Στο προηγούμενο άρθρο μιλήσαμε για τους κινδύνους, τα οφέλη και το σύστημα των 6 αρχών πάνω στις οποίες στηρίζεται η θεωρία του δικτυακού μάρκετινγκ. Ήταν η εισαγωγή και πιστεύω πως είστε τώρα έτοιμοι να περάσουμε στον πυρήνα της θεωρίας του δικτυακού μάρκετινγκ.
Σε αυτό το άρθρο σας παρουσιάζω τις 2 πρώτες αρχές που είναι
1.Οι Κύκλοι Επιρροής
2. Το Παθητικό εισόδημα
ΚΥΚΛΟΙ ΕΠΙΡΡΟΗΣ
Το ΔΜ δημιουργήθηκε πάνω στην ιδέα ότι όλοι έχουμε Κύκλους Επιρροής ή υπάρχοντα δίκτυα ανθρώπων. Αυτά είναι ιδρυμένα και αναπτύχθηκαν στην πορεία της ζωής μας. Ορισμένοι έχουν μεγάλους κύκλους , άλλοι έχουν μικρότερους. Ορισμένοι πάλι έχουν πολλά και διαφορετικά δίκτυα, άλλοι πάλι έχουν λίγα. Παραδείγματα τέτοιων είναι η οικογένεια, οι φίλοι, οι γείτονες, οι συνάδελφοι στη δουλειά, οι επαγγελματικές μας επαφές, οι συμμαθητές μας και οι φίλοι μας σε συλλόγους και σωματεία. Αυτοί οι κύκλοι επιρροής μας, με τους οποίους διατηρούμε συχνή επαφή αναφέρονται ως “Ζεστή Αγορά” μας. Πρέπει όμως να καταλάβεις ότι ο Κύκλος Επιρροής ως δίκτυο είναι πολύ μικρότερος από τη “Ζεστή Αγορά” σου. Αυτά τα δίκτυα είναι για εμάς περιουσιακά στοιχεία, με διάφορους τρόπους.
Το ΔΜ χρησιμοποιεί τη σύνδεση ενός ατόμου με ένα άλλο άτομο
Αυτή (η σύνδεση) μεγιστοποιεί την ιδέα των ανθρώπων που μοιράζονται ιδέες και πληροφορίες καθώς και προϊόντα και υπηρεσίες.
Καθώς συνδεόμαστε με άλλους, εξοικειωνόμαστε καλύτερα μαζί τους. Μοιραζόμαστε τα ενδιαφέροντα μας, τις αξίες μας και τις εμπειρίες μας. Συζητάμε για αυτά που μας αρέσουν και όχι για όσα δεν μας αρέσουν. Προτείνουμε αλλά και ζητάμε προτάσεις για ταινίες, γιατρούς, σχολεία, οδοντιάτρους, εστιατόρια, βιβλία και άλλα προϊόντα και υπηρεσίες. Στο ΔΜ πληρωνόμαστε για να κάνουμε τη σύσταση και πώληση του προϊόντος και υπηρεσίας μας μέσα και διαμέσου των Κύκλων Επιρροής μας. Όταν αυτό το καταλάβουμε και το εφαρμόσουμε, τότε αυτό που κάνουμε ονομάζεται μάρκετινγκ συστάσεων.
Στο Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι πολύ σημαντικό να εργάζεσαι με του Κύκλους Επιρροής. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους νέους δικτυωτές να αναπτύξουν εμπειρία και εξειδίκευση από το πρώτο στάδιο της επιχείρησης τους, όταν βρίσκονται ακόμη στο στάδιο του ξεκινήματος. Υπάρχει ένα μεγάλο επίπεδο άνεσης και επιτυχία εγγραφών (αναδοχών δηλαδή) όταν εργάζεσαι με επαφές που γνωρίζεις ή / και σε γνωρίζουν.
Εάν κάποιος αισθάνεται άβολα όταν προσεγγίζει επαφές των Κύκλων Επιρροής του, τότε θα πρέπει να επανεκτιμήσει σοβαρά εάν το Δικτυακό Μάρκετινγκ μπορεί (και πως) να δουλέψει για αυτόν. Προφανώς του λείπει ένα ισχυρό πιστεύω, μια αίσθηση αυτοεκτίμησης, Οι νεοεισερχόμενοι στο Δικτυακό Μάρκετινγκ το οφείλουν στον εαυτό τους και στους άλλους να κάνουν επαφές με άτομα της Ζεστής Αγοράς τους και του ευρύτερου Κύκλο Επιρροής τους.
Το μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας το οποίο απολαμβάνει ένας δικτυωτής μερικής απασχόλησης, προέρχεται από επαφές του Κύκλου Επιρροής του. Πολλές από αυτές αναπτύσσονται σε Τοπικό επίπεδο, συνήθως όμως ήδη υπάρχει μια σχέση πριν να πραγματοποιηθεί η επιχειρηματική συνεργασία.
Φυσικά οι επαγγελματίες δικτυωτές ολικής απασχόλησης γνωρίζουν καλά την σημασία ων επαφών με τους Κύκλους Επιρροής και το κάνουν πράξη.
Σαν δικτυωτής μερικής απασχόλησης που θέλει οικονομική επιτυχία, θα πρέπει να έχεις το κουράγιο να αποδεχθείς αυτή την πραγματικότητα.
Μερικής Απασχόλησης Παθητικό Εισόδημα
Αυτό που υποκινεί τους ανθρώπους να δίνουν χρόνο στο να συστήνουν προϊόντα και στο να δημιουργούν έναν δικτυακό οργανισμό είναι η ευκαιρία να δημιουργήσουν παθητικό εισόδημα από μερική απασχόληση. Οι περισσότεροι δικτυωτές, ξεκινούν με μερική απασχόληση έχοντας την ελπίδα ότι θα συμπληρώσουν έτσι τις υπόλοιπες πηγές εισοδήματος τους. Τα κέρδη από τη λιανική είναι το αποτέλεσμα της ανάπτυξης μια βάσης πελατών. Οι υπερ-προμήθειες είναι το αποτέλεσμα της δημιουργίας ενός δικτυακού οργανισμού που αναπτύσσεται σε βάθος (βαθαίνει). Καθώς ή επιχείρηση μεγαλώνει και αναπτύσσεται, μια ροή παθητικού εισοδήματος κερδίζεται σαν άμεση ανταμοιβή της πώλησης προϊόντων και της διοίκησης ενός συστήματος διανομής.
Η πλειοψηφία αυτών που συμμετέχουν στο Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι μερικής απασχόλησης διανομείς, κι αυτό το ποσοστό είναι 90-95%. Η θεωρία λέει ότι μπορείς να δικτυώνεσαι επιπρόσθετα της σταθερής σου εργασίας.
Εάν είσαι μερικής απασχόλησης- είτε γιατί έτσι αποφάσισες είτε γιατί δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς, τότε διάλεξε ένα πρόγραμμα Δικτυακού Μάρκετινγκ με το οποίο θα έχεις την καλύτερη δυνατή οικονομική επιτυχία στη βάση μερικής απασχόλησης.
Δεν είναι ίδια όλα τα προγράμματα. Με ορισμένα από αυτά, ένας διανομέας μερικής απασχόλησης είναι πολύ δύσκολο να δημιουργήσει παθητικό εισόδημα μερικής απασχόλησης. Αυτά τα προγράμματα βλέπετε απαιτούν στην ουσία ολική απασχόληση. Ορισμένοι διανομείς έχουν αναπτύξει τον δικτυακό τους οργανισμό μέχρι του σημείου να γίνει μια κερδοφόρα ολικής απασχόλησης επαγγελματική καριέρα. Τίποτα δεν είναι πιο ελκυστικό από το να ζεις τον τρόπο ζωής ενός επαγγελματία ολικής απασχόλησης στο Δικτυακό Μάρκετινγκ.
Όμως πρέπει να θυμάσαι ότι ο κλάδος μας, είναι ένας κάδος συμμετεχόντων στη βάση της μερικής απασχόλησης. Η βασική αρχή της θεωρίας του Δικτυακού Μάρκετινγκ είναι “Παθητικό Εισόδημα από Μερική Απασχόληση”.Ο κλάδος μας δημιουργήθηκε για να παρέχει μια πρόσθετη ή εναλλακτική πηγή εισοδήματος στους ανθρώπους. Για την πλειοψηφία των ανθρώπων λοιπόν πρόκειται για τη δημιουργία μιας μερικής απασχόλησης επιχείρησης από το σπίτι. Όταν μιλάμε για “επιχείρηση” προφανώς η ουσία είναι να βγάλουμε χρήματα. Έτσι λοιπόν τα άτομα που κάνουν αυτή την επιχείρηση με μερική απασχόληση θα πρέπει να ελέγξουν το πρόγραμμα αποζημιώσεων της εταιρίας δικτυακού μάρκετινγκ ώστε να διασφαλίσουν ότι αυτό μπορεί να τους καταστήσει ικανούς να έχουν μια θετική ρευστότητα από τις προσπάθειες που καταβάλλουν απασχολούμενοι με τη μορφή της μερικής απασχόλησης. Ο πιο καλός και αποτελεσματικός τρόπος να το κάνουν , είναι το να κάνουν μια κλασσική -δηλαδή τυπική- ανάλυση ρευστότητας στη δικτυακή τους επιχείρηση.
Το γεγονός ότι ένα άτομο μπορεί να έχει σταθερό εισόδημα από μερική απασχόληση είναι πολύ ενθαρρυντικό. Στόχος είναι να το κάνει αυτό μακροπρόθεσμα να γίνει παθητικό εισόδημα. Η εκμάθηση των κατάλληλων μεθόδων και δεξιοτήτων καθιστά ικανούς τους δικτυωτές να μάθουν και να διδάξουν τις έννοιες που χρειάζονται για το κτίσιμο με επιτυχία ενός δικτυακού οργανισμού σε βάθος. Όμως η θεωρία μας ενημερώνει ότι για το πετύχεις αυτό πρέπει να δραστηριοποιηθείς σε ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ που είναι φτιαγμένο για εργασία μερικής απασχόλησης. Δεν νομίζεις ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό αφού η πλειοψηφία των ατόμων εργάζονται με μερική απασχόληση;
Ο Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης είναι τ. Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ και Προπονητής Δικτύωσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου