Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017

Οι 7 Νέοι Κανόνες της «κυκλοφορίας» στο Facebook για το 2017



 Δε  αποτελεί πια μυστικό ότι το  Facebook είναι μακράν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικών μέσων  στον κόσμο, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι είναι μοναδική μεγαλύτερη ευκαιρία σου να συνδεθείς με «ζεστούς» υποψηφίους στην αγορά στόχο σας.
Υπάρχει όμως μια παγίδα.
Και εδώ που οι περισσότεροι κάνουν λάθος.
Περιμένουν αυτά που δούλευαν χθες να δουλέψουν ξανά σήμερα
Δυστυχώς, δεν δουλεύουν έτσι τα πράγματα στο σημερινό ταχύτητα μεταβαλλόμενο περιβάλλον στο οποίο οι κανόνες του Facebook αλλάζουν ΔΙΑΡΚΩΣ.
Θα πρέπει να είστε επιμελείς προκειμένου να μένετε μπροστά από τα πράγματα.
Ας μιλήσουμε λοιπόν για τις καλύτερες πρακτικές που θα μας οδηγήσουν σε μεγαλύτερη κυκλοφορία στο Facebook για το 2017 και μετά.
Υπάρχουν 7 βασικά πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζετε 
1.ΞΕΧΩΡΙΣΤΕ
Ας το αντιμετωπίσουμε: ο ανταγωνισμός στο Facebook  είναι πιο άγριος από ποτέ.
Το Χρονολόγιο του καθενός είναι γεμάτο  μέχρι πάνω με διαφημίσεις και προσφορές.
Αυτό σημαίνει ότι για να κερδίσεις προσοχή και κλικαρίσματα ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να ξεχωρίζεις από το πλήθος.
Αυτό μάλιστα γίνεται ιδιαίτερα σημαντικό καθώς ο διαρκώς αυξανόμενος ανταγωνισμός ανεβάζει συνέχεια τις τιμές της διαφήμισης, για αυτό θα πρέπει να κάνεις κάθε σεντ σου να μετράει.
Λοιπόν; Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεχωρίζεις;
Όλα δείχνουν πως αυτός ο τόπος είναι ο εστιασμός με ακρίβεια λέιζερ στο κοινό σου, και το να μιλάς απευθείας στους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ βαθιά εδραιωμένους πόνους και απογοητεύσεις τους (και όχι στα επιφανειακά χαρακτηριστικά και οφέλη στα οποία εστιάζουν οι περισσότεροι διαφημιστές).Περισσότερα για αυτό στον κανόνα 6.
Κλικάρισε εδώ για να μάθεις 16 τρόπους για να αριστοποιήσεις την στόχευση των διαφημίσεων σου στο Facebook 
2.ΚΤΙΣΕ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Αν θέλεις να παράγεις μια πηγή εισοδήματος ως «solopreneur» (δηλαδή αυτοαπασχολούμενος επαγγελματίας), τότε θα πρέπει να κτίσεις μια ΑΛΗΘΙΝΗ επιχείρηση.
Και το εννοώ με αυτό;
Πρώτα από όλα δεν θα πρέπει να φέρνεις κίνηση σε μια σελίδα που ονομάζουμε  «opt-in or leave capture page “   (δηλαδή που την επισκέπτεσαι μια φορά  για να αφήσεις τα στοιχεία σου ή απλά φεύγεις από αυτήν) .
Οι σελίδες αυτού του τύπου δεν είναι πια επιτρέψιμες στο Facebook, και για αυτό θα πρέπει να είσαι απόλυτα διαφανής σχετικά με το επιχειρηματικό σου μοντέλο.“
Αν λοιπόν σε ρωτήσω τι δουλειά κάνεις, τι είναι η επιχείρηση σου, και εσύ μου πεις κάτι σαν «Απλά θέλω να βγάλω χρήματα online», τότε έχεις σοβαρό πρόβλημα. Αυτό το είδος  τρόπου σκέψης θα σε κάνει να τιμωρηθείς και ίσως αποβληθείς από το Facebook

Τα άτομα σε αυτή την κατηγορία «πλούτισε γρήγορα» συνήθως έχουν 2 με τρείς ενημερώσεις στη σελίδα τους την ημέρα που είναι κυρίως διαφημίσεις που είναι σε λειτουργία..
Έτσι αντί να χτίζουν  στο Facebook ένα νόμιμο περιουσιακό στοιχείο επιχείρησης, φαίνεται ότι έχουν απλά δημιουργήσει, μια Σελίδα εγγραφών μιας χρήσης.
Στο Facebook όμως δεν αρέσει να βλέπει κάτι τέτοιο..
Θέλουν να βλέπουν μια αληθινή συμμετοχή και links  που να οδηγούν σε ένα μια πλήρη ιστοσελίδα.
Θέλουν να βλέπουν ανθρώπους που επενδύουν στις επιχειρήσεις τους, κι όχι απλά μια άλλη “me too”  θυγατρική(affiliate) σελίδα συλλογής ονομάτων (capture page) την οποία χρησιμοποιούν άλλα +20άτομα
Η χρήση τέτοιων γενικών σελίδων  και κειμένων διαφήμισης (που χρησιμοποιούν δεκάδες άλλοι) είναι ένας ισχυρός παράγοντας για την δημιουργία χαμηλών βαθμολογιών ενδιαφέροντος τους.
.Όταν οι άνθρωποι βλέπουν τις ίδιες διαφημίσεις και προσφορές ξανά και ξανά αρρωσταίνουν   με αυτά και είναι φυσικό να αρχίσουν να σκέφτονται «Δεν θέλω να τα βλέπω πια».
Και μετά αυτό που έχουν να κάνουν είναι να κλικάρουν το «απόκρυψη της δημοσίευσης» και τότε η βαθμολογία ενδιαφέροντος του διαφημιστικού σου θα πέσει κι άλλο και το κόστος σου για κάθε κλικάρισμα θα ανέβει πιο ψηλά.
 Για αυτό λοιπόν το  να γίνεσαι σαφής σχετικά με το ποιο είδος ΑΛΗΘΙΝΗΣ επιχείρησης θέλεις να κτίσεις μακροχρόνια, θα πρέπει να είναι ένα από τα πρώτα σου βήματα.
3.ΓΙΝΕΤΕ TO ΔΙΚΟ ΣΑΣ BRAND
Θα πρέπει να γίνεις περισσότερο «μάρκα» (brandable) .
Όπως ανέφερα πιο πριν, πέρασαν ανεπιστρεπτί εκείνες οι μέρες τη δημιουργίας μια γενικής  σελίδας συλλογής ονομάτων  που δεν έχει τίποτα περισσότερο από ένα πηχυαίο ελκυστικό τίτλο, ελπίζοντας ότι κάποιος θα πει και θα δώσει τα στοιχεία του ώστε να τον βομβαρδίσεις με μηνύματα πωλήσεων το ένα μετά το άλλο.

Το Facebook τα αντιμετωπίζει αυτά ως μια μορφή πονηριάς.
Θέλεις το πρόσωπο σου να γίνει καλά γνωστό.
Με αυτό τον τρόπο, όταν διαφημίζεις, οι άνθρωποι θα σε αναγνωρίζουν ως έναν ηγέτη, και θα σε αναγνωρίζουν ως κάποιον που δεν είναι απλά  ακόμη κάποιος τύπος του μάρκετινγκ που κρύβεται πίσω από μια οθόνη και προσπαθεί να τους πουλήσει κάτι που πιθανά δεν χρειάζονται.
Κοίταξε τους επιτυχημένους επιχειρηματίες που τρέχουν κάποιες διαφημίσεις στο Facebook όπως οι Ray Higdon, Eric Worre, Pat Flynn, Lewis Howes, και Frank Kern.Όλοι τους έχουν δημιουργήσει το δικό τους προσωπικό brand.
Όταν  οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται στο Χρονολόγιο σου, ξέρεις ΑΚΡΙΒΩΣ ποιοι είναι, σωστά;
Δεν λες στον εαυτό σου «Αναρωτιέμαι ποιος να είναι αυτός. Δεν ξέρω , μήπως είναι άλλος ένας marketer της σειράς;»

Οι άνθρωποι που έχουν την μεγαλύτερη επιτυχία στο Facebook είναι εκείνοι που εστιάζουν στο κτίσιμο σχέσεων με το κοινό τους.
Και δεν δουλεύουν στην  τύχη δίνοντας μη ρεαλιστικές υποσχέσεις του στυλ «θέλεις να βγάλεις εξαψήφιο εισόδημα χρησιμοποιώντας το δικός τους τάδε  άγνωστο μυστικό;»
Κάτι τέτοιο δεν έχει ούτε διάρκεια ούτε ακεραιότητα.
Αυτοί οι επιτυχημένοι άνθρωποι που ανάφερα, πάντα πετυχαίνουν υψηλές επιδόσεις ενδιαφέροντος επειδή ΗΔΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ το ποιοι είναι.
Πράγμα λοιπόν που δεν γίνεται τυχαία.
Αφιερώνουν χρόνο για να κτίσουν την παρουσία τους, έτσι δεν είναι απλά κάποιοι που εκτίθενται δημόσια για πρώτη φορά και δημιουργούν έτσι σκεπτικισμό….
«Είναι πραγματικά  αυτό το άτομο ένας guru; Ξέρει στα αλήθεια πως  να βγάζει χρήματα ή απλά προσπαθεί να μου πουλήσει κάτι
4.ΑΞΙΑ,ΑΞΙΑ,ΑΞΙΑ!
Θα πρέπει να προσφέρετε ΑΞΙΑ στο κοινό σας για να κτίσετε μια σχέση με αυτό.
Και ο καλύτερος τρόπος να το κάνετε αυτό είναι μέσω του Facebook Live, και είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε εύκολα κάθε μέρα.
Και αν το κάνετε, τότε θα διαπιστώσετε πως το κόστος απόκτησης νεών ονομάτων (leads)  από το ακροατήριο των βίντεο σας είναι το φθηνότερο
Μπορεί να μην λάβετε άμεσα ανταπόκριση, αλλά καθώς θα κτίζετε αξία με τις ζωντανές μεταδόσεις σας, το ακροατήριο σας  ΕΙΝΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ να αποδεχθεί να βάζει τα στοιχεία του και έτσι θα κερδίζετε υψηλότερες βαθμολογίες ενδιαφέροντος για τις διαφημίσεις σας
Απλά  πρέπει να το ξεκινήσετε….
Η καλύτερη συμβουλή  μου είναι να νιώθετε βολικά με το να είστε άβολα.
Και αυτό σημαίνει να ενοχλείστε  με το ότι πρόκειται να το κάνετε αρχικά.
Αυτή είναι η αλήθεια και συμβαίνει σε όλους μας.
Αλλά εδώ υπάρχει το πιο σημαντικό πράγμα: όταν  το ακροατήριο σας αρχίζει να βλέπει τις διαφημίσεις σας,θα γνωρίζει ΗΔΗ ποιοι είστε επειδή θα έχει παρακολουθήσει τα Facebook Lives σας.
Δεν θα είστε κάποιο άτομο που δεν θα έχουν ξανακούσει στο παρελθόν.
Αντίθετα, θα μπορούν να βάλουν κάποιο πρόσωπο στο όνομα σας και να σας αντιμετωπίζουν ως ένα αξιόπιστο άτομο.
Είστε εξάλλου σε αυτή την επιχείρηση για μακροπρόθεσμα σωστά;
Για αυτό δεσμευθείτε να κάνετε Facebook Lives,  έστω και είστε φρικτοί σε αυτά  αυτή την στιγμή.
Πιστέψτε με, θα γίνετε καλύτεροι!
Αν έχετε κάποια επιθυμία να κτίσετε μια επιχείρηση στο Facebook, τότε θα χρειαστεί να μάθετε ότι η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ θα πρέπει να κερδίζεται προκαταβολικά, πριν προσπαθήσετε στη συνέχεια να  έχετε οικονομικά οφέλη από το ακροατήριο σας.
5. ΣΚΑΨΤΕ ΒΑΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Θα πρέπει να αποκτήσετε προσανατολισμό πληροφοριών, όταν το θέμα  φτάνει στις διαφημίσεις του Facebook.
Αυτό το βλέπω κάθε φορά
Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί πως έχει δώσει $200 σε διαφήμιση στο Facebook και δεν έχει δει αποτελέσματα, έτσι ισχυρίζεται στη συνέχεια πως δεν έχουν αποτέλεσμα οι διαφημίσεις στο Facebook.
Και όταν ρίξουμε μια ματιά, θα δούμε ότι έχει τρέξει διαφορετικές διαφημίσεις.
Έχει δηλαδή ξοδέψει $10 σε μια , $20 σε άλλη κ.λ.π
Και μπορεί να πήρε κάποια ονόματα αλλά δεν έκανε πωλήσεις.
Όμως ναι, ίσως ξόδεψε  και να μην έχει ακόμη καλύψει    ούτε κατά διάνοια αυτό το κόστος $200.
Για αυτό μπορώ να πω σε αυτά τα άτομα: « Δεν έχεις ξοδέψει πολλά ανά διαφήμιση ώστε να μπορείς να πάρεις αρκετές πληροφορίες»
Και  η απάντηση τους είναι « Και τί με νοιάζου εμένα οι πληροφορίες. Απλά θέλω κερδοφόρες διαφημίσεις».
Αυτή όμως είναι μια λάθος νοοτροπία.
Και να το γιατί
Με την διαφήμιση στο Facebook, θα πρέπει να γίνετε προσανατολισμένοι στις πληροφορίες τώρα.
Τις παλιές μέρες θα μπορούσατε να αγοράσετε κάποια φθηνά κλικαρίσματα  και συνήθως οι affiliate προμήθειες  που παίρνατε ως ανταπόδοση να ήταν αρκετές για να βγάλετε κάποια χρήματα.
Σήμερα όμως, θα πρέπει να ανακαλύψτε ΠΟΙΕΣ από τος διαφημίσεις σας δουλεύουν πριν μπορέσετε να τρέξετε μια επιτυχημένη καμπάνια.
Μπορεί να περάσετε μέσα  από μια περίοδο με έξοδα  $20, $30, $40, ή $50  πριν μπορέσετε να δείτε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κέρδος ή κάποια χρήματα από αυτές τις διαφημίσεις
Αυτό μπορεί να προκαλέσει το να λαμβάνονται οι αποφάσεις συναισθηματικά.
Και αυτό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε όταν το θέμα είναι η online διαφήμιση.
Οι αποφάσεις πάνω στις διαφημίσεις σας πρέπει να λαμβάνονται επιστημονικά.
Στην πραγματικότητα δεν θα πρέπει να λαμβάνετε αποφάσεις για το αν η διαφήμιση σας θα πρέπει να ξεκινήσει ή να σταματήσει .
Θα πρέπει να αφήνετε αυτό να το κάνουν οι πληροφορίες
Για να πάτε μπροστά  δεν θα πρέπει να λαμβάνετε συναισθηματικές αποφάσεις για τις διαφημίσεις ,αλλά αποφάσεις που καθοδηγούνται από τις πληροφορίες
Να τι να μετράτε
Το ελάχιστο που πρέπει να μετράτε είναι::
·          Κόστος ανά κλικάρισμα (Cost per click)
·         Κόστος ανά όνομα που  αποκτάτε (Cost per lead)
·          Πωλήσεις και συνολική κερδοφορία (όταν πια αρχίσετε να έχετε πωλήσεις)
Και καθώς προχωράτε , τότε θα πρέπει να αρχίσετε να  κάνετε  τις εξής ερωτήσεις :
·         Πως μπορώ να χαμηλώσω το κόστος μου ανά κλικάρισμα;
·         Πως μπορώ να χαμηλώσω το κόστος μου ανά όνομα που αποκτώ;
Στη συνέχεια δοκιμάζετε και τροποποιείτε.
Πάντα με τις πληροφορίες, με τα δεδομένα κι όχι με τα συναισθήματα.
Δεν μπορείτε να τρέξετε μια διαφήμιση με   $20, να μην σας αποφέρει ούτε μια πώληση και να πείτε «Αυτό δεν δούλεψε, τα παρατάω».
Δεν πρόκειται να δουλέψει, εκτός κι αν αφήσετε τις πληροφορίες να καθοδηγήσουν τώρα τις αποφάσεις σας.

6.ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΣ
Μάθετε το κοινό σας. Το κοινό σας θα σας βοηθήσει να γράψετε καλύτερες διαφημίσεις.
Βλέπω τόσους πολλούς ανθρώπους να διαφημίζουν blog posts τους στα   MLM κοινά τους .
Και αυτό που μου γίνεται σαφές από τις διαφημίσεις τους, είναι ότι δεν μιλάνε στα αληθινά σημεία ΠΟΝΟΥ των δικτυωτών.
Και όταν τους ρωτώ το είδους προβλήματα έχουν οι άνθρωποι του δικτυακού μάρκετινγκ, και τι είδος λύσεων ψάχνουν. Δεν έχουν απολύτως ιδέα.
Πολλοί από αυτούς μάλιστα δεν έχουν κάνει δικτυακό μάρκετινγκ.
Και ειλικρινά, μπορεί κανείς να πει, εντάξει με αυτό.
Όμως αν θέλετε να πιάσετε αυτό το κοινό και να το κάνετε να κλικάρει ή να μοιραστεί, τότε θα πρέπει να μιλήσετε στα συγκεκριμένα σημεία πόνου που νιώθει και  υποφέρει αυτό το κοινό.
Δεν μπορείτε απλά να βγάλετε μια διαφήμιση και να πείτε «Κάντε κλικ εδώ για να αναπτύξετε την επιχείρηση σας δικτυακού μάρκετινγκ»
Αυτό δεν πρόκειται να δουλέψει, παρα είναι γενικό
Υπάρχουν τόσοι πολλοί που πασχίζουν να αποκτήσουν την προσοχή του κοινού σας.
Θα πρέπει να μελετήσετε το κοινό σας πριν διαφημιστείτε σε αυτό.
Αν,για παράδειγμα,έτρεχα διαφημίσεις  blog post μου για άτομα της Χ αγοράς στόχου, θα αφιέρωνα πριν κάποιο χρόνο διαβάζοντας κάποια βιβλία από το Amazon για να βρω πια είναι αυτά τα προβλήματα που πραγματικά τους απασχολούν τους.
Κι ένα άλλο μυστικό: Πηγαίνετε στα διάφορα Forum  για να δείτε για πια πράγματα παραπονιούνται.
Βρείτε τα  αληθινά σημεία του πόνου τους και μάθετε το κοινό σας πριν αρχίσετε να σχεδιάζετε  και να γράφετε τις διαφημίσεις σας.
Όταν πια θα έχετε καταλάβει τα σημεία του πόνου τους, αυτό θα κάνει τις διαφημίσεις σας σημαντικά πιο αποτελεσματικές .

7.ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΑΞΗ ΟΣΑ ΛΕΤΕ
Αυτό όμως είναι που στα αλήθεια θα κρίνει την μακροχρόνια επιτυχία σας.
Το να κάνετε πράξη και τις 6 αρχές, τους 6 κανόνες που είδατε εδώ. Έτσι θα δώσετε το παράδειγμα στην ομάδα σας.
Έτσι θα κάνετε τους υποψηφίους σας να δουν πως ότι λέτε, δεν είναι μόνο λόγια, αλλά το πιστεύετε και το εφαρμόζετε πρώτα οι ίδιοι.
Αυτό κάνω και εγώ, και μπορείτε να το διαπιστώσετε παρακολουθώντας τις δημοσιεύσεις μου , την παρουσία μου στο Facebook,τα  Facebook Lives μου ,τα Webinars μου,κ.λ.π  
Για να ανακεφαλαιώσουμε λοιπόν: Όταν κάνετε μια προσφορά σε ένα «ζεστό» κοινό , πρόκειται να σας ανταποκριθούν  περισσότερο αν γνωρίζουν ποιος είσθε ή τι κάνετε.
Για αυτό λοιπόν είναι υψίστης σημασίας το βγείτε και να αρχίσετε να κτίζετε σχέσεις αμέσως τώρα!  
Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
____________________________________________________________

Αν θέλετε κάθε εβδομάδα να λαμβάνετε ένα άρθρο που θα βοηθήσει την επιχειρηματική και προσωπική σας ανάπτυξη, κάντε εγγραφή στο Blog μας  (πάνω δεξιά πλευρά) , για να το λαμβάνετε στο email σας.

Αν θέλετε την συμβουλευτική μου υποστήριξη στη δημιουργία της δικής σας επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ ή άμεσων πωλήσεων ή στην βελτίωση και ανάπτυξη μια επιχείρησης που ήδη έχετε, τότε καλέστε με στα τηλέφωνα 2105018493 και 6938979887 , ή στείλτε μου emai στοmmavrovouniotis@gmail.com ή κλείστε απευθείας μια δωρεάν συμβουλευτική διάσκεψη γνωριμίας εδώ 

http://meetme.so/MICHAILMAVROVOUNIOTIS



Δεν υπάρχουν σχόλια: