Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα σαφές, αναλυτικό και μεστό πρόγραμμα δράσης που θα  οδηγήσει την επιτυχία σου στο Δικτυακό Μάρκετινγκ. Ακολουθεί μια περίληψη κάποιων βασικών συστατικών δημιουργίας ενός συστήματος επιτυχημένου προγράμματος.
Με βάση την ολοκληρωμένη εικόνα του τι θα σου προσφέρει η επιχείρηση σου δικτυακού μάρκετινγκ, ποιες είναι οι προσδοκίες σου για εισόδημα και  το χρονικό πλαίσιο για να τις επιτύχεις;
Ξεκίνα με ένα χρονοδιάγραμμα έξι μηνών, Αν και το όραμά σου θα χρειαστεί ένα πιο γενικό πλάνο , εστιάσου αρχικά στις άμεσες δράσεις σου.Start with a six-month schedule.
Θα πρέπει να συνεργαστείς με του ηγέτες της γραμμής αναδοχής σου για να βρεις τις απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα:
1. Ποια είναι η επόμενη υψηλότερη βαθμίδα στο πρόγραμμα αμοιβών της εταιρίας σου και πότε θα την επιτύχεις;
 2. Πόσο εισόδημα  προσδοκάς να κερδίζεις κάθε μήνα, και πότε το περιμένεις;
3. Πόσο μηναίο τζίρο (όγκο αγορών) θα πρέπει να δημιουργείς στο δίκτυο σου για να κερδίζεις αυτό το εισόδημα;
4. Με πόσους διανομείς θα χρειαστεί να συνεταιριστείς για να το δημιουργήσεις αυτό;
5. Ποια θέση στο Πρόγραμμα Αμοιβών θα κατέχεις σε έξι μήνες και πόσο εισόδημα θα σου δίνει αυτή;
 6. Τι πόρους θα χρειαστείς για να το πραγματοποιήσεις αυτό;
a. Χρόνο που πρέπει να επενδύεις εβδομαδιαία.
b. Προμήθειες που πρέπει να παραγγείλεις, περιλαμβανομένων προϊόντων και εργαλείων υποστήριξης.
c. Εκπαιδευτικό υλικό που θα χρειαστείς.
7. Με ποιους θα συνεργαστείς για να σε υποστηρίξουν;
8. Πως θα δημιουργήσεις της Λίστα Υποψηφίων σου διαφημιστείς; Πότε και πως;
9. Ποια σεμινάρια εκπαιδευτικά και προσωπικής ανάπτυξης θα παρακολουθήσεις;
10. Θα κτίσεις την επιχείρηση σου χρησιμοποιώντας τριπλές τηλεφωνικές διασκέψεις με τον ανάδοχο σου;
11. Θα κτίσεις την επιχείρηση σου τοπικά και διαπροσωπικά, σε υπεραστικές αποστάσεις με fax, τηλέφωνο ή Internet?
12. Τι υποστηρικτική δομή διαθέτει για εσένα η εταιρία σου την οποία  μπορείς να χρησιμοποιήσεις;
13. Τι θα βάζεις  στα Πακέτα Συλλογής (ή ποια έτοιμα θα χρησιμοποιείς);
14.Πως θα κάνεις αντιγράψιμο τον εαυτό σου;
15. Τι άλλους πόρους θα χρειαστείς;
Αποφάσισε μια Καθημερινή Μοναδική Δραστηριότητα για να υποστηρίξεις τους Στόχους Σου  
Μια Καθημερινή Ημερήσια Δραστηριότητα είναι κάτι που θα κάνεις σταθερά και διαρκώς για να πας τον εαυτό σου στην επιτυχία. Ως ελάχιστα θα μπορούσε να περιλαμβάνει:
X αριθμός συζητήσεων εξεύρεσης υποψηφίων 
X αριθμός  follow-up (επαναληπτικών) συζητήσεων
Xαριθμός πακέτων που θα ταχυδρομείς ή θα δίνεις χέρι-χέρι
X αριθμός ωρών που αφιερώνεις σε εκπαίδευση και coaching του δικτύου σου
Και οποιαδήποτε άλλη δράση χρειάζεται για να διασφαλίσεις  την επιτυχία σου
ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ COACHING ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ.ΜΙΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ 2105018493 ΚΑΙ 6938979887 mmavrovouniotis@gmail.com

Πόσο είναι αρκετό?
Για να αποφασίσεις πόσους ανθρώπους αρχικά θα χρειαστεί να βρεις πόση δουλειά υποστήριξης, ξεκίνα από τους στόχους σου. Συμβουλέψου την γραμμή αναδοχής σου για να αποσαφηνίσεις τι θα χρειαστεί για να κάνεις πραγματικότητα τους στόχους σου. 
Να ένα παράδειγμα: ΑΝ γενικά γράφεις έναν στους 20 υποψηφίους ,ΑΝ ο ένας στους 3 που γράφονται κτίζει την επιχείρηση….κι ΑΝ ο στόχος σου είναι να βρίσκεις 2 Κτίστες της Επιχείρησης κάθε μήνα, ΤΟΤΕ θα χρειαστείς να κάνεις επαφές με 120 υποψηφίους τον μήνα για να βρίσκεις  τους 2 κτίστες επιχείρησης. ΑΝ δουλεύεις πέντε μέρες την βδομάδα, ΤΟΤΕ θα πρέπει να κάνεις εξεύρεση 6 άτομα κάθε μέρα για να πιάνεις τον στόχο σου κάθε μήνα.
Που θα βρίσκεις τους υποψήφιους σου;
Αν λοιπόν χρειάζεσαι 120υποψηφίους κάθε μήνα ( συνεχίζουμε το προηγούμενο παράδειγμα) θα τους βρεις από:
·        Τη ζεστή αγορά της οικογένειας, φίλων και  γνωστών;
·        Από αγγελίες;
·        Επιχειρήσεις ή εμπορικές εκθέσεις;
·        Διαφημιστικά σε εφημερίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση;
·        Συνεργατικά διαφημιστικά προγράμματα;
·        Άλλους πόρους;
Είναι βασικό να έχεις αρκετούς ανθρώπους για να κάνεις επαφή ώστε να μένεις έτσι στην πορεία προς τους στόχους σου και να διατηρείς μια ισχυρή, παραγωγική στάση.
Ποια πλευρά του Χαρακτήρα σου θα Αναπτύξει καθώς κάνεις εξεύρεση;
Το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι ένα παιχνίδι αριθμών μόνο αν δεν μιλάς σε αρκετούς ανθρώπους!!! Πολλαπλασίασε την επιτυχία σου αναπτύσσοντάς τον εαυτό σου. Πιθανές πλευρές  του Χαρακτήρα σου προς Ανάπτυξη περιλαμβάνουν::
·        Τον Τρόπο που Ακούς
·        Την Πίστη σου
·        Το Θάρρος σου
·        Την Επιμονή σου
·        Τις Επικοινωνιακές σου δεξιότητες
·        Τις Οργανωτικές σου Δεξιότητες
·        Την Δυναμική σου Ομιλία
·        Την Ανάπτυξη Οράματος
·        Την Καθοδήγηση της Συζήτησης
·        Τις όχι Πληροφορίες για τη Χωματερή
·        Το Άκουσμα για το τι είναι  πιο σημαντικό ή λείπει στη ζωή του υποψηφίου σου
·        Το Άκουσμα για μια Ευκαιρία να Συνεισφέρεις
·        Στοιχεία που θα μπορούσαν να σε κάνουν πιο ελκυστικό ως επιχειρηματικό συνεργάτη
ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ COACHING ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ.ΜΙΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ 2105018493 ΚΑΙ 6938979887 mmavrovouniotis@gmail.com
Δημιούργησε ένα σύστημα Debriefing
Είναι πρωταρχική σημασίας αυτό. Αλλιώς πως θα μπορείς να αναπτύξεις τον εαυτό σου αν δεν λαμβάνεις πίσω καμμιά πληροφορία  (feedback);Ξεκινάς καθιερώνοντας ένα Σύστημα με το οποίο λαμβάνεις και χρησιμοποιείς αυτή τη ζωτικής σημασίας πληροφόρηση.
1. Κράτα Ημερολόγιο
Κατέγραφε τα κυριότερα σημεία κάθε συζήτησης που έχεις με κάθε υποψήφιο. Κατέγραφε την προς ανάπτυξη περιοχή στην οποία θέλεις να επικεντρωθείς. Τι πήγε καλά; Τι έλλειπε; Πως θα μπορούσες να γίνεις πιο αποτελεσματικός; Πως θα μπορούσες να άκουγες και να επικοινωνούσες πιο δυναμικά;
Κράτα στοιχεία σχετικά με την επιλεγείσα προς ανάπτυξη περιοχή σου καθώς κάνεις  αναζήτηση (εξεύρεση). Κάνε τουλάχιστον 100 με 500 τηλεφωνήματα και βαθμολόγησε τον εαυτό σου μετά από κάθε ένα. Θα δεις τρομερή βελτίωση στην αποτελεσματικότητα σου, και θα είσαι ικανός να βάλεις σε χρήση όλα όσα μαθαίνεις..
2. Ηχογράφησε τα τηλεφωνήματα σου
Και ζήτα από έναν από τους μέντορες σου να σε ακούσει όταν κάνεις τηλεφωνήματα και να σου δώσει feedback.Επίσης άκουσε τον εαυτό σου για να δεις  πως ακούγεσαι στους άλλους και να κάνεις όποιες τροποποιήσεις είναι απαραίτητες.
3. Κάνε τριπλές τηλεφωνικές διασκέψεις
Άκου τα τηλεφωνήματα εξεύρεσης που κάνει ο ανάδοχος σου. Μετά ζήτα από τον ανάδοχο σου να σε ακούσει στα τηλεφωνήματα που κάνεις.Γράψε το feedback του και δώσει ιδιαίτερη προσοχή σε εκείνους τους μέντορες των οποίων οι δεξιότητες και τεχνικές φέρνουν σταθερά αποτελέσματα.
4. Ζήτα  feedback (γνώμη) από τους υποψηφίους σου
Έτσι είναι το  σωστό. Είτε ενδιαφέρονται, είτε όχι είναι ακόμη το ακροατήριο σου. Θα μπορούσες να τους ρωτήσεις κάτι σαν… «Εργάζομαι στο  πώς να γίνω πιο αποτελεσματικός  στην επικοινωνία. Θα ήθελες να  μου δώσεις τη γνώμη σου πάνω στο …. (πρόσθεσε εδώ την περιοχή ανάπτυξης σου);
5. Δημιούργησε τη δική σου δομή για debriefing
Κάτι που δουλεύει καλά σε εμένα είναι να αποφασίζω ένα σήμα που μου μιλά για οποιαδήποτε περιοχή στην οποία δουλεύω .Το βάζω δίπλα από το τηλέφωνο σαν μια συνεχή υπενθύμιση για να χαμογελώ,να μην μιλάω, να κάνω ερωτήσεις, κλπ.
Διαρκώς να έχεις εκ νέου πρόσβαση στις δραστηριότητες σου
Τι δουλεύει καλά; Τι λείπει; Είσαι στην  σωστή πορεία;
Κι να όχι, τότε τη χρειάζεται να κάνεις για να  ευθυγραμμιστείς ξανά με την ανάπτυξη σου , τους στόχους σου, τις αξίες σου ή το όραμα σου;
Έχει μεγάλη σημασία να βεβαιώνεσαι πάντα ότι οι δράσεις που αναλαμβάνεις είναι στην ίδια κατεύθυνση με τα αποτελέσματα που επιθυμείς. Aν τα αποτελέσματα σου δεν είναι τα αναμενόμενα, κοίτα να προσγειώσεις ρο σχέδιο δράσης σου στην πραγματικότητα για να πετύχεις καλύτερα τους στόχους σου
Αναπάραγέ το!
Το Δικτυακό Μάρκετινγκ έχει πάντα να κάνει με την αντιγραφή. Βρες κάτι που δουλεύει καλά σε εσένα, και μετά δίδαξε στους άλλους πώς να το κάνουν. Να το θυμάσαι αυτό καθώς αναπτύσσεις το πλάνο δράσης σου.ΑΝ δεν είναι αντιγράψιμο, τότε θα έχει μικρή χρήση από αυτούς που  ακολουθούν την ηγεσία σου..

ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ COACHING ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ.ΜΙΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ 2105018493 ΚΑΙ 6938979887 mmavrovouniotis@gmail.com

© Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: