Οι ιστορίες
είναι ένας μοναδικός τρόπος για να επικοινωνείτε, ο οποίος τις κάνει ένα
αναπόσπαστο και απαραίτητο εργαλείο στην
διαδικασία πώλησης σας.
Για να το
θέσουμε όσο πιο απλά γίνεται, αν θέλετε να πουλάτε πιο αποτεσλεσματικά,τότε θα
πρέπει να καλλιεργήσετε την δεξιότητα του να φτιάχνετε προκλητικές ιστορίες.
Μην ανησυχείτε
για το να δεν είστε «δημιουργικός» τύπος.
Σε αυτή την
δημοσίευση πρόκειται να μοιραστώ μαζί σας μια συνταγή τριών βημάτων η οποία μπορεί εύκολα να μετατρέπει τις
καθημερινές παρατηρήσεις που έχετε σε καθηλωτικά μηνύματα πωλήσεων
Αρχικά όμως ας
συζητήσουμε γιατί μας νοιάζει να ξεκινάμε με ιστορίες.
Οι Ιστορίες είναι στο DNA μας
Αντιλαμβανόμαστε , τα πράγματα αποκτούν νόημα για εμάς
όταν έχουν την μορφή μιας ιστορίας
Και φυσικά, οι
ιστορίες είναι διασκεδαστικές .
Για αυτό είναι
στη φύση μας να μας τραβάνε την προσοχή.
Και για αυτό
βλέπουμε ευχάριστα ταινίες, τηλεόραση και έργα όπως και διαβάζουμε βιβλία.
Στην
πραγματικότητα ο παραγωγός του Hollywood Eric Edson, στο βιβλίο του The Story Solution, μοιράζεται
μια οφθαλμοφανή πραγματικότητα.
Λέει ότι ο
λόγος για τον οποίον οι άνθρωποι πάνε να δουν μια ταινία είναι για να ΝΟΙΩΣΟΥΝ
συναισθήματα.
Και οι
αφηγούμενες καλά ιστορίες προκαλούν στους ανθρώπους δυνατά συναισθήματα.
Για αυτό και οι
άνθρωποι κλαίνε στις ταινίες, έστω κι αν γνωρίζουν καλά ότι βλέπουν ηθοποιούς.
Είναι μέρος του DNA μας να νιώθουμε σύνδεση με αυτό τον
τρόπο.
Επενδύουμε
συναισθηματικά στις ιστορίες.
Για σκεφθείτε
το αυτό …
Όταν πηγαίνουμε
να δούμε μια ταινία με μια ενδιαφέρουσα αρχή, γινόμαστε περίεργοι για το τι
συμβαίνει μετά, έτσι δίνουμε προσοχή στην ταινία και κατά κάποιο τρόπο ξεχνάμε
τον κόσμο γύρω μας και τι μας συμβαίνει, σωστά;
Το Hollywood το γνωρίζει αυτό, κι έτσι κρίνει
κατά πόσο μια ταινία είναι καλή ή κακή.knows this.
·
Είχε κάποια συναισθηματική επίδραση;
·
Κινητοποίησε, άγγιξε τους ανθρώπους;
Έτσι βγάζει δισεκατομμύρια
δολάρια το Hollywood.Εγείροντας αισθήματα και συναισθήματα[1] μέσω των ιστοριών.
Οι «φακοί» με τους οποίους
βλέπουμε τη ζωή
Ερμηνεύουμε τα πάντα μέσω ιστοριών.
δεύτερος
λόγος είναι πως ως ανθρώπινες υπάρξεις ερμηνεύουμε
καθετί που μας συμβαίνει μέσω ιστοριών .
Δίνουμε νόημα
στον κόσμο μας με τη μορφή ιστοριών.
Με άλλα λόγια,
λέμε ιστορίες στους εαυτούς μας για τα
πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας, και μεταφράζουμε αυτά τα πράγματα στις δικές
μας αντιλήψεις χρησιμοποιώντας ιστορίες.
Αυτό το κάνουμε
στο υποσυνείδητο επίπεδο.
Δεν το
σκεφτόμαστε. Είναι απλά πως είμαστε συνδεδεμένοι.
Στην πραγματικότητα
μπορείτε να χρησιμοποιείτε ιστορίες για να μετασχηματίζετε τις ζωές των
ανθρώπων.
Για αυτό και οι
υπνοθεραπευτές και η υπνοθεραπεία χρησιμοποιούν ιστορίες για να αλλάξουν τις
συμπεριφορές των ανθρώπων και να τους βοηθήσουν να βγουν από
εθισμούς και να ξεπεράσουν φοβίες..
Οι ιστορίες
κινούν συναισθηματικά τους ανθρώπους.
Και τοποθετούν
νοερά τον ακροατή ή αυτόν που παρακολουθεί
στη θέση αυτού του ατόμου που είναι στην ιστορία.
Όταν πηγαίνουμε να δούμε μια ταινία, ταυτιζόμαστε με τους ήρωες της.
Όταν πηγαίνουμε να δούμε μια ταινία, ταυτιζόμαστε με τους ήρωες της.
Έτσι, έστω κι
αν δεν είμαστε εμείς στην ιστορία, υποσυνείδητα τοποθετούμε τον εαυτό μας στη
θέση τους, και αισθανόμαστε τα ίδια συναισθήματα με αυτούς.
Είναι πολύ
δυναμικό.Για αυτό και οι ιστορίες δουλεύουν όσο καλά στις πωλήσεις.
Οι δύο επιλογές σου όταν φτάνεις στην πώληση …
Είμαστε καλωδιωμένοι με τις ιστορίες.
Επιλογή 1: Μπορείς
να παρουσιάζεις στους ανθρώπους «στεγνά»
δεδομένα, και όλους τους λογικούς λόγους του γιατί κάτι δουλεύει και αυτού θα
έπρεπε να συμμετάσχουν, ή….
Επιλογή 2: Μπορείς
να τους λες μια ιστορία.
Και όπως είναι
εύκολο να φανταστείς…
Οι ιστορίες είναι πολύ
πιο ισχυρές!
Να σου δώσω ένα
παράδειγμα από την προσωπική μου εμπειρία.
Συνήθιζα να
πουλάω ασφάλειες ζωής πριν πολλά χρόνια, και το έκανα αυτό για πολύ καιρό..
Η ασφάλεια ζωής
δεν είναι και το ευκολότερο είδος προς συζήτηση ή προς πώληση. Είναι πολύ
«στεγνό».
Και οι
περισσότεροι άνθρωποι-όπως συνηθίζαμε να λέμε- «Δεν ξυπνάνε το πρωί και
σκέπτονται να αγοράσουν μια ασφάλεια ζωής».
Έτσι λοιπόν στο
τέλος της παρουσίασης μου, θα μιλούσα στους ανθρώπους για την ασφάλιση , και
στα σίγουρα εκείνοι θα έλεγαν «ακούγεται καλό»
Μετά θα μου θα
μου έδιναν την νούμερο 1 αντίρρηση, η οποία πάντοτε είναι «Θέλω να το σκεφθώ ».
Αυτό είναι πια
γενική αρχή όταν το θέμα έρχεται στην πώληση
Έτσι κι εγώ τους
έλεγα μια ιστορία…
Η ιστορία κλεισίματος των
ασφαλειών ζωής
Χωρίς σύγκρουση, καμία ιστορία δεν έχει ενδιαφέρον.
Ήταν για μια
δυστυχή κατάσταση που συνέβη σε έναν φίλο μου ο οποίος ήταν και αυτός
ασφαλιστής, και χρησιμοποιούσα αυτή την ιστορία για να μεταδώσω στους ανθρώπους
την σημασία να αγοράσουν τώρα την ασφάλεια ζωής τους χωρίς να περιμένουν. Ή «να
το σκεφθούν»…
Να τι έγινε
Ο φίλος μου
είχε κάποτε ένα ραντεβού με μια οικογένεια. Σο τέλος, ο σύζυγος του είπε το
συνηθισμένο «Θέλω να το σκεφθώ».
Όμως ο φίλος
μου του εξήγησε ότι μπορούν να κάνουν αυτό το βράδυ μια αίτηση για ασφάλεια
ζωής, πράγμα που θα τον είχε καλυμμένο
κατά την διάρκεια εκτίμησης και έκδοσης. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε
«να το σκεφθεί» για τις επόμενες εβδομάδες χωρίς υποχρέωση, αλλά τουλάχιστον θα
ήταν καλυμμένος. Πράγμα με ο οποίο ο υποψήφιος συμφώνησε.
Δυστυχώς, αυτός
ο άνθρωπος μετά από 5 μέρες γυρνώντας από την δουλειά έπεσε νεκρός από έμφραγμα
στην ηλικία των 42 ετών και άφησε πίσω του γυναικά και 2 παιδιά χωρίς κανένα άλλο
εισόδημα.
Μπορείτε να το
φανταστείτε;
Θα έλεγα κάθε
φορά αυτή την ιστορία που θα καθόμουν με μια οικογένεια, και δεν θα τους άφηνα
έτσι ποτέ ν α φθάσουν στο σημείο να ου πουν «θα το σκεφθώ».
Και θα
έλεγα «Ακούστε , δεν θέλω να αποφασίσετε
τώρα»-πράγμα που αυτομάτως μείωνε τις άμυνες τους- και θα τους έλεγα την
ιστορία.
Θα έλεγα…..
Ξέρετε θέλω να σας πω μια γρήγορη ιστορία που συνέβη σε ένα φίλο μου.
Και η οικογένεια
καθόταν μαζί.
Ζούσαν για αρκετά
χρόνια στην ύπαιθρο, η γυναίκα δεν μιλούσε Αγγλικά και ο σύζυγος ήταν αυτός που
έφερνε «το ψωμί» στην οικογένεια.
Ήταν 42 ετών και είχαν
2 μικρά παιδιά.
Ήθελε λοιπόν να σκεφθεί την πρόταση που του
έκανε ο φίλος μου για ασφάλεια ζωής, και
τότε ο φίλος μου του είπε….».
Ξέρετε, μπορείτε να το
σκεφθείτε για τις 1-2 επόμενες εβδομάδες ενώ το συμβόλαιο σας θα περνάει την
διαδικασία εκτίμησης. Γιατί λοιπόν δεν προχωράτε στην υπογραφή της αίτησης, για
να έχετε ηρεμία στο μυαλό σας;»
Και μετά από 5 μέρες….
Συνέβη το απίστευτο…..
Και μετά θα τους έκανα την ερώτηση….
Μπορείτε να φανταστείτε πόσο δυσβάσταχτο θα ήταν κάτι
τέτοιο;
Αμέσως οι
άνθρωποι θα ένιωθαν εκείνα τα συναισθήματα, όπως τα νιώθετε κι εσείς ακούγοντας
την ιστορία μου.
Ήταν πολύ
δυνατή ιστορία.
Δύσκολα θα
μπορούσε να πει κάποιος όχι στην ασφάλεια ζωής μετά από αυτή την ιστορία, γιατί
είχαν βάλει νοητά τον εαυτό στους στη θέση αυτής της οικογένειας, είτε στην
θέση της γυναίκας, είτε στη θέση του άνδρα, γιατί κανείς δεν θέλει να συμβεί
κάτι τέτοιο στα παιδιά του. husband,
Βλέπετε πόσο
δυναμικό είναι αυτό , έτσι;
Που να χρησιμοποιείτε ιστορίες
στη δουλειά σας
Οι ιστορίες
είναι παρά πολύ ισχυρές, ακόμη κι αν δεν είναι τόσο δραματικές όσο αυτή που σας
είπα.
Να
χρησιμοποιείτε ιστορίες:
·
Στις διαφημίσεις ,
·
Στις αναρτήσεις που δημοσιεύετε στα Blog σας
·
Στις παρουσιάσεις σας
…για να
τονίζετε δυναμικά αυτό που θέλετε να πείτε .
Εγώ το κάνω
αυτό διαρκώς με τα e-mails.
Φυσικά δεν
καταλήγουν όλες οι ιστορίες σε ιστορίες πωλήσεων, αλλά μπορείτε να μετατρέψετε
κάθε ιστορία σε ιστορία πωλήσεων.
Δώστε στις ιστορίες σας ζωή με“C.P.R.”
Έχω μια συνταγή
3 βημάτων για να κάνετε τις ιστορίες σας αποτελεσματικές, και να τις θυμάστε
,μπορείτε να θυμάστε το ακρωνύμιο “CPR” επειδή αυτή η συνταγή μπορεί να δώσει ζωή στο μήνυμα
σας.
1. Γενικό Πλαίσιο (C= Context).
To πρώτο πράγμα
που θέλεις να κάνεις σε μια ιστορία είναι να την δημιουργήσεις, να την
«στήσεις».
Στην περίπτωση
μου με την ιστορία για την ασφάλεια ζωής….
Ξεκινούσα να
τους λέω ότι είχα έναν φίλο ο οποίο ήταν επίσης ασφαλιστής και κάθισε με μια οικογένεια. Τον σύζυγο, την
σύζυγο και τα δύο παιδιά.
Ο σύζυγος ήταν
αυτός που «έφερνε το ψωμί στο σπίτι», και η γυναίκα του δεν δούλευε ούτε
μιλούσε την γλώσσα μας.
Να ξεκινάς πάντοτε με
το γενικό πλαίσιο το οποίο δεν πρέπει να το συγχέουμε με την ρύθμιση της
ιστορίας
Η ρύθμιση αφορά
στο χρόνο και στο μέρος- αυτά είναι απλά με λεπτομέρειες..
Το Γενικό
Πλαίσιο είναι η κατάσταση και οι συνθήκες, οι περιστάσεις-αυτά τα στοιχεία
προσφέρουν χαρακτήρες με κίνητρα.
Τώρα έχετε να
δώσετε απλά αρκετό γενικό πλαίσιο για να ζωγραφίσετε μια εικόνα για τους
ανθρώπους και να στήσετε το πιο σημαντικό κομμάτι της ιστορίας.
Που είναι και
το πρόβλημα, η δραματικοποίηση,η πρόκληση,η σύγκρουση.
Αυτό είναι που εγείρει
συναισθήματα .
2.ΠΡΟΒΛΗΜΑ
P = Problem.
Τώρα, αυτό
είναι πολύ ενδιαφέρον: Η σύγκρουση είναι
αυτή που δίνει τον «χυμό» στις ιστορίες σου.
Σκέψου μια
αγαπημένη σου ταινία.
Δεν με νοιάζει
ποια είναι η ταινία ή σε πια κατηγορία ανήκει, πάντα θα υπάρχει κάποια μορφή
σύγκρουσης
Ας δούμε το Rocky,
Μια κλασσική ταινία και αγαπημένη για πολλούς.
Τώρα, αν
επρόκειτο για μια ιστορία για έναν μποξέρ που ξύπνησε μια μέρα και αποφάσισε
ότι ήθελε να πάρει ένα μετάλλιο Apollo, και γυμνάστηκε στο γυμναστήριο και μετά πήγε στο ρινγκ και κέρδισε το
μετάλλιο Apollo και κέρδισε το πρωτάθλημα, τότε δεν θα ήταν και πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία
, σωστά;
Αυτό που έκανε
ενδιαφέρουσα την ταινία είναι πολύ η δυσκολία και το δράμα από τα οποία πέρασε
ο Ρόκι πριν φτάσει στο ρινγκ και στην
ίδιο τον αγώνα εκεί πάνω.
Σκέψου και την ταινία Rudy.
Ήθελε να παίξει
για την Notre Dame, και η οικογένεια του είπε «Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό» και
«Γιατί το κάνει αυτό;»
Ο αδερφός του ,
του έκανε πλάκα.
Δεν τον
επέλεγαν , και στο τέλος της ταινίας τελικά, τον μετέφερα έξω στο γήπεδο και
τον έκαναν να παίξει.
Έτσι
πραγματοποίησε αυτό το όνειρο, όμως το δράμα του να ξεπεράσει τις δυσκολίες για
να φτάσει ήσαν αυτά που έκαναν σπουδαία την ταινία.
Ακόμη και τα cartoons έχουν συγκρούσεις.
Σκέψου το Shrek.
Αυτή η δομή της
ιστορίας είναι ένα τέλειο παράδειγμα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να
φτιάξεις οποιαδήποτε ιστορία θέλεις.
Υπάρχει αυτό το
πλάσμα που ζει στο βάλτο, και έχει ένα πρόβλημα: πρόκειται να χάσει το σπίτι
του στο βάλτο.
Πλάσματα του
παραμυθιού κατέλαβαν το σπίτι του, έτσι για να μην το χάσει, έπρεπε να σώσει
μια πριγκίπισσά από έναν πύργο τον οποίο προστάτευε ένας δράκος που έβγαζε
φωτιές από το στόμα .
Αυτό το είχαν
προσπαθήσει και άλλοι, οι οποίοι πέθαναν, όμως ο ήρωας μας έπρεπε να βρει τον
τρόπο.
Ακόμη και μια
παιδική ιστορία είναι ενδιαφέρουσα λόγω ενός δράματος, της σύγκρουσης και της
δυσκολία που αυτός θα πρέπει να ξεπεράσει..
3. EΠΙΛΥΣΗ
R = Resolution.
Η επίλυση, το
τελικό μέρος, είναι βασικά το πως το προϊόν ή η υπηρεσία σας βοηθούν να λυθεί
το πρόβλημα.
Και το
σημαντικό εδώ είναι πως τα οφέλη του προϊόντος σας πρέπει να ξεπερνούν τα
προβλήματα που αντιμετωπίζει ο υποψήφιος.
Για αυτό θα
πρέπει να αναρωτηθείς…
Τι είδους προβλήματα
έχει η αγορά σου;
Από εδώ πρέπει να
ξεκινήσεις ώστε να φτιάξεις μια καλή ιστορία.
Θα πρέπει να
μελετήσεις καλά ην αγορά σου και να μάθεις τι πρόκειται να είναι ενδιαφέρον για
να διαβάσουν ή παρακολουθήσουν οι υποψήφιοι σου.
Αν ασχολείσαι
με το Internet marketing τότε έχεις τη δυσκολία να αποκτήσεις
κυκλοφορία και να αποκτάς ονόματα.
Αν ασχολείσαι
με τους δικτυωτές, είναι βασικά τα πως να κάνεις:
·
Εξεύρεση υποψηφίων
·
Στρατολόγηση ατόμων
·
Να κτίζεις μια ομάδα χωρίς απόρριψη και χωρίς να
σχο9λείσαι με την καθημερινότητα της εξεύρεσης .
Το ξέρω καλά
αυτό γιατί το έκανα κι εγώ για πολλά χρόνια.
Για αυτό λοιπόν [πήγαινε στα προβλήματα που βασανίζουν την αγορά σου.
Όταν λες ιστορίες που έχουν να κάνουν με αυτά τα προβλήματα και μετά προσφέρεις
τη λύση, η επίλυση με ένα προϊόν το οποίο έχει τα οφέλη που υπερνικούν τα
προβλήματα, αυτό είναι που κάνει τους ανθρώπους να αγοράζουν.
Αλλά να θυμάσαι
Η ίδια η
ιστορία είναι αυτή που φέρει το μήνυμα.
Πως να σχεδιάσεις τις δικές
σου ιστορίες πωλήσεων
Εντάξει λοιπόν.
Ας φτιάξουμε μια απλή ιστορία που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις προκειμένου
να στρατολογήσεις δικτυωτές.
Ασχολείσαι
λοιπόν με τους δικτυωτές, και ξέρεις τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην
εξεύρεση, ότι δεν έχουν πολλές ,και κάθε μέρα θα πρέπει να σηκώνονται και να αντιμετωπίζουν την απόρριψη.
Επίσης ταπεινώνονται
από την οικογένεια τους.
Να εδώ μια απλή
ιστορία που μπορείς να πεις, και δεν χρειάζεται να είναι αληθινή: θα μπορούσε να
είναι μια φανταστική ιστορία.
Ας πούμε πως είναι μια
ιστορία για δύο δικτυωτές.
Να πως θα
ξεκινήσεις….
Να σου πω μια σύντομη
ιστορία για τον Γιώργο και το Θωμά.
Είναι και οι δυο στο δικτυακό
μάρκετινγκ, και οι δύο στην ίδια εταιρία, και οι δύο ασχολούνται εδώ και
χρόνια, αλλά ο ένας του δίνει καθημερινή μάχη.
Βγαίνει έξω , κάνει εξεύρεση
καθημερινά, και τελικά κάνει λίγες στρατολογήσεις, αφού έχει λάβει έναν τόνο απόρριψης.
Μετά όμως οι άνθρωποι τα
παρατάνε, και εκείνος δεν έχει ποτέ αρκετούς ανθρώπους στην ομάδα του.
Αυτός είναι ο Γιώργος
Και μετά έχουμε τον
Θωμά.
Ο Θωμάς επίσης βασανίστηκε
για κάποιο καιρό, αλλά μετά βρήκε αυτή την ιστοσελίδα που τον κατέστησε ικανό να στρατολογεί
χρησιμοποιώντας το Internet.
Έστησε ένα απλό website aκαι προσφέρει από εκεί την επιχειρηματική του ευκαιρία,
κι έτσι δεν χρειάζεται πια να βγαίνει έξω και να κάνει διαρκώς εξεύρεση.
Το website του κάνει την πώληση, έτσι
ο Θωμάς δεν έχει απόρριψη.
Βλέπεις λοιπόν πως
μπορείς να ζωγραφίσει την εικόνα για τον υποψήφιο σου ο οποίος διαβάζει την
ιστορία μια ιδανικής κατάστασης, την οποία έχει ο Θωμάς;
Έχει ένα website το οποίο κάνει όλη την στρατολόγηση για
λογαριασμό του και ο Θωμάς τώρα είναι ικανός να στρατολογεί άτομα χωρίς να σηκώνει
το τηλέφωνο, χωρίς να πρέπει να καταπιάνεται με την απόρριψη, χωρίς να πρέπει να
κάνει διαρκώς εξεύρεση.
Στην ουσία η στρατολόγηση
του είναι στον αυτόματο πιλότο-και όλα αυτά γίνονται από ένα απλό website.
Για να κλείσουμε
λοιπόν αυτό το μήνυμα και να συνδεθούμε με
τη λύση μας, ρωτάμε «Πως μπορείς να έχεις κι εσύ ένα τέτοιο website;»
Και μετά
δείχνεις ένα προϊόν.
Αυτή είναι μια πολύ απλή
ιστορία που την προσάρμοσα από ένα γνωστό διαφημιστικό στην Wall Street Journal.
Το διαφημιστικό
της Wall Street Journal λέει για την ιστορία δύο ανδρών που μεγάλωσαν
στην ίδια πόλη, με το ίδιο υπόβαθρο, την ίδια κοινωνική τάξη, την ίδια εκπαίδευση
και που ξεκίνησαν στην ίδια δουλειά.
Ο πρώτος βασανίστηκε
οικονομικά αφού τέλειωσε το κολλέγιο, δουλεύοντας 9:00 to 5:00, κολλημένος
μέσα στη φάκα.
Αντίθετα ο φίλος
του ο οποίος ξεκίνησε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ,κατέληξε πλούσιος και είχε μια
σπουδαία ζωή.
Ο ένας ήταν ένα μεσαίο στέλεχος
εταιρίας και ο άλλος έγινε Πρόεδρος
ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
Ποια ήταν
λοιπόν η διαφορά;
Το άτομο που
έγινε Πρόεδρος διάβαζε την The Wall Street Journal.
Αυτή η απλή ιστορία
πούλησε τόνους συνδρομών στην The Wall Street Journal και αυτή η διαφήμιση έτρεχε για 25 χρόνια.
Και όπως ήδη σας
έδειξα, μετατρέπεται εύκολα στην ιστορία με τους δύο δικτυωτές….
Μπορείς λοιπόν να
προσαρμόζεις εύκολα επιτυχημένες ιστορίες σαν κι αυτή, για δικό σου σκοπό για να κάνεις
να ξεχωρίσει ένα σημείο και να δώσεις στον υποψήφιο σου όλη την πληροφορία που
χρειάζεται για να προχωρήσει μπροστά.
Στο κάτω κάτωA της γραφής θα ήταν καλύτερο να έδινες στους υποψηφίους
σου σημεία αναφοράς σχετικά με το γιατί θα έπρεπε να γραφτούν ή να τους λες μια
ιστορία που πρόκειται να έχει μια μεγαλύτερη επίδραση;
Μυστικό:
εκείνοι σίγουρα θα θυμούνται την ιστορία
Και αυτό γιατί τους
«χτυπάς’ συναισθηματικά αντί για «Λογικά».
Όταν λες ιστορίες
,ζωγραφίζεις μια εικόνα, και οι άνθρωποι θα ταυτιστούν με αυτήν ςBecause you’re hitting them emotionally instead of logic.
Το συμπέρασμα
είναι πως οι ιστορίες είναι το πιο δυναμικό εργαλείο στην εργαλειοθήκη σου των πωλήσεων.
Για αυτό σιγουρέψου ότι τις χρησιμοποιείς αποτελεσματικά με την συνταγή
CPR :
1. Context,
Γενικό Πλαίσιο
2. Problem,
Πρόβλημα&
3.
Resolution-Επίλυση
Καταληκτικά ας μιλήσουμε
για το βασικό στοιχείο επιτυχίας κάθε ιστορίας .
Πως να κτίσεις ένα κοινό από τις
ιστορίες σου.
Καθώς έμαθες, κάθε
κομμάτι του περιεχομένου μάρκετινγκ είναι μια ευκαιρία να πεις μια ιστορία.
·
Οι διαφημίσεις που θες να κλικάρεις λένε μια ιστορία.
· Οι αναρτήσεις στα Blog τις οποίες θέλεις να διαβάσεις λένε μια ιστορία.
·
Τα Emails που θέλεις να ανοίξεις λένε μια
ιστορία.
·
Οι προσφορές που θέλεις να αγοράσεις λένε μια ιστορία.
Και βεβαίως…
ΟΙ ιστορίες
χρειάζονται ένα κοινό για να ακουστούν.
Εσύ λοιπόν, πως
μεγαλώνεις το κοινό σου , και πως σιγουρεύεσαι ότι υπάρχει μια σταθερή ροή νέων
υποψηφίων οι οποίοι εκτίθενται στις ιστορίες των διαφημίσεων σου, των αναρτήσεων
στα blog σου, στα emails σου, και στις παρουσιάσεις
πωλήσεων σου
Απλά....
Χρειάζεται να έχεις κυκλοφορία!
[1] Αίσθημα / συναίσθημα
Οι λέξεις, που συχνά συγχέονται, έχουν διαφορετική σημασία.
Το αίσθημα (αρχ. αίσθημα = η αντίληψη ή κατανόηση κάποιου πράγματος) εδράζεται ή ορμάται από τις αισθήσεις. Αισθήματα, λοιπόν, είναι οι εντυπώσεις που δημιουργούνται από τον ερεθισμό των αισθητηρίων οργάνων και, κατ’ επέκταση, οι ψυχικές καταστάσεις που δημιουργούνται από εξωτερικό ερέθισμα.
Συναίσθημα είναι, κυρίως, η ψυχική διέγερση, η ψυχική κατάσταση που συνοδεύεται από ανάλογη διάθεση (π.χ. συναίσθημα χαράς, λύπης, οργής, μίσους, τρόμου κ.τ.ο., το συναίσθημα της ευτυχίας, της ευχαρίστησης, της δυσαρέσκειας, της ικανοποίησης, της απογοήτευσης κ.τ.ο.).
Ωστόσο, η λέξη αίσθημα χρησιμοποιείται συχνά καταχρηστικά αντί της λέξης συναίσθημα, για να δηλώσει την ψυχολογική στάση μας απέναντι σε κάποιον ή κάτι (π.χ. τον υποδέχτηκε με ανάμικτα αισθήματα).
Πηγή: http://www.asprilexi.com/lexeis_sub.asp?id=27&range=1
Οι λέξεις, που συχνά συγχέονται, έχουν διαφορετική σημασία.
Το αίσθημα (αρχ. αίσθημα = η αντίληψη ή κατανόηση κάποιου πράγματος) εδράζεται ή ορμάται από τις αισθήσεις. Αισθήματα, λοιπόν, είναι οι εντυπώσεις που δημιουργούνται από τον ερεθισμό των αισθητηρίων οργάνων και, κατ’ επέκταση, οι ψυχικές καταστάσεις που δημιουργούνται από εξωτερικό ερέθισμα.
Συναίσθημα είναι, κυρίως, η ψυχική διέγερση, η ψυχική κατάσταση που συνοδεύεται από ανάλογη διάθεση (π.χ. συναίσθημα χαράς, λύπης, οργής, μίσους, τρόμου κ.τ.ο., το συναίσθημα της ευτυχίας, της ευχαρίστησης, της δυσαρέσκειας, της ικανοποίησης, της απογοήτευσης κ.τ.ο.).
Ωστόσο, η λέξη αίσθημα χρησιμοποιείται συχνά καταχρηστικά αντί της λέξης συναίσθημα, για να δηλώσει την ψυχολογική στάση μας απέναντι σε κάποιον ή κάτι (π.χ. τον υποδέχτηκε με ανάμικτα αισθήματα).
Πηγή: http://www.asprilexi.com/lexeis_sub.asp?id=27&range=1
[2] ο δράμα αποτελεί
είδος της αρχαίας ελληνικής ποίησης το οποίο συνθέτει στοιχεία από τα δύο είδη
που προηγούνται χρονικά, το έπος και τη λυρική ποίηση.
Η λέξη «δράμα» στην νέα ελληνική γλώσσα σημαίνει
δυσάρεστο γεγονός ή ανεπιθύμητη κατάσταση.
Όσον αφορά στον αρχαιοελληνικό πολιτισμό, η λέξη έχει εντελώς διαφορετική
σημασία. Ετυμολογικά προέρχεται από το ρήμα δράω-ω, επομένως σημαίνει το είδος
της ποίησης που
συνοδεύεται από αναπαράσταση των πράξεων που περιγράφει (σε αντιδιαστολή με
το έπος και τη λυρική ποίηση).
Το δράμα είναι δημιούργημα του ελληνικού πνεύματος. Γεννήθηκε και
αναπτύχθηκε στην Αττική από τις γιορτές που γίνονταν προς τιμήν του θεού Διονύσου, οι οποίες
πρόσφεραν σ' αυτό πολλά δραματικά στοιχεία (τα δρώμενα). Ξεκίνησε από το αρχικό
άσμα, το διθύραμβο, που τραγουδούσαν κατά τη λατρεία του θεού Διονύσου και το
συνόδευαν με αυλό και ορχηστρικές ή μιμητικές κινήσεις. Το διθύραμβο, που
αρχικά δεν είχε ρυθμό, τον κατέστησε τεχνικό ο ποιητής Αρίωνας ο Μηθυμναίος.
Μετά την τελειοποίησή του από τον Λάσο τον Ερμιονέα, ο φιλόμουσος τύραννος των
Αθηνών Πεισίστρατος τον εισήγαγε στις μεγαλόπρεπες εορτές που ο ίδιος καθιέρωσε,
στα Μεγάλα Διονύσια.
Τα είδη του δράματος είναι τρία:
·
Η κωμωδία
·
Η τραγωδία
·
Το σατυρικό δράμα
Στην αρχαιότητα υπήρχαν επίσης δραματικοί αγώνες, στους οποίους λάμβαναν
μέρος διάφοροι συγγραφείς. Ίσως οι σπουδαιότεροι τέτοιοι αγώνες να ήταν αυτοί
που γίνονταν στα Μεγάλα Διονύσια
Αν θέλετε κάθε εβδομάδα να λαμβάνετε ένα άρθρο που θα βοηθήσει την επιχειρηματική και προσωπική σας ανάπτυξη, κάντε εγγραφή στο Blog μας (πάνω δεξιά πλευρά) , για να το λαμβάνετε στο email σας.
Αν θέλετε την συμβουλευτική μου υποστήριξη στη δημιουργία της δικής σας επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ ή άμεσων πωλήσεων ή στην βελτίωση και ανάπτυξη μια επιχείρησης που ήδη έχετε, τότε καλέστε με στα τηλέφωνα 2105018493 και 6938979887 , ή στείλτε μου emai στοmmavrovouniotis@gmail.com ή κλείστε απευθείας μια δωρεάν συμβουλευτική διάσκεψη γνωριμίας εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου