Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887


Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης, Coach
Ένας απλός τρόπος να εξετάζουμε την ατομική μας επιτυχία στο Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι να μετράμε την επιτυχία μας στις παρακάτω τρείς βασικές περιοχές. Αυτές οι περιοχές είναι  η τα θεμέλια της ύπαρξης μας στην επιχείρηση. Η επιτυχημένη ολοκλήρωση κάθε μιας φάσης ορίζει τον επαγγελματισμό μας και την επιτυχία στην.
ΑΠΟΔΟΧΗ
Για τους περισσότερους από εμάς η Αποδοχή είναι η φάση που συναντάμε τις περισσότερες προκλήσεις. Οι περισσότεροι διανομείς μάλιστα δεν περάνανε ποτέ  στην επόμενη φάση. Αυτή είναι υπεύθυνη για τα ποσοστά σταματήματος, και την έχουν περιγράψει ως εξής «Οι περισσότεροι διανομείς στο Δικτυακό Μάρκετινγκ «είναι αυτό αλλά δεν είχαν την πρόθεση να γίνουν !!!». Οι περισσότεροι διανομείς δηλαδή δεν είχαν ποτέ τους την πρόθεση να γίνουν διανομείς  στο Δικτυακό Μάρκετινγκ. Δεν έκαναν μια συνειδητή απόφαση πάνω σε αυτό. Αντίθετα, αφού πρώτα ασχολήθηκαν με τοι προϊόν  , το να γίνουν διανομείς ήταν μια παρόρμηση κάτι που «φαινόταν να είναι μια καλή ιδέα εκείνη την ώρα». Και όσο περνάει ο καιρός όντας διανομείς, παραμένει αυτό να είναι μια καλή ιδέα- με την οποία κάποιος μπορεί να είναι άνετος.
Όμως όταν έρχεται η ώρα να πουν στους ανθρώπους ότι τώρα είναι διανομείς και πως και αυτοί μπορούν να γίνουν διανομείς….. τότε δεν αισθάνονται καλά με αυτό. Κάποια παλιά στίγματα που θα θέλαμε να μην είχαμε αλλά υπάρχουν στο υποσυνείδητο μας (δες την αρθρογραφία μου για το MLM Blueprint) βρίσκονται ακόμη στο υποσυνείδητο μας και μας βαραίνουν, πχ : « Ίσως να είναι πυραμίδα, ίσως  να μην δουλεύει όπως  μου το περιέγραψαν ,ίσως μόνο οι άνθρωποι που είναι στην κορυφή να βγάζουν λεφτά…»Με άλλα λόγια, γίναμε  διανομείς αλλά δεν υπερασπιζόμαστε τη θέση μας, αυτή μας την απόφαση.
Για να γίνουμε επιτυχημένοι διανομείς, θα πρέπει να μάθουμε αρκετά για τη δουλειά μας και να αποδεχθούμε αυτή τη μέθοδο μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα να την αγκαλιάσουμε ως επάγγελμα για το οποίο να είμαστε πραγματικά υπερήφανοι. Για να το κάνουμε βέβαια αυτό χρειαζόμαστε σωστές πληροφορίες πάνω σε αριθμούς και γεγονότα, στα σωστά και στα λάθη της δουλειάς μας. Αν λοιπόν είχατε μέχρι τότε ένα μυαλό με αμφιβολίες γεμάτο, ή αν κάποιος άλλος σας ρωτήσει αν αυτό που κάνετε είναι πυραμίδα, τότε θα  ξέρετε επακριβώς το τι είναι και το πώς και γιατί αυτή η επιχείρηση που έχετε είναι διαφορετική από τις άλλες.
Αυτό σημαίνει δηλαδή να καταστείτε  ικανοί να τεκμηριώνετε  με καθαρή λογική και επεξήγηση  το γιατί  καθένας που θέλει να πετύχει σε αυτή την επιχείρηση  μπορεί να το κάνει αν ακολουθήσει συγκεκριμένες κατευθύνσεις. Σημαίνει δηλαδή να έχετε αυτή την καίουσα εσωτερική πίστη πως πρόκειται για μια καλή επιχείρηση που αξίζει τις προσπάθειες καθενός μας.
Το να φτάσετε εκεί απαιτεί να μελετήσετε. Να μελετήσετε τις επιτυχίες και αποτυχίες. Να δημιουργήσετε μια δομή γνώσεων  σχετικά με το γιατί ο καθένας κάνει το δικό του δρόμο. Το να ξέρετε ότι πρέπει να εκτιμήσετε αυτή την επιχείρηση και το γιατί., και να το κάνετε.
ΚΤΙΣΙΜΟ ΤΗΣΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ
Όταν λοιπόν μάθουμε να αγαπάμε την επιχείρηση μας, τότε το να κάνουμε ότι χρειάζεται για να την κτίσουμε γίνεται απλό. Η ουσία του κτισίματος της επιχείρησης είναι η διαρκής διάδοση των προϊόντων και της επιχειρηματικής ευκαιρίας. Προφανώς θα πρέπει να νοιώθουμε υπέροχα εμείς για αυτά πριν τα συστήσουμε με πειστικότητα σε άλλους..
Πέραν όμως από την διάδοση αυτών των δύο προτάσεων μας , το βασικό θέμα στο κτίσιμο της επιχείρησης είναι το να «ακολουθείς τις κατευθύνσεις» (αυτό που λέμε να είσαι προπονήσιμος, να είσαι εκπαιδεύσιμος,). Στα περισσότερα δίκτυα , κάποιος στην γραμμή αναδοχής  σου(ή γενικότερα) κάνει  με τέτοιο  τρόπο τη δουλειά που άλλοι να  μπορούν  να την αντιγράψουν. Από την δική του επιτυχία πηγάζει ένα σχέδιο δράσης το οποίο μπορείς να ακολουθήσει για να πετύχεις και εσύ παρόμοια αποτελέσματα.
Σκέψου αυτή την επιχείρηση σαν ένα φραντσάιζ. Αυτή η επιχειρηματική ιδέα λειτουργεί επειδή εκείνοι που θέλουν να πετύχουν αντιγράφουν ένα επιτυχημένο μοντέλο. Η ιδέα του φραντάιζινγκ  έχει το πλεονέκτημα του ότι «δεν έχουν άλλη επιλογή». Δηλαδή πρέπει να ακολουθήσουν τις κατευθύνσεις που τους δίνονται. Η πρόκληση στο Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι η ελευθερία επιλογής. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε ένα επιτυχημένο σχέδιο δράσης και συχνά από πείσμα, ισχυρογνωμοσύνη ή έλλειψη πειθαρχίας δεν το κάνουμε.
Όμως μόνο αν ακολουθήσουμε επιτυχημένες κατευθύνσεις (οδηγίες, συμβουλές) θα γίνουμε και εμείς επιτυχημένοι.
ΗΓΕΣΙΑ
Η ποιότητα και ποσότητα της ηγεσίας  είναι το κλειδί για κάθε επιχειρηματική προσπάθεια που βασίζεται σε ανθρώπους ( εντάσεως εργασίας που λέμε στη Διοίκηση Επιχειρήσεων). Για κάθε 1.000 άτομα που δημιουργείς σταθερά στο δίκτυο σου μπορείς να αναμένεις περίπου $5.000 διαθέσιμο εισόδημα ενεργητικού. Προφανώς όμως δεν μπορείς να διοικήσεις αποτελεσματικά 1.000 άτομα. Τα δημιουργείς , τα διατηρείς και τα κάνεις να αναπτύσσονται, αναπτύσσοντας ηγέτες-κλειδιά στο δίκτυο σου..
Στο βαθμό που δημιουργείς ηγέτες, θα έχεις και την αντίστοιχη μακροχρόνια επιτυχία. Και φυσικά, για να μπορείς να προσελκύεις και αναπτύσσεις  ηγέτες .θα πρέπει να είσαι υπέροχος ηγέτης ο ίδιος.
Χαρακτηριστικά ενός υπέροχου Ηγέτη Δικτύου
  • Θέτει και συντηρεί το σωστό παράδειγμα σε κάθε τομέα του επαγγέλματος αλλά και στην προσωπική του ζωή.
  • Έχει ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει και την επιτυχία των άλλων.
  • Εμπνέει και κοουτσάρει τους άλλους να επιτυγχάνουν τους στόχους τους.
  • Αποδίδει εκεί που οι άλλοι φοβούνται.
  • Είναι δεσμευμένος στην ολοκλήρωση της αποστολής , είτε οι άλλοι εγγράφουν είτε όχι,.
  • Είναι δεσμευμένος στην διαρκή και ειλικρινά μέτρηση της απόδοσης  του και στην Προσωπική του Ανάπτυξη..
  • Η ποιότητα και το βάθος των δράσεων σου στην ηγεσία θα επηρεάσουν άμεσα την ποιότητα και ποσότητα των ηγετών που προσελκύεις, το οποίο με τη σειρά του θα επηρεάσει άμεσα το μέγεθος και μακροβιότητα του εισοδήματος  σου στο Δικτυακό Μάρκετινγκ.


Είμαι στη διάθεση σας για να σας προσφέρω αυτή την στρατηγική ανάλυση και προτάσεις  που θα στηρίζονται
  1. Στο στάδιο που βρίσκεται το mlm και ο συγκεκριμένος κλάδος που δραστηριοποιήστε στη συγκεκριμένη χωρα
  2. Στο στάδιο που βρίσκεται η εταιρία σας και οι βασικοί της αντωγωνιστές
  3. Στο σταδίο που βρίσκεται η δική σας δικτυακή επιχείρηση και τους στόχους σας
Καλέστε με στα τηλέφωνα 6938979887, 2105018493, ή γράψτε μου στο mmavrovouniotis@gmali.com
 __________________________________________________________
© 2014 Μιχαήλ.I. Μαυροβουνιώτης. Απαγορεύεται η αντιγραφή, όλου ή μέρους αυτού του άρθρου ή η αναπαραγωγή του σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή ή η χρησιμοποίηση τους για προωθητικούς, εκπαιδευτικούς ή άλλους σκοπούς, χωρίς την άδεια του συγγραφέα


Δεν υπάρχουν σχόλια: