Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

ΠΟΙΑ ΕΙNΑI ΤΑ 10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887

Θα πρέπει να έχετε απαντήσεις και να δράσετε τις πρώτες 48 ώρες πάνω στα ακόλουθα:
           1. Γιατί μπαίνω σε αυτή την επιχείρηση;

2.   Τι θέλω να πετύχω με την επιχείρηση;
3.   Πότε θα διοργανώσω την 1η συνάντηση (εγκαίνια) σπίτι μου;
4.   Ποια  είναι η ημερομηνία της 1ης εκπαίδευσης μου;
5.   Κάνω μια λίστα ονομάτων με τηλέφωνα για να έρθω σε επαφή για τη νέα επιχείρηση μου
6.   Πότε θα συναντηθώ με τον προπονητή μου για να αρχίσουμε να τηλεφωνούμε στα άτομα της λίστας μου για τη νέα μου επιχείρηση;
7.   Ποια βασικά υλικά χρειάζομαι για να αρχίσω με επιτυχία την επιχείρηση μου; Βιβλία cd/dvd  που μπορώ να χρησιμοποιήσω
8.   Οδηγίες για εκτύπωση επαγγελματικών καρτών
9.   Διάφορα χαρτιά που πρέπει να συμπληρώσω
10.                Θεμελιώδεις αρχές που πρέπει να κατανοήσει ο συνεργάτης ( οι 3 αρχές του δικτυακού μάρκετινγκ  και τα  συστατικά της επιτυχίας)


Αυτή τη λίστα δώσε τη  και εσύ στους νέους σου συνεργάτες
ΔΙΔΑΞΕ+ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕ+ΠΡΟΠΟΝΗΣΕ. Να τα 3 μονοπάτια που βαδίζουν οι Ηγέτες
Τα 10 πράγματα βοηθούν τους ηγέτες να ανακαλύψουν ποια άτομα τους είναι:
·         Διδάξιμα
·         Καθοδηγήσιμα
·         Προπονήσιμα
Ηγεσία είναι το να προσφέρεις ΟΡΑΜΑ-ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ και ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ. Τα άτομα χρειάζονται ένα ή περισσότερα

Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης
Προπονητής Δικτυακών επιχειρήσεων

Δεν υπάρχουν σχόλια: