Κυριακή, 13 Απριλίου 2014

Οι 4 Φάσεις επιχειρηματικής ανάπτυξης μιας MLM εταιρίας



Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887

Μιχαήλ Μαυροβουνιωτης, Coach and Marketing Specialist  


Όλοι το έχουμε ζήσει αυτό. Ένας φίλος να μας τηλεφωνεί και να μοιράζεται μαζί μας αυτό που δηλώνει πως είναι η καλύτερη ευκαιρία που υπήρξε ποτέ: μια εταιρία με ένα φανταστικό πρόγραμμα αμοιβών, με υπέροχα προϊόντα και πως βρισκόμαστε στο σωστό μέρος τη σωστή  ώρα… πως η εταιρία βρίσκεται στο στάδιο της αλματώδους ανάπτυξης ( momentum) και πως τώρα είναι η σωστή στιγμή. Τι είναι όμως το momentum και ποια είναι η καλύτερη στιγμή να συνδεθείς με μια MLM company; Πως γνωρίζεις πως συνδέεσαι με μια εταιρία που θα γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη, και σου προσφέρει τη μακροχρόνια ευκαιρία που αναζητάς;

Η κατάλληλη στιγμή (Timing) είναι κρίσιμης σημασίας για τα περισσότερα MLM  που μπορείς να συνδεθείς  και ενώ μπορείς πάντα να πετύχεις  σε κάθε σχεδόν εταιρία αν βάλεις την προσπάθεια που χρειάζεται, το να συνδεθείς με  μια εταιρία κατά τη διάρκεια  μια φάσης – κλειδί μπορεί να σε βοηθήσει να μεγιστοποιήσεις τόσο την δική σου επιτυχία όσο και την επιτυχία άλλων. Υπάρχουν 4 φάσεις ανάπτυξης των εταιριών Δικτυακού Μάρκετινγκ. Και αναλόγως τώρα με ποιον μιλάς θα ακούσεις διαφορετικές γνώμες για το πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να συνδεθείς και να δημιουργήσεις ένα μεγάλο εισόδημα. Και για να το κάνω πιο περίπ0λοκοακόμη, θα σου πω ότι είναι δύσκολο να εντοπίσεις με ακρίβεια τη φάση στην οποία βρίσκεται μια εταιρία και τι θα συμβείς μετά στην επιχειρηματική της ανάπτυξη καθώς  υπάρχουν πολλοί ακόμη παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία της εταιρίας.
Οι εταιρίες Δικτυακού Μάρκετινγκ περνούν μέσα από  4 στάδια ανάπτυξης τα οποία είναι: Το στάδιο της Δημιουργίας, Το Στάδιο της Επικέντρωσης, Το Στάδιο της Εκρηκτικής Ανάπτυξης (Momentum) και τελικά, το Στάδιο της Σταθεροποίησης.  Και ενώ η κάθε εταιρία που ξεκινά θα περάσει από τα τρία στάδια ( κάνοντας την υπόθεση ότι η εταιρία επιβιώνει του αρχικού ξεκινήματος) πολλές εταιρίες πολλές εταιρίες δεν βιώνουν ποτέ τους τον ενθουσιασμό και την μεγάλη επιτυχία του Σταδίου Momentum. Ορισμένες εταιρίες το «παραλείπουν» και πάνε απευθείας στο Στάδιο τα Σταθεροποίησης.
Να εδώ ορισμένοι παράγοντες- κλειδιά για να μελετήσετε όταν εξετάζετε μια επιχειρηματική ευκαιρία, καθώς και κάποια πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των Σταδίων Ανάπτυξης:


Tη Φάση της Δημιουργίαςhe Formulation Phase
Σε αυτή την πρώτη φάση , έχουμε την ίδρυση, το ξεκίνημα μιας MLM εταιρίας. Αυτή γενιά θεωρείται η πιο επικίνδυνη περίοδος για να συνδεθείς με μια εταιρία, όμως πολλοί ηγέτες εργάζονται για να δημιουργήσουν τα θεμέλια μιας επιχείρησης. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ακολουθείται συνήθως από μια περίοδο που ονομάζεται   Pre Launch και το χαρακτηριστικό της είναι ότι προσελκύει πολλά  άτομα που ψάχνουν μια ευκαιρία του στυλ «η επόμενη μεγάλη ευκαιρία». Αν και μπορεί να είναι αλήθεια πως τα άτομα που ξεκινούν νωρίς με μια εταιρία στην pre-launch περίοδο της μπορεί να δρέψουν πολλές ανταμοιβές μακροχρόνια, υπάρχει και ένα τίμημα που πρέπει να πληρώσουν . Βλέπετε οι εταιρίες αυτή την περίοδο αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα και προκλήσεις όσο αφορά στα προϊόντα, στην υποστήριξη και στην εσωτερική λειτουργία. Μπορεί επίσης να έχουν προκλήσεις και με το πρόγραμμα αμοιβών , και επίσης υπάρχει πολύ μεγάλη φθορά ατόμων (άτομα που τα παρατάνε)  κατά τη διάρκεια του Σταδίου της Δημιουργίας , όταν η εταιρία έχει τους «πόνους» της ανάπτυξης του αρχικού λανσαρίσματος της. Πολλοί ηγέτες του κλάδου ούτε καν το συζητούν να συνδεθούν με μια εταιρία MLM κατά τη διάρκεια της Δημιουργίας της, καθώς ο κίνδυνος της αποτυχίας είναι υψηλός.company during .Αν επίσης κάνει την  ανάπτυξη της μέσα από τα στάδια και τα άτομα που συνδέθηκαν εξ αρχής παραμένουν , μπορούν να ανταμειφθούν μακροχρόνια , με την υπόθεση φυσικά πως η εταιρία τα πάει καλά και στα άλλα Στάδια ανάπτυξης.
H Φάση της ΣυγκέντρωσηςThe Concentration Phase
Αν και δεν υπάρχουν σαφείς και απαράβατοι κανόνες σχετικά με το πότε μια MLM  εταιρία θα εισέλθει στη Φάση της Συγκέντρωσης, αυτή επισυμβαίνει περίπου 1 χρόνο (ή περισσότερο) πριν έχουν δουλέψει σε βάθος τις καταστάσεις και πριν έχουν δημιουργήσει σταθερά θεμέλια.  Πολλές MLM εταιρίες έχουν πιάσει αυτή τη φάση μέσα στον πρώτο το χρόνο τους, για κάποιες άλλες περνούν και δύο χρόνια για να πιάσουν την Συγκέντρωση  . Όταν – και αν φυσικά- μια εταιρία πιάσει τη φάση της Συγκέντρωσης , πολλοί ηγέτες αρχίσουν να συνδέονται με την εταιρία καθώς αυτή εμφανίζεται πλέον ως μια περισσότερο σταθερή και μακροχρόνια επιχειρηματική ευκαιρία.  Αυτή γενικότερα θεωρείται και η καλύτερη ώρα να συνδεθεί κανείς με μια  εταιρία MLM,  καθώς αυτή έχει μεν ιδρυθεί αλλά δεν έχει πιάσει ακόμη την φάση του Momentum.  Η φάση της Συγκέντρωσης μπορεί να διαρκέσει από λίγους μήνες μέχρι λίγα χρόνια και αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες –αρκετοί εκ των οποίων έχουν να κάνουν με την ηγεσία στα δίκτυα. Αυτό γενικά συμβαίνει όταν οι βασικοί ηγέτες των δικτύων  συγκεντρώνουν μια ισχυρή βάση ηγετών οι οποίοι ωθούν στην επιχείρηση πλήρους απασχόλησης. Ενώ οι κάτοχοι ατομικών επιχειρήσεων  MLM  γενικότερα ξεκινούν να εργάζονται σε βάση μερικής απασχόλησης, οι επαγγελματίες δικτυωτές  οι οποίοι δεσμεύονται σε μια επιχειρηματική ευκαιρία με ολική απασχόληση, είναι γενικότερα εκείνοι που ωθούν μια εταιρία στην επόμενη φάση της-δηλαδή στο   Momentum.

To Στάδιο  Momentum

Και πάλι, δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι με τους οποίους μια εταιρία εισέρχεται στο Στάδιο κανόνες Momentum. Όμως, σε γενικές γραμμές συμβαίνει μετά από λίγα χρόνια αφού έχει δημιουργήσει μια ισχυρή βάση ηγετών οι οποίοι εργάζονται την επιχείρηση ως την κυρίως πηγή εσόδων τους. Κατά τη διάρκεια του Momentum, μια  MLM εταιρία θα βιώσει εκρηκτική ανάπτυξη και οι διανομείς της θα δον ταχύτατη ανάπτυξη των ομάδων τους. Ενώ πολλοί θεωρούν το Στάδιο της Συγκέντρωσης ως τα ην καλύτερη στιγμή να γίνει κάποιος μέλος μιας εταιρείας MLM, σίγουρα  το Momentum είναι η καλύτερη περίοδος να γίνεις μέλος. Το Momentum  μιας MLM  εταιρίας μπορεί να κρατήσει 1-2 χρόνια, αλλά μπορεί να διαρκέσει και περισσότερο και αυτό εξαρτάται τη  αξία της επιχειρηματικής ευκαιρίας, των προϊόντων και φυσικά από την ομαδική υποστήριξη. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου δημιουργούνται πολλοί MLM εκατομμυριούχοι αλλά ακόμη και οι μέσοι διανομείς μπορούν να τα πάνε πάρα πολύ καλά  κτίζοντας επιτυχημένες επιχειρήσεις. Η πρόκληση φυσικά είναι ότι το Momentum είναι απλά ένα Στάδιο , μια Φάση , που θα τελειώσει κάποια στιγμή . Όμως αν όλα πάνε καλά σε αυτό το Στάδιο, μια   MLM εταιρία  μπορεί να δει τις πωλήσεις της να ξεπερνούν $100′s εκατομμύρια και για κάποιες μάλιστα εταιρίες να σπάνε το φράγμα του $1 δις δολάρια . Ένα επίπεδο που μόνο ορισμένες δεκάδες εταιριών έχει πιάσει.
H  Φάση της Σταθεροποίησης
Η τελική φάση στην επιχειρηματική ανάπτυξη μιας εταιρίας MLM  είναι η Σταθεροποίηση .Αυτή παρουσιάζεται μετά από πολύ καιρό που η εταιρία εμφανίζει αποδεδειγμένα στοιχεία επιτυχίας και τη σταθεροποίησης μιας μεγάλης μαζικής ανάπτυξης. Ενώ οι εταιρίες στη Φάση της Σταθεροποίησης συνεχίζουν να έχουν ανάπτυξη, σπάνια θα έχουν μια εκρηκτική ανάπτυξη την οποία βίωσαν στο στάδιο του Momentum. Ορισμένες μάλιστα εταιρίες μπορεί να μην γνώρισαν ποτέ την εκρηκτική ανάπτυξη του  Momentum, αλλά να πήγαν απευθείας από το Στάδιο της Συγκέντρωσης στο Στάδιο της Σταθεροποίησης  .Για αυτές τις εταιρίες το Momentum  είναι κάτι για το οποίο οι ηγέτες της θα μιλούν μόνο στη φαντασία τους , αλλά ποτέ δεν θα έρθει, καθώς βλέπετε η Σταθεροποίηση .Ενώ οι εταιρίες που βρίσκονται στη φάση της Σταθεροποίησης έχουν ακόμη μια δυνατή επιχειρηματική ευκαιρία (στην πραγματικότητα μάλιστα πολλές έχουν μια πάρα πολύ καλή ευκαιρία) οι περισσότεροι διανομείς τους δεν θα δουν ποτέ μια εκρηκτική ανάπτυξη στις ατομικές τους επιχειρήσεις. Οι εταιρίες που βρίσκονται στη Σταθεροποίηση έχουν ένα αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχιών και γενικά έχουν πολύ ισχυρά θεμέλια στην εταιρία και στους ηγέτες δικτύων με μεγάλες ομάδες. Όμως μπορεί να προσφέρουν λιγότερα από μια ευκαιρία που  έχει θα κτίσει μια μαζική επιτυχία για το μέσο διανομέα ώστε να πιάσει τα εξαψήφια ή επταψήφια ετήσια εισοδήματα που αναζητεί. Η σωστή χρονική στιγμή (το timing) είναι το μυστικό στην επιλογή μια ευκαιρίας  MLM, και η καλύτερη ώρα για να μπεις σε μια εταιρία είναι κατά τη διάρκεια της Συγκέντρωσης της επιχειρηματικής της ανάπτυξης  Αυτή θα αποδειχθεί πως είναι μια στιγμή κατά την οποία –όταν οι κίνδυνοι και οι προκλήσεις του Ξεκινήματος έχουν περιοριστεί και όταν έχουν τακτοποιηθεί όλα τα κρίσιμα θέματα. Επιπλέον οι διανομείς θα έχουν  μια ευκαιρία να βιώσουν το Momentum  στην προσωπική τους επιχείρηση.

Ενώ είναι πραγματικότητα πως ο καθένας που έχει ισχυρό ΓΙΑΤΙ  και ισχυρές εργασιακές αξίες μπορεί να δημιουργήσει επιτυχία σχεδόν σε κάθε εταιρία MLM,  το να συνδεθεί κανείς στη Φάση της Συγκέντρωσης θα του δημιουργήσει μια δυνατή ευκαιρία  για τη δημιουργία μακροχρόνιου εισοδήματος.


Οι εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ μπορούν να αξιοποιήσουν σωστά την κάθε φάση προς τριπλο όφελος :των πελατών τους, των συνεργατών τους και δικό τους.

Οι επαγγελματίες δικτυωτές επίσης, ως ανεξάρτητοι επιχειρηματίες μπορούν να λειτουργήσουν το ίδιο καλά σε κάθε φάση, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της, και αντιμετωπίζοντας τα μειονεκτήματα της.

Εδώ είναι που οι γενικότερες γνώσεις στρατηγικού μάρκετινγκ και των αντίστοιχων δεξιοτήτων πρέπει να έχουν αποκτηθεί και να λαμβάνουν επαγγελματικές συμβουλές από ειδικούς.

Είμαι στη διάθεση σας για να σας προσφέρω αυτή την στρατηγική ανάλυση και προτάσεις  που θα στηρίζονται
  1. Στο στάδιο που βρίσκεται το mlm και ο συγκεκριμένος κλάδος που δραστηριοποιήστε στη συγκεκριμένη χωρα
  2. Στο στάδιο που βρίσκεται η εταιρία σας και οι βασικοί της αντωγωνιστές
  3. Στο σταδίο που βρίσκεται η δική σας δικτυακή επιχείρηση και τους στόχους σας
Καλέστε με στα τηλέφωνα 6938979887, 2105018493,  ή γράψτε μου στο michail@michailmavrovouniotis.com69389798872105018493





Δεν υπάρχουν σχόλια: