Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2017

Η Άφοβη Γενιά


Πως να Εξελίξουμε το Μοντέλο του Δικτυακού Μάρκετινγκ για τις μελλοντικές γενιές

Είναι μια έρευνα ανάμεσα σε επιτυχημένους παγκόσμιους ηγέτες του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Τα ερωτήματα που εδώ απαντά ο Ali Mehdaoui είναι:
Τι πρέπει να κάνουμε και τι να μην κάνουμε για να τραβήξουμε την προσοχή των Millennials;
Τι είναι αυτό που κάνει την Generation Y εξαιρετικούς υποψήφιους για το δικτυακό μάρκετινγκ;
Ποιοι είναι κάποιοι μύθοι που συνοδεύουν τους Millennials;
Ποια είναι κάποια μυστικά και αλήθειες που θα θέλατε να μοιραστείτε με την Generation Y;
Ποιο είναι το μυστικό για να καταφέρουμε να κάνουμε τους  Millennials να δεσμευθούν και να συμμετάσχουν;
Και να τι είπαν
(1η δημοσίευση Networking times)
H ΑΦΟΒΗ ΓΕΝΙΑ
Οι Millennials είναι σίγουρα άφοβη γενιά. Η γενιά μας έχει πρόσβαση στην πληροφορία που χρειαζόταν εβδομάδες για να βρεθεί  ενώ τώρα είναι διαθέσιμη σε δευτερόλεπτα. Αυτό επιταχύνει την καμπύλη μάθησης σε απίστευτο βαθμό και παρέχει στον καθένα μας μια καλύτερη ευκαιρία να «κατακτήσουμε τον κόσμο» στο επάγγελμα του δικτυακού μάρκετινγκ.
Η Generation Y ήδη κάνει δικτύωση κάθε λεπτό της ημέρας. Είμαστε στις περισσότερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και μας αρέσει  να μεγαλώνουμε τα δίκτυα μας. Μας αρέσει να παρουσιάζουμε και να μοιραζόμαστε ιδέες και να συμμετέχουμε σε συζητήσεις σχετικά με θέματα που έχουν σημασία για εμάς. Αυτές είναι οι βασικές καθημερινές δραστηριότητες για την επιτυχία στο επάγγελμα του δικτυακού μάρκετινγκ.
Η κάθε γενιά έχει την εξεγερμένη νεότητα της. Η γενιά μου έχει γίνει αντικείμενο σκληρής κριτικής για το ότι βολεύτηκε στους τίτλους της, πιστεύω όμως ότι εδώ υπάρχει μια παρεξήγηση. Η προσπάθεια και η σκληρή δουλειά που χρειάζονταν για να διορθώσεις ή να κτίσεις πράγματα δεν χρειάζεται πλέον λόγω  της εξελεγμένης τεχνολογίας. Τα μαθήματα έχουν αντικατασταθεί  από 5 λεπτών βίντεο στο YouTube.Τα εγχειρίδια ανάγνωσης δεν είναι πια απαραίτητα, αφού το Google έχει τις απαντήσεις.
Οι millennium πολύ οπτικοί τύποι. Μας αρέσει να είμαστε μέρος κάθε κινήματος ή εμπειρίας που αμφισβητεί το καθεστώς ( status quo). Το επάγγελμα του Δικτυακού Μάρκετινγκ είναι αυτό ακριβώς: ένα κίνημα και μια εμπειρία που μας επιτρέπει να πηγαίνουμε ενάντια στο κατεστημένο (status quo). Πρέπει όλοι μας να κάνουμε μια καλύτερη προσπάθεια να δείξουμε παραδείγματα αυτής της αξίας της επιχειρηματικής μας ευκαιρίας.
Εγώ δημιουργώ σχέσεις online και σκοπεύω να τις κτίσω μετά πρόσωπο με πρόσωπο. Κάνω καθημερινά online εκδηλώσεις, αντί να κάνω μια διαπροσωπική εκδήλωση τον μήνα. Είτε είσαι ένας Millenniaλ είτε όχι , η τεχνολογία και ειδικά τα webinars έχουν απομακρύνει κάθε δικαιολογία, και μας βοηθούν όλους μας να πάμε μπροστά και να κτίσουμε την επιχείρηση μας- ασχέτως του πόσο χρόνο έχουμε, του που ζούμε και του ποια είναι η εμπειρία μας.
Για να κάνουμε την επιχείρηση μας σχετική, προκλητική και φιλική στον χρήστη για τους νέους, θα πρέπει να απλοποιήσουμε τα πράγματα  αλλά και να τους εκπαιδεύσουμε πάνω στη σημασία της ηγεσίας στο επάγγελμα μας, καθώς η ηγεσία αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο μιας επιχείρησης η οποία αντιγράφεται και αντέχει στη δοκιμασία του χρόνου.
¨Έχοντα στις ρίζες του στο Μαρόκο ο ALI MEDAOUI πήγε στις ΗΠΑ το 2002 για να συνεχίσει την εκπαίδευση του ως ένας πιστοποιημένος chef. Έγινε ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας που μιλάει 5 γλώσσες. Ίδρυσε τα Mehdaoui Enterpises  για να μοιραστεί με τον κόσμο αυτά που έμαθε κτίζοντας 7 παραδοσιακές επιχειρήσεις και αρκετές επιχειρήσεις δικτυακού μάρκετινγκ σε 27 πολιτείες των ΗΠΑ και 6 χώρες.


Δεν υπάρχουν σχόλια: