ  σχετικά με τις δυνατότητες του, τότε θα βρίσκουν δικαιολογίες.
Το πιο καλό πράγμα που μπορείς να κάνεις ως  ανάδοχος (σπόνσορας) ενός καινούργιου ατόμου είναι να κτίσεις την σαφήνεια του Οράματος του… την πίστη του και την πειστικότητα του.
Όταν αρχίζεις να ακούς δικαιολογίες, αντί να τους κατηγορείς (πράγμα που δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα), ξεκίνησε το παιχνίδι ηγεσίας σου. Υποκίνησε τους! Για αυτό μάλιστα πληρώνεσαι τα πολλά χρήματα ..για αυτό και το αξίζει.
Ας κάνουμε το 2016 τη χρονιά των ΝΙΚΩΝ!
– Richard
_____________________________________________________________________
Διαβάστε με προσοχή αυτό το άρθρο. Μέσα στις γραμμές βρίσκεται η συνταγή επιτυχίας.Κάντε το θέμα συζήτησης στην ομάδας σας.Εφαρμόστε  το, και γίνετε εσείς το 100% παράδειγμα.

Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
Best Life Coaching
http://www.michailmavrovouniotis.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: