Σάββατο, 26 Απριλίου 2014

Το δεύτερο από τα τρία άρθρα της σειράς MLM Blueprints


Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε και εσείς αυτό το εισόδημα-2105018493 και 6938979887



Πως όμως θέτεις το υποσυνείδητο  blueprint που έχεις για την  MLM επιχείρηση σου να είναι ευθυγραμμισμένο με το  blueprint ή το σχέδιο που χρησιμοποιείς για να κτίσεις την  MLM επιχείρηση σου;
 Η μελέτη σε τρία μέρη περιλαμβάνει:
1.  Κατανόηση του  MLM Blueprint® που έχεις αποθηκεμένο στο υποσυνείδητο σου
2.  Εκμάθηση του πώς να καθαρίζεις και δυναμώνεις αυτό το blueprint σου
3.  Εξερεύνηση του  blueprint ή του σχεδίου που χρειάζεσαι για να κτίσεις την  MLM επιχείρηση σου
 Σήμερα θα συζητήσουμε το δεύτερο μέρος: Την Εκμάθηση του πώς να καθαρίζεις και δυναμώνεις αυτό το blueprint σου. 
Όταν εξερευνήσεις όλες τις ιστορίες που έχεις αποθηκεύσει στο υποσυνείδητο σου σχετικά με MLM, τότε μπορείς να δεις την ανάγκη να καθαρίσεις και δυναμώσεις αυτές τις ιστορίες.
Για να το κάνεις αυτό χρειάζεσαι εκθέσεις οι οποίες να έχουν θετικές και πραγματικές  πληροφορίες για τα δυνατά σημεία του  MLM  και χρειάζεται να είσαι γύρω από καλύτερες εμπειρίες .
Είναι εκπληκτικό το ότι αποδίδουμε ονομαστική αξία στο τι λένε οι άλλοι για το  MLM και χρησιμοποιούμε αυτή την πληροφορία ως μια έκθεση στο υποσυνείδητο μας. Τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι  που έχουν μια αρνητική γνώμη σχετικά με αυτό το επάγγελμα  γνωρίζουν ελάχιστα πράγματα για αυτό. Και μάλιστα αυτά που γνωρίζουν, συνήθως τα έχουν μάθει από κάποιον που γνωρίζει πολύ λίγα πράγματα για αυτό επίσης. Λόγω αυτής της πραγματικότητας υπάρχει πολύ αρνητική και ανακριβής πληροφορία έξω στον κόσμο.
Είναι επίσης εκπληκτικό το πόση αξία δίνουν οι άνθρωποι στο τι σκέπτονται οι άλλοι άνθρωποι. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια σταματήματος για τα άτομα που μπαίνουν σε έναMLM. Απλά τους νοιάζει πάρα πολύ το τι σκέπτονται οι άλλοι. Αντί να επιτρέπουν στο μυαλό τους και στην καρδιά τους να οδηγήσουν τις  συμπεριφορές  και τις δράσεις τους, επιτρέπουν σε κάποιες άλλες  κυνικές και αμόρφωτες συμπεριφορές να τους οδηγούν στο διαρκές μονοπάτι της μετριότητας.
Ήρθε όμως τώρα ο καιρός για νέες πληροφορίες. Ήρθε ο καιρός για θετική τροφή. Ήρθε ο καιρός να ακούσετε την καρδιά σας και να δώσετε ζωή στην ιδιοφυία που κρύβετε μέσα σας .Αν έχετε προσελκυστεί σε μια ευκαιρία MLM  και θέλετε να γίνετε επιτυχημένοι σε αυτή, τότε υπάρχει ένας λόγος! Η καρδία σας, το μυαλό σας και η ιδιοφυία σας, σας οδηγούν εκεί. Ξεκινήστε και να σκέπτεσθε εσείς για εσάς.
 Αναλάβετε την ευθύνη των εκθέσεων που είχατε και πρόκειται να έχετε και στο μέλλον σχετικά με το MLM. Καθαρίστε τες. Θρέψτε τες με γεγονότα. Δυναμώστε τες με γεγονότα για την ανθρώπινη συμπεριφορά και την παραγωγική ικανότητα του MLM να σας βοηθήσει να αποκτήσετε πλούτο
·         Γεγονός #1: Η προσωπική επιτυχία δεν καθορίζεται ποτέ από τι σκέπτεται κάποιος άλλος, ειδικά μάλιστα αν αυτός ο άλλος ξέρει ελάχιστα σχετικά με αυτά που σας συναρπάζουν.
·         Γεγονός #2: Η προσωπική επιτυχία καθορίζεται πάντα από το τι ΕΣΥ σκέπτεσαι και από το πώς αισθάνεσαι για αυτά που σε συναρπάζουν.
·         Γεγονός#3: Προσελκύεις αυτά που σκέπτεσαι και αισθάνεσαι. Μπορείς να επιλέγεις να σκέπτεσαι και να αισθάνεσαι  ΕΣΥ για εσένα ή  να επιτρέπεις σε άλλους να σκέπτονται και να αισθάνονται για εσένα.
·         Γεγονός#4: Εκείνοι που έχουν ένα ισχυρό MLM blueprint  σπάνια έως ποτέ ακούν αρνητικά πράγματα από άλλους σχετικά με το MLM. Γιατί; Μα γιατί προσελκύουν αυτά που σκέπτονται και αισθάνονται. Προσελκύουν άτομα τα οποία είναι ενθουσιασμένα  με την προοπτική να συνδεθούν μαζί τους στην επιχείρηση τους.
·         Γεγονός#5: Μπορείς να ακολουθείς ένα blueprint το οποίο δημιουργήθηκε από περασμένες αποτυχίες και κυνική σκέψη ή  αντίθετα μπορείς να ακολουθείς ένα blueprint  που έχει δημιουργηθεί από τον ενθουσιασμό σου, από τις επιθυμίες σου και από τα παραδείγματα των επιτυχημένων ανθρώπων που σε περιβάλλουν.
·         Γεγονός#6: Το 90% του πληθυσμού είναι εργαζόμενοι. Αυτό είναι το μόνο που ξέρουν να κάνουν  και για το οποίο έχουν εκπαιδευθεί  ότι είναι το καλό και το φυσιολογικό. Μόνο το 10% έχουν τις δικές τους επιχειρήσεις, σύμφωνα με την έρευνα του Kaufmann Foundation πάνω στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Είναι αυτό το ίδιο 90% που σου λέει τη γνώμη του για το  MLM. Αλήθεια, πιστεύεις ότι έχουν τα προσόντα  (τις προδιαγραφές) να κατευθύνουν το μέλλον σου;
Η επιλογή είναι δική σου Σε τι εσύ λοιπόν ΕΣΥ επιλέγεις να εκθέτεις τον εαυτό σου;
 Ας ξεκινήσουμε με την ακριβή πληροφορία σχετικά με το εκπληκτικό επάγγελμα του MLM:
H Ιστορία και Επικύρωση του Δικτυακού Μάρκετινγκ
Αυτός ο κλάδος Άμεσων Πωλήσεων έχει ιστορία μεγαλύτερη των 100 χρόνων, $127 δις παγκόσμιο τζίρο με περισσότερους από 80 εκατομμύρια ανθρώπους να απασχολούνται σε αυτόν (έκθεση του 2012)
Για να καταλάβουμε τη σημασία αυτών των αριθμών, το σύνολο της μουσικής βιομηχανίας κάνει τζίρο $16,5 δις, και το σύνολο της κινηματογραφικής βιομηχανίας κάνει τζίρο $80 δις.  Δεν μιλάμε λοιπόν για κάποιο  κλάδο «απατεώνων χωρίς αποδεδειγμένα στοιχεία». Στην πραγματικότητα, ο άνθρωπος που θεωρείται ο εξυπνότερος επενδυτής στον κόσμο, ο, Warren Buffett, είναι ιδιοκτήτης πολλών εταιρών άμεσων πωλήσεων. Άλλες εταιρίες που αναμειγνύονται σε αυτό το επάγγελμα περιλαμβάνουν τις Remington, UniLever, LOreal, Mars, και άλλες. Στην πραγματικότητα σε μια εποχή μαζικού εμπορικού ανταγωνισμού μάρκετινγκ και κορεσμού, το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ ή αλλιώς ονομαζόμενο το μάρκετινγκ των συστάσεων θεωρείται το πιο αποτελεσματικό και δυναμικό είδος μάρκετινγκ. Για να σου δώσω μια χειροπιαστή ένδειξη του τι εννοώ: το 1992 ο μέσος καταναλωτής εκτίθετο σε  2,000 εμπορικά μηνύματα την ημέρα. Ξέρεις σε πόσα εκτίθεται σήμερα; Σε τριάντα χιλιάδες την ημέρα!!!Τριάντα χιλιάδες κάθε ημέρα. Και τα άτομα που θεωρούνται κέντρα αποφάσεων εκτίθενται σε πολλά περισσότερα. Επίσης το μάρκετινγκ κοστίζει τρεις φορές  τα χρήματα για το 50% του αποτελέσματος σε σχέση με 20 χρόνια πριν.
Η παγκόσμια εταιρία έρευνας και συμβουλευτικών υπηρεσιών   McKenzie αναφέρει πως ήδη το 67% των αποφάσεων των καταναλωτών καθοδηγούνται από το  από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ (μάρκετινγκ της φήμης) . Το 90% των καταναλωτών προσδιορίζουν τη φήμη  (στόμα σε στόμα) ως την καλύτερη ,πιο αξιόπιστη και πιο έμπιστη πηγή για πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα , σύμφωνα μα την όμιλο ερευνών NOP World. Αυτό το στοιχείο  πρέπει να το συγκρίνουμε  με το 14% εμπιστοσύνης προς τους  διαφημιστές και με το 8% εμπιστοσύνης προς τις διάφορες διασημότητες που χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις. Αυτή είναι η επεξήγηση στο γιατί  υπάρχει αυτή η μαζική στροφή προς το  από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ των συστάσεων, το δικτυακό μάρκετινγκ ή τις άμεσες πωλήσεις.
 Αυτή είναι πραγματική πληροφορία, κι όχι η γνώμη κάποιου .Κι όπως μπορείς να δεις κι εσύ , όλες οι τάσεις δείχνουν προς το επάγγελμα των άμεσων πωλήσεων ή MLM επάγγελμα σαν μια ακμάζουσα, ευδοκιμούσα λύση στη διακίνηση προϊόντων και στη δημιουργία πλούτου.
 Εγώ έχω διαμορφώσει την δική μου οπτική σχετικά με την αξία του MLM. Και αυτή είναι η εξής:
Οι άνθρωποι δημιουργούν εισόδημα  βασικά από 4 κατηγορίες:
1.  Εργαζόμενοι
2.  Εργοδότες
3.  Επενδυτές
4.  Διασκεδαστές
Ένας Εργαζόμενος: Έχει σοβαρούς περιορισμούς στο τι μπορεί να κάνει και μικρό ή και καθόλου έλεγχο πάνω στο χρόνο του, την ελευθερία του ή το μέλλον του. Κάποτε, η σιγουριά ήταν το θετικό στο να είσαι ένας εργαζόμενος αλλά αυτές οι εποχές πέρασαν.
Ένας Εργοδότης: Έχει να ασχοληθεί με σημαντικά κόστη έναρξης, νομοθεσίες, αποζημιώσεις εργαζομένων, αποθέματα, διοίκηση εργαζόμενων ,θέματα ρευστότητας και θα πρέπει να σχεδιάζει και για τους κύκλους ύφεσης..
Ένας επενδυτής: Έχει να ασχοληθεί με πολλά κινούμενα θέματα τα οποία είναι έξω από τον έλεγχο του. Οι οικονομικοί κύκλοι  μπορεί να είναι πολύ κερδοφόροι  αλλά και πολλοί δυσβάστακτοι και οι αλλαγές συμβαίνουν απότομα.
Ένας διασκεδαστής: Εκείνοι που κερδίζουν πραγματικά,  κερδίζουν το εισόδημα τους  διασκεδάζοντας και συνθέτουν μια μικρή και επίλεκτη ομάδα. Σε αυτή περιλαμβάνονται μουσικοί, ηθοποιοί, αθλητές συγγραφείς κ.λ.π. Tα Δικαιώματα και τα Συμβόλαια  μπορούν να είναι πολύ πλουσιοπάροχα.Δεν θα θέλαμε όλοι να ανήκουμε σε αυτή την κατηγορία;
 Συνήθως οι άνθρωποι  υπο-χρηματοδοτούνται προκειμένου να γίνουν εργοδότες υπο-εκπαιδεύονται και έχουν μικρά κεφάλαια προκειμένου να γίνουν επενδυτές, και έχουν μικρά ταλέντα ή μικρές διασυνδέσεις προκειμένου να γίνουν διασκεδαστές. Αυτά έχουν ως αποτέλεσμα το 90% του κόσμου να παραμένει στην κατηγορία των εργαζομένων.
Η οπτική μου πάνω στην αξία του   MLM είναι το απλό γεγονός ότι το  MLM ή Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι μια λύση σε όλες τις προκλήσεις που μόλις ανέφερα. Στην πραγματικότητα μάλιστα αποτελεί την μοναδική λύση για το γενικό κοινό , για τις μάζες.
 Να το γιατί:
Το MLM μου δίνει την ευκαιρία να είμαι αυταπασχαλομούμενος  , με χαμηλό κόστος έναρξης, χωρίς εργαζόμενους, χωρίς λειτουργικά έξοδα κα με πολύ μικρό κίνδυνο. Μου προσφέρει ένα έτοιμο σύστημα για να ακολουθήσω και οι άνθρωποι θέλουν την επιτυχία μου. Δεν υπάρχει όριο σε όσα μπορώ να κάνω. Μου δίνει πίσω ότι εγώ βάζω. Να λοιπόν το τι κάνει:
Μετακινεί ένα άτομο από την κατηγορία εργαζόμενου. Εμποδίζει αυτό το άτομο από το να ασχολείται με θέματα που έχουν να κάνουν με τους εργοδότες ή τους επενδυτές. Και το πιο σημαντικό από όλα ,  δίνει την ευκαιρία σε αυτό το άτομο να βγάλει τα χρήματα που βγάζουν οι κορυφαίοι διασκεδαστές. Δεν υπάρχει καμία άλλη ευκαιρία που να μπορεί να τα κάνει όλα αυτά.
Όταν είσαι εξοπλισμένος με αυτού του είδους τις πληροφορίες, είναι πολύ ευκολότερο να αποτρέψεις στη γνώμη  κάποιου κυνικού, ανεκπαίδευτου  απο το να πέσει πάνω σου. Το είδος των πληροφοριών θα δυναμώσει με τον καιρό το blueprint σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να σβήνεις σταδιακά κάθε  δισταγμό στις δονήσεις σου ή στην φωνή σου όταν προσεγγίζεις κάποιον σχετικά με την MLM ευκαιρία σου.
 Το βιβλίο  MLM Blueprint έχει επιπλέον ιδέες και δραστηριότητες που πρέπει να καθαρίσεις και να δυναμώσεις το MLM blueprint σου. Στο κλείσιμο κάθε μέρας σου , θέλεις να είσαι ένας γενναίος σταυροφόρος αυτού του εκπληκτικού επαγγέλματος. Θέλεις να είσαι υπερήφανος για αυτό που κάνεις. Θέλεις αυτή την έκσταση και τον ενθουσιασμό να συνοδεύουν κάθε λέξη σου.
Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οι κορυφαίοι στρατολόγοι και κτίστες ομάδων το κάνουν. Δεν είναι αυτά που λένε- είναι το πώς τα λένε. Καθαρίζοντας και δυναμώνοντας το MLM blueprint σου, θα αρχίσεις να εργάζεσαι στην ίδια δονητική ενέργεια που εργάζονται τα μεγάλα αστέρια αυτού του επαγγέλματος.
Μπορείς να πετύχεις κάθε στόχο που μπορείς να φανταστείς , με την MLM  επιχείρηση σου. Απλά θα πρέπει να έχεις ένα υποσυνείδητο blueprint  ευθυγραμμισμένο με το blueprint ή το σχέδιο που χρησιμοποιείς για να κτίσεις την MLM επιχείρηση σου.
Αυτό που σου ζητώ ξανά είναι να ανταποκριθείς σε αυτή την μελέτη . Γνώρισε μου πως αυτό το απλό άρθρο επηρεάζει το επίπεδο πίστης σου. Χρησιμοποίησε τα audiobook and workbook για να λάβεις την πλήρη επίδραση αυτής της μελέτης. Πολλοί άνθρωποι ρωτούν πότε σχεδιάζω να κάνω ένα  live MLM Blueprint workshop. Δεν έχω μια απάντηση σε αυτό, όμως γνωρίζω ότι μπορείς να λάβεις τα ίδια αποτελέσματα  με τα audioκαι το workbook.
Μείνει συντονισμένος για το τρίτο και τελευταίο άρθρο αυτής της σειράς. 
Kody Bateman
__________________________________________________________
 Η προσέγγιση του Kody Bateman πάνω στο MLM Blueprint (σχέδιο/εντύπωμα) είναι μοναδική και αποφασιστικής σημασίας για κάθε επαγγελματία δικτυωτή. (Εν τω μεταξύ , σου συστήνω να αποκτήσεις μια βαθύτερη κατανόηση  του MLM Blueprints και του πως αυτά μπορούν να μετασχηματίσουν την επιχείρηση σου πηγαίνοντας την στο επόμενο επίπεδο. Σου προτείνω να πας στη διεύθυνση www.eagleonepublishing.com  και να αγοράσεις το purchase MLM Blueprint® audiobook και workbook. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθεις αλλά και ενδυναμώσεις το MLM blueprint σου για την επιτυχία)


Αν θέλεις μια  coaching δική μου βοήθεια στο να εντοπίσεις, και αλλάξεις το δικό σου MLM Blueprint και να οδηγηθείς σε υψηλά επίπεδα επιτυχίας, τότε κάλεσε με στο 6938979887.
Διαθέσιμα:
  •         Εργαστήρια 1-1
  •         Εργαστήρια Ομαδικά (με την ομάδα σας)
  •        Webinars
Ζητήστε πληροφορίες
Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης
Coach/Mentor
2105018493 και 6938979887

--------------
Αν δεν έχετε διαβάσει το πρώτο άρθρο της σειράς:
 http://alltruthonmlm.blogspot.gr/2014/04/h-mlm-blueprints.html
_______________________________________________________________________________
© 2014 Μιχαήλ.I. Μαυροβουνιώτης. Απαγορεύεται η αντιγραφή, όλου ή μέρους αυτού του άρθρου ή η αναπαραγωγή του σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή ή η χρησιμοποίηση τους για προωθητικούς, εκπαιδευτικούς ή άλλους σκοπούς, χωρίς την άδεια του συγγραφέα


Δεν υπάρχουν σχόλια: